Ausalt öeldes ma ei tea, miks nii paljud nutavad tagasilla veo järgi. Olgem ausad, arvestades praegust ilma ja olukorda teedel, on just esisilla vedu see, mis on boonus (loomulikult nelivedu oleks kõige parem aga kahjuks seda veel iga kombinatsiooni puhul ei pakuta) ja mis minu masina iga päev sellest lumemögast välja veab. Raske nina + vedav nina = liikumine talvistel jäisetel teedel. Näen siin päevast-päeva, kuidas need vedava tagasillaga masinad ukerdavad kui purjus pardid. Mul pole siiani mitte kunagi olnud sellist probleemi, seda isegi väga laiade talverehvidega. Reeglina nemad siin ukerdavad, samas kui mina lihtsalt sõidan neist mööda ning silmagi ei pilguta.
Tõsi ta on, esiveoga on see alajuhitavus kerge tulema, aga eks tagaveoga on ülejuhitavus samuti kerge tulema. Eks see ülevedu paista "efektiivsem", kuid olgem ausad - üks või teine, tavaliikluses on soovimatud mõlemad. Ning kui sõita oskad, saab mõlemist välja tulla lihtsalt. Kui keegi ajab "performance'i" taga ning on kindel, et tagasilla vedu on selles osas parem, siis
fine by me, minule see konkreetne asi ei olegi nii oluline. Mida ma ise hoopis sooviks, oleks see, et nelivedu muutuks Alfa Giulial sama tavaliseks nagu see on Subarul (see on tore asi Subarul, pole vahet mis mudel ja mis "konfiguratsioon", nelivedu on kõigil olemas). Olgu teised valikud samuti saadaval, minugipoolest, mina ise läheks siis igal juhul neliveo peale üle.
Praegusel momendil aga ma küll tagavedu ei tahaks, siis oleks ma siin iga päev lääbakil nagu teised autod.
Thanks but no thanks, esivedu on antud olukorras ikka väga hea