tere oleks siis müüa enda ilus autokene. Auto on tumetat värvi autol on manuaal käigukast.
turva- ja ohutusvarustus.
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, turvapadi, TEHASE signalisatsioon (mahuanduriga), immobilisaator, külglibisemise vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel
mugavusvarustus.
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), püsikiiruse hoidja, toonitud klaasid, uste sisevalgustus, kohtvalgustid
sisustus.
nahkpolster, elektriliselt reguleeritavad istmed, istmesoojendused, nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus), nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), jalamatid (tekstiilist)
audio, video, kommunikatsioon.
stereo (originaal), ekraan (ees), navigatsiooniseade, kompuuter, käed vabad süsteem
rehvid ja veljed.
suverehvid, valuveljed (17))
tuled.
udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor
muu varustus.
välistemperatuuri näidik tagaklaasi soojendus, reisiarvesti
Auto hinnaks oleks siis 30 000kr
Rohkema info saamiseks hel tel 57844274 või siis meilige rait.soot@mail.ee
M/V:Alfa Romeo 166 3,0 v6 1999a
#2ma siis panen mõned pildid ka.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=c1e2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=c1e2" onclick="window.open(this.href);return false;
M/V:Alfa Romeo 166 3,0 v6 1999a
#4SRY, et teemat risustan,aga ühest ma aru ei saa, miks k..adi pärast valetatakse kuulutustes oma linna küttekulu:icon_cop:
Edu müümisel!
Edu müümisel!
M/V:Alfa Romeo 166 3,0 v6 1999a
#5Uurisin isegi natuke aega tagasi seda masinat. Omanik on rihmad, veepumba ja õli ära vahetanud ja uus hind 38k.
M/V:Alfa Romeo 166 3,0 v6 1999a
#7Ei vaidle vastu, äkki on kindlustus ja paagitäis kütust ka hinna sees:D:D
Ma siin hakkasin kolmeliitrist vahepeal kartma isegi kuuldes kuidas siin mõnel mehel difrid ära lendavad sellise võimsuse peale.
Ma siin hakkasin kolmeliitrist vahepeal kartma isegi kuuldes kuidas siin mõnel mehel difrid ära lendavad sellise võimsuse peale.
M/V:Alfa Romeo 166 3,0 v6 1999a
#8sellel autol on ju kah differ lennanud juba korra, aga ju on võimalik siis kah korda teha neid asju.
M/V:Alfa Romeo 166 3,0 v6 1999a
#9Kas ka väiksemate mootoritega või automaatkaastiga on differ ohus? Vabandust :offtopic:
M/V:Alfa Romeo 166 3,0 v6 1999a
#10Minu 3.0 automaadi differ on läbi.alfahoolik wrote:Kas ka väiksemate mootoritega või automaatkaastiga on differ ohus? Vabandust :offtopic:
Põhjust ei tea, võimalik, et kastist oli (üle)eelmisel omanikul mingi hetk õlist puudus (mingi leke oli väidetavalt olnud).
kilomeetreid 113000
PS. automaadi diffri vahetamine/hankimine peaks olema kõvasti keerulisem, kui manuaalile näiteks Q2 vahele panemine. Endal tänasegi teadmata, kas üldse saab korda (mul küll uuem/harvem versioon atumoaatkastist kui vanematel 166l). Endal veidi tilgub seesamune verd, et otsustasin automaadi osta. Varem sai ainult manuaale vaadatud, aga siis kuskilt sai loetud kui tõrkekindel see automaat on ja igakord ummikutes mõtlesin, et peaks ikka automaate ka vaataama

M/V:Alfa Romeo 166 3,0 v6 1999a
#11Kas ei peaks ka see Q2 differ sinna vahele minema? Sisult ei tohiks ju erinevusi olla? Vähemalt vahet pole Selespeed kastidel ja tavalistele. Kõlbab sama Q2 differ vahele panna.