Autoks alfa 166 3.0 162kw manuaal. Lugu algas siis sellest, et autol oli siduripedaal, alates auto soetamisest, veidi kahtlane, nagu ei lahutanud nii hästi nagu oleks võinud ja käigud läksid ka veidi raskelt sisse vahel . Lisaks oli veel selline asi, et sidurit vabaks lastes ja sõidu aeg kaasi pedaaliga mängides käis väike lõtk kuskilt läbi. Diagnoosiks sai pandud siduri probleemid. Võtsin käigukasti maha, ostsin uue sidurikomplekti. Vana siduriketas oli uuest umbes üks millimeeter õhem, aga muidu teisi hädasid ei paistnud olevat. Vana korv ja survelaager olid ka visuaalse vaatluse alusel korras. Hooratas oli veidi kahtlane, peaks olema see dual-mass flywheel asjandus, ei tea sellest asjast ausalt öeldes mitte midagi, aga pind kuhu siduriketas vastu läheb, loksus veidi ülejäänud osa suhtes käega pöörates. Panin siis uued siduri osad külge aga hooratta jätsin samaks. Kui auto kokku sai muutus siduri töö hästi vähe paremaks, aga mitte niipalju kui loodetud, ikka ei läinud käigud alati kergelt sisse. Sai autoga mõne kuu sõita, sidurivabastus lõtk läks justkui veidi hullemaks, kuni lõpuks käis väikse kiirenduse aeg kuskilt mingi raks läbi ja auto ei tahtnud enam kuigi sujuvalt edasi liikuda. natukene liikus ja siis jälle rõmps, kuni lõpuks oli kõik. Et ära hoida liigseid kommentaare, mainin ära igaksjuhuks selle, et peale seda esimest raksakat ei läinud mitte kuhugile ringrajale kihutama, vaid püütsin auto, mis asus keset linnatänavat, veidi teeääre poole manööverdada. Lõptulemuseks oli liikumatu auto ja õliloik selle all. Alguses arvasin, et minu "spetsialisti" oskustega vahetatud siduri osakond lõpetas tegevuse ja jahvatas sealt kuidagi mingi tüki kuhugile käigukasti poole ja lasi õlid valla, aga hiljem põhja alla vaadates selgus, et diffrist väikse killu korpusest lahti löönud ja sealt hakkas leemendama. Niipalju kui sealt piiluaugust sisse on vaadatud, tundub, et sealt samast millegi hambad purustustöid on teinudki. See oleks siis esimene peatükk minu lühijutust.
Sellest eelnevast loost on nüüd mitmed kuud möödas ja plaanis asja lähiajal ligemalt uurima ja lammutama hakata. Aga sellised küsimused tekkisid, et keegi ehk teab, kas see esimeses peatükis kirjeldatud siduri lõtk võis tulla otsa lõppevast diffrist või tegi diffrile lõpu hoopis otsa lõppema hakkav dual-mass flywheel? Või on minu "autoluksepa" diagnoosid hoopiski valed ja peaksin endale mõne muu sõiduriista soetama, näiteks jalgratta?
166 3.0 probleemid hooratta ja diffriga
#2Nii tüüpiline on 3,0 diffri laialilendamine. Kõige lihtsam, kui korpuses auk väike siis keevita kinni ja viska teine differ sisse. Neid peaks siin jaguma.
166 3.0 probleemid hooratta ja diffriga
#4Juhul ku eestist ei leia, siis rootsis http://www.laga.se/en/resultat.aspx?del ... ilkod=1171" onclick="window.open(this.href);return false; uus käigukast ja peaks mure läinud olema.