Alfa 166 elekter

#1
Paar kuud tagasi kirjutasin sellest, et autosse lõi kärsaka ja akutuli läks põlema - tuulutasin salongi ära ja asi sinna jäigi. Reede õhtul sõidan naisega Tartust Pärnumaale puhkama ja Puhjas tuleb tabloole teade - " low battery voltage, can´t change fan settings". Jätan auto seisma, ehk läks auto segi, üritan uuesti käivitada aga ainukesed asjad, mis töötavad, on ohutuled. Kui sain auto "krokodillidelt"käima, siis algul kõik töötas, kuid kilomeeter edasi läks põlema uuesti aku tuli, ABS tuli, patjade tuli jne. ühesõnaga ei töötanud enam midagi. Tunnike hiljem sain uue aku, sõitsin Pärnumaale ära ( alla 1500 rpm/min hakkas aku tuli põlema). Kontrollisin laadimist,ilma tarbijateta oli laadimine 13.7 - 14.3, koos kõigi tarbijatega 13.5 - 13.7. Hakkasin täna Tartu poole tagasi liikuma - 10 kilti, kõik tuled põlevad ja auto välja suretades oli tutikas aku surnud. Milles võib probleem olla?

Alfa 166 elekter

#2
kuskohast laadimist m66tsid?

Standardveaks kipub olema m66tmine vale koha pealt (m66da aku enda klemmidelt-kui laadimine on korras aga klemmid kehvad v6ib juhtuda, et ergutus tuleb akult kyll peale aga vool akusse tagasi ei j6ua)

kas laadimistuli on pidevalt kustus? kui jah, siis arvatavasti p6les m6ni relee sisse ja mingi tarbija on siiski veel taga (soovitaks lasta ahelad yle m66ta)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 166 elekter

#3
Samas kui mingi relee on kinni siis on tarbimine ka siis kui süüde on väljas, seda saab taaskord testriga mõõta aku pealt. Aga kui laadimine on korras siis ei tohiks ju midagi juhtuda kui auto käib, sest genekas peaks selle tarbijaga hakkama saama.
Alusta sellest et mõõda testriga aku pealt, kõigepealt kui seisab ja siis kui käib.

Alfa 166 elekter

#4
uus genekas või vana ära remontida...
foorumis kurtmine ja veebidiagnooside alusel tegutsemine reeglina ei tee muud kui pikendab agooniat.

Alfa 166 elekter

#6
Auto sõidab nagu muiste ( sülitame 3X üle vasaku õla ) - tnx mrt :). Egas ma kurtnudki, lihtsalt andsin teada oma "naisukese" ( nagu naine mul ütleb ) turtsumisest. Genekas oli ära " põlenud ", mähis jne kutud.

Alfa 166 elekter

#7
Atspoiss wrote: mähis jne kutud.
:icon_wtf:

kas keegi palun seletaks, kuidas sissepõlenud mähisega genekas suudab anda laadimispinget 14,3V :icon_wtf:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 166 elekter

#8
Ma arvan, et viimase hingetõmbe tegi genekas selle viimase 10 km. Mõõtsin laadimist ennem seda viimast sõitma minekut.

Alfa 166 elekter

#9
ts wrote:
Atspoiss wrote: mähis jne kutud.
:icon_wtf:

kas keegi palun seletaks, kuidas sissepõlenud mähisega genekas suudab anda laadimispinget 14,3V :icon_wtf:
Lihtne ju - http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6533/3,354,0,1/18945" onclick="window.open(this.href);return false;
Endalgi teisele masinale paigaldasin 14,5v pingeregulaatori, et laadimisega jänni ei jää, kuna palju lühikesi otsi.Kuna akud masinal tagumises otsas, siis igati mõistlik otsus, sest selle 4-5 m pikkuse kaabliga läheb nii mõnigi kümnendik volt kaotsi :wink:

Alfa 166 elekter

#10
Mis siin enam jõhverdada ja seletada, mis ja kuidas ja miks - inimene sai oma murele lahenduse / teema lukku!