TEGELIKULT muidugi ... kui nüüd tõesti peaks juhtuma, et 4C tulebki keskmootoriga ja hakkab caimani klassis ülbitsema, siis ma kahtlustan, et järgmine spider tuleb kas samale platvormile või siis tõepoolest kardaaniga.
Kuna poolametlikult hõigati välja, et ühtegi suurt Alfat enam ei tule, siis on teoreetiline oht, et juba Giulia tuleb lükatav- see aga tähendaks (õnneks

) duetto
tontteabmispaganamoodisedanimekirjutatakse liikumist sammukese võrra lähemale.
Meenutaks korra kolmekümne aasta tagust aega
Väike esiveoline kolme uksega punn (Sud), veidi suurem viie uksega esiveoline (Sud), esiveoline pisike särtsakas kupee (sprint), TAGAVEOLINE keskklassi sõiduk (Giulietta) veidi kõrgema varustusastmega keskklassisõiduk (Alfetta), Särtsakas keskklassi kupee (Alfetta GT), "suur"seeriatoodangust täiesti sõltumatul platvormil olev kabrio (Spider) ning kõrgema klassi sedaan (Sei)
Sud-Sprint (90x) jagasid suurt osa platvormist ning olid olemas ka Ti/QV pakis
Giulietta, Alfetta, GT (116) olid ehitatud täiesti eraldi ning muust toodangust sõltumatule platvormile
Spider kasutas jätkuvalt 115 platvormi ning peale mootorite ei olnud teiste seeriasõidukitega mitte midagi ühist
Sei (119) kasutas tugevalt moderniseeritud platvormi ning enamjaolt unikaalseid tükke.
Kuna aeg oli selline nagu ta oli, siis läheneti niigi kehvas seisus ettevõttele ettevaatlikult (ajastule vastavalt- mitte keegi ei riskinud millegi ebatraditsioonilisega välja tulla) jäeti tegemata masinaid, mis oleks siiski võinud olemas olla (disainilaudadelt käis igast asju läbi... aga

enne ES-30-t seda siiski ei juhtunud)
JA tsiteerides klassikuid- ajalool on rumal komme ennast korrata

Tegelikult ma olen normaalne....