Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#32kui kellegil on töökorras 33 4x4 ja kiiresti reageerib ....
http://www.autoleht.ee/foorum/1176/1846" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoleht.ee/foorum/1176/1846" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#33irw...metro-l on hea kvaliteedi reklaam...
:D:D:D :icon_clap:
Rõhutavalt lugeda viimane lause
"Meie eesmärk on pakkuda parimat teenindust Alfa Romeole Eestis ja meie kvaliteedi parimaks tõestuseks on klientide hinnang. Kes kord meie juures käinud, see tuleb alati tagasi."

Rõhutavalt lugeda viimane lause
"Meie eesmärk on pakkuda parimat teenindust Alfa Romeole Eestis ja meie kvaliteedi parimaks tõestuseks on klientide hinnang. Kes kord meie juures käinud, see tuleb alati tagasi."
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#35kutsikas wrote:"Meie eesmärk on pakkuda parimat teenindust Alfa Romeole Eestis ja meie kvaliteedi parimaks tõestuseks on klientide hinnang. Kes kord meie juures käinud, see tuleb alati tagasi."
Ilus eesmärk mis kahjuks väga-väga kaugel tegelikusest. Ainuke kokkupuude antud ettevõttega oli ehe näide täiseti vastupidisest reaalsusest ja jääb väga suure tõenäosusega ka viimaseks. Mingit huvi minu aitamise vastu seal üles ei näidatud.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#36Tegin väljas gta-ga väikse ringi, nii akulaadimise mõttes. Oi-oi, see masin on ikka ANIMAL
http://www.youtube.com/watch?v=Y8aGlOj2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Ainus häda, et hommikul pean taas audiga välja ronima, kuna praegu käis juba tänaval lumi üle kapoti, kapotialune oli mõnusalt lund täis, kui masina aurupilves ära parkisin.
http://www.youtube.com/watch?v=Y8aGlOj2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Ainus häda, et hommikul pean taas audiga välja ronima, kuna praegu käis juba tänaval lumi üle kapoti, kapotialune oli mõnusalt lund täis, kui masina aurupilves ära parkisin.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#37Ma keeran ka vahelduseks oma "teise" auto rooli. Mastaap võrreldes GTA-ga on suurusjärgu või kahe võrra teine aga palju rõõmu valmistab see sellegi poolest. :icon_roll:
a.k.a Anthrax
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#38kas tihemini, kui saabi nööriotsas vedades :butt:Anthrax wrote:Ma keeran ka vahelduseks oma "teise" auto rooli.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#39ehksiis kokkuvõtvalt, "metroauto, jääge meie kanalile!"kutsikas wrote:"Meie eesmärk on pakkuda parimat teenindust Alfa Romeole Eestis ja meie kvaliteedi parimaks tõestuseks on klientide hinnang. Kes kord meie juures käinud, see tuleb alati tagasi."

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#40Ma nüüd tegeleks natuke pühaduse teotamisega ehk siis võtaks teemaks nende AR uute mikromootorite kütusekulu.
Mind hakkas täna täitsa painama, et kui on 1,7l ja turps ja kui sõita nii nagu peab, ehk vahest ka üle 5000rpm lastes, kas siis tuleb ökom kui nt gta?
Kuskilt peab ju see jõud tulema, mis liigutab seda massi.
Et kui ikka kupatada, mis siis kuluks tuleb? kas ikka see müstiline miski 7?
Mind hakkas täna täitsa painama, et kui on 1,7l ja turps ja kui sõita nii nagu peab, ehk vahest ka üle 5000rpm lastes, kas siis tuleb ökom kui nt gta?
Kuskilt peab ju see jõud tulema, mis liigutab seda massi.
Et kui ikka kupatada, mis siis kuluks tuleb? kas ikka see müstiline miski 7?

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#41kytusega on asi lihtne- selleks, et auto kaaluga x liiguks kiirusega y on vaja z ühikut kütust (see on konstantne kulu ehk siis maanteekulu)
Maanteekulu osas tuleb vahe sisse väiksel mootoril (millel on sellevõrra kõrgemad pöörded ja aeglasema ülekandega kast) ja suurel mootoril, kus pöörded pole olulised.
Nii - ja nüüd kütusekulu osa :icon_angel:
Kui 1,75 l mootor peab näiteks 87 kw ga vedama kaasa 1,2 tonnist massi kiirusega 100 km/h, siis kulub tal selle kiiruse saavutamiseks oluliselt rohkem kütust, kui näiteks 3,2 l mootoril
ainuüksi aega läheb kordi rohkem...
AGA 3,2 V6 seevastu (näiteks 180kW) kiirendab paremini, kuna võrreldes mikromootoriga on ikkagi oluliselt rohkem jõudu olemas; peab varustama pidevalt kütusega veel kahte silindrit ja vähe sellest, korvama kuidagi ka suuremast mootorist tingitud lisakaalu.
ja siit lihtne ja loogiline lahendus- TEGELIKULT ei ole ju 180kW enamuse ajast oluline- saab ju hakkama ka vähemaga (näiteks 147kW või isegi 173kW) kui see on olemas õigel ajal
lahendus- paneme vurri peale, lisame DNA (D nagu Driving- vurr töötab täiel kiirusel, kütus kaob nagu vajutad; N nagu Not responding- tee mis tahad, kütusekulu numbrid on mõistlikud ja A nagu :icon_censored: ehk siis tee mis tahad- kütus paagist ei kao)
Oma tagasihoidlik kogemus MIToga (kus sai espetsiaalselt kütusekulu värki vaadatud)- tõepoolest on ikka mitu liitrit väiksemad numbrid võimalik saavutada (samas on olemas ka nupp selleks, et edasi liikuda kui juba piisavalt kajakaid päästetud on
)
Maanteekulu osas tuleb vahe sisse väiksel mootoril (millel on sellevõrra kõrgemad pöörded ja aeglasema ülekandega kast) ja suurel mootoril, kus pöörded pole olulised.
Nii - ja nüüd kütusekulu osa :icon_angel:
Kui 1,75 l mootor peab näiteks 87 kw ga vedama kaasa 1,2 tonnist massi kiirusega 100 km/h, siis kulub tal selle kiiruse saavutamiseks oluliselt rohkem kütust, kui näiteks 3,2 l mootoril

AGA 3,2 V6 seevastu (näiteks 180kW) kiirendab paremini, kuna võrreldes mikromootoriga on ikkagi oluliselt rohkem jõudu olemas; peab varustama pidevalt kütusega veel kahte silindrit ja vähe sellest, korvama kuidagi ka suuremast mootorist tingitud lisakaalu.
ja siit lihtne ja loogiline lahendus- TEGELIKULT ei ole ju 180kW enamuse ajast oluline- saab ju hakkama ka vähemaga (näiteks 147kW või isegi 173kW) kui see on olemas õigel ajal

lahendus- paneme vurri peale, lisame DNA (D nagu Driving- vurr töötab täiel kiirusel, kütus kaob nagu vajutad; N nagu Not responding- tee mis tahad, kütusekulu numbrid on mõistlikud ja A nagu :icon_censored: ehk siis tee mis tahad- kütus paagist ei kao)
Oma tagasihoidlik kogemus MIToga (kus sai espetsiaalselt kütusekulu värki vaadatud)- tõepoolest on ikka mitu liitrit väiksemad numbrid võimalik saavutada (samas on olemas ka nupp selleks, et edasi liikuda kui juba piisavalt kajakaid päästetud on

Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#42ahhaa, vennal ikkagi kipitab see overlokikeissbnd wrote:Ma nüüd tegeleks natuke pühaduse teotamisega ehk siis võtaks teemaks nende AR uute mikromootorite kütusekulu.
Mind hakkas täna täitsa painama, et kui on 1,7l ja turps ja kui sõita nii nagu peab, ehk vahest ka üle 5000rpm lastes, kas siis tuleb ökom kui nt gta?
Kuskilt peab ju see jõud tulema, mis liigutab seda massi.
Et kui ikka kupatada, mis siis kuluks tuleb? kas ikka see müstiline miski 7?




ise pole veel ülevaadet teinud ja pardakompuutrit avastand autol, tundejärgi tundub täitsa öko maanteel, sellist 90-100kmh teha 6 käiguga ja kusagil 2000rpm kandis, siis väga juua pmst ei taha hall elukas... kui vaja mõnest autost mööda nööpida, siis võtab ikka pitsikese kaks teinekord, kui rohkem möödasõite ja nokerdamist gaasiga, küsib paar sanga ikka ära... praegune ligane teeolu ähmastab ka arusaama kõigest, sest tõesti, rattad kaabivad pastajanna tühja, vbla selle ajaga jõuaks asfaldil poole kaugemale

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#44
otsisin nänni ja leidsin, et kui kellelgi huvi on, siis hetkel on müügis paar mootorit:
2,5 V6 (sobib mingi auto peale)


Tegelikult ma olen normaalne....