Juhtus selline asi, et küte sai otsa just enne tanklat.Lasin kümmekond meetrit starteriga käik sees tanklasse. Sai siis küte paaki ja vot enam ei käivitu.
-Sai ära kodu toimetatud teine ja hakkas vea otsimine pihta. Küttevoolik lahti kütet ei tule, otse vool peale kõik korras. Aga pole kunagi kuulnud pumpa nii löömas (hääl salongi kuulda).
-Järgmiseks sai kontrollitud sädet, puudub. Kaitsmed korras, releesid ei tea. Milline peaks läbi olema ja kuidas kontrollida.
-Kustkohast oleks veel viga reaalne otsida?
-Mootoriks 1,7 ts 93a
Probleem 155-ga
#2
releed neli tükki aku kõrval

kahe relee juures veel ka kaitsmed

Kui sädet pole, siis kontrolli aku ette jäävaid releesid (IMHO esimene oli MOtronicu sekundaarrelee, mis ühtlasi annab ka süütele + peale

Variant kaks süütepoolid


Edu!
P.S. KUi keskonnasõbralikkust taga ajad, siis kasuta säästmiseks kas veisejõudu või kondiauru vms... Elektriautot vaid starteri najal ehitada on sitaks loll mõte tegelt

P.P.S. rohkem infot soovi korral homme, kui M1.7 skeem käepärast on

Tegelikult ma olen normaalne....
Probleem 155-ga
#3Nonii tagasi siis.
Vahepeal jõudsin käeluu murda ja auto juurde ei kiskund. Nüüd siis arvatav viga teada, kaks põlenud juhet kapoti all olevate releede juures.
Põhjuseks oletan et niiskus, kuna 1 releedest oli tagurpidiasendis
. Just see mille juhtmed põlend. Üks neist juhtmetest(roosa) läheb kõrvalolevate kaitsmete juurde, teine (roheline) edasi armatuuri alla aga mitte oluliselt pikalt. Sääl on kolmik(koosneb kolmest juhtmest), juhtme vahetus lihtne.
Kas on võimalik, et "lõhkus" veel mõne relee ja kui siis millise?
Tegin mõned pildid ka aga ei saa neid üles laetud.
Ette tänades.
Vahepeal jõudsin käeluu murda ja auto juurde ei kiskund. Nüüd siis arvatav viga teada, kaks põlenud juhet kapoti all olevate releede juures.

Põhjuseks oletan et niiskus, kuna 1 releedest oli tagurpidiasendis

Kas on võimalik, et "lõhkus" veel mõne relee ja kui siis millise?
Tegin mõned pildid ka aga ei saa neid üles laetud.
Ette tänades.
Probleem 155-ga
#4põlenud relee või juhtmeots põleb vaid ühe koha peal... ehk siis tõenäoliselt rohkem mingit jama kuskil pole
soovitaks koos juhtmetega ka relle ise välja vahetada
soovitaks koos juhtmetega ka relle ise välja vahetada

Tegelikult ma olen normaalne....
Probleem 155-ga
#5Kui paak üldse kuivaks sai pole välistatud ka võimalus et b-pump suri ära. Ta vist ei tööta kaua õhuga 

Probleem 155-ga
#6On läbitud hulga kilomeetreid ilma eriliste probleemideta
ja nüüd on jama käes. Õhtul töölt tulles käisin tanklast läbi, et joogipoolist võtta. Autot uuesti käivitades läks küll käima, aga see pole kellegi käimine. Just nagu üks pütt ei töötaks. Tagasi töö juurde ja no võimatu oli sõita :icon_shocked: . Küünlad maha, teise ja kolmanda silindri omad märjad (säde neis puudub). Esimene ja neljas ok. Diagnosti vist teha ei saa, mina kül pistikut ei leidnud.
Mootor muide on 1,7ts 85 kw.
Homme süvenen asjasse rohkem täna enam ei jõudnud.
Kuulmiseni :icon_sleep:

Mootor muide on 1,7ts 85 kw.
Homme süvenen asjasse rohkem täna enam ei jõudnud.
Kuulmiseni :icon_sleep:
Probleem 155-ga
#7Aga päris seisma ei jäänud?
Kui jääb täitsa seisma, siis võib olla viga kommutaatoris - saad kontorillida: võtad küünla, paned jupi traati külge, eriti hea kui leiad mingi väiksema kroko, siis saad kohe peale seismajäämist küünlajuhtme külge panna ja kui sädet pole, siis viga kommuntaatoris,
võib viga olla ka relees.
Kui jääb täitsa seisma, siis võib olla viga kommutaatoris - saad kontorillida: võtad küünla, paned jupi traati külge, eriti hea kui leiad mingi väiksema kroko, siis saad kohe peale seismajäämist küünlajuhtme külge panna ja kui sädet pole, siis viga kommuntaatoris,
võib viga olla ka relees.
Probleem 155-ga
#8::itpnt::
KUIGI on ülimalt vähe tõenäoline, et sädet ei ole mitte kummaski poolis:
suru poolipoolne juhe üle, võta küünlajuhe maha, pane vana küünal otsa ja vaata kas käivitades mõlemas juhtmes säde on :icon_thumbup:
kui on siis oli tegemist anomaaliaga ning küünlajuhe oli kehvasti peal- kui mitte, siis mõõda süütepoolid üle (kõik neli otsa peavad olema sama takistusega)
PIGEM kontrolli pihutite juhtmestikku (kahtlustaks, et teine ja kolmas saavad pideva massi peale ning seetõttu lahistavad otse mootorisse)
KUIGI on ülimalt vähe tõenäoline, et sädet ei ole mitte kummaski poolis:
suru poolipoolne juhe üle, võta küünlajuhe maha, pane vana küünal otsa ja vaata kas käivitades mõlemas juhtmes säde on :icon_thumbup:
kui on siis oli tegemist anomaaliaga ning küünlajuhe oli kehvasti peal- kui mitte, siis mõõda süütepoolid üle (kõik neli otsa peavad olema sama takistusega)
PIGEM kontrolli pihutite juhtmestikku (kahtlustaks, et teine ja kolmas saavad pideva massi peale ning seetõttu lahistavad otse mootorisse)
Tegelikult ma olen normaalne....
Probleem 155-ga
#9Takistusi ei mõõtnud, aga sai proovitud teisi juhtmeid ikka sama. Veel niipalju, et seda jama on ennegi ette tulnud aga siis on iseenesest korda saanud. Esimene kord oli laupäeval, nimelt läksime järve äärde ja kuna rahvast oli palju tuli koha otsimiseks natuke tiirutada. Temp läks üles ja vent hakkas tööle ja tuli ka see puterdamine. Paar tundi rannas, Tagasi koju kõik korras nagu poleks midagi olnudki. Teine kord oli esmasp. Käisin sõbrannal töö juures järel ja jäime juttu ajama. Samamoodi temp läks üles ja vent tööle ja jälle puterdab, jätsin seisma ja pool tundi hiljem käivitasin, ikka puterdab. Paar maja edasi ja kodu, hommikul jälle kõik ok. Kuni siis eile õhtuni.
Probleem 155-ga
#10::itpnt::
kui see koos ventikaga avaldub, siis kahtlustaks lühiühendust kuskil juhmepuntras, mis ventika poole jookseb (ehk siis ventika juhtmestik/relee rikub massi ära)
kui see koos ventikaga avaldub, siis kahtlustaks lühiühendust kuskil juhmepuntras, mis ventika poole jookseb (ehk siis ventika juhtmestik/relee rikub massi ära)
Tegelikult ma olen normaalne....
Probleem 155-ga
#11No tere jälle ülepika aja. Tekkis siis paar päeva tagasi selline anomaalia et, kui hommikul sõitma lähen siis auto nagu ''haugub''. Ja kui läheb soojemaks siis on nii, et kui ristmikule läheneda ja käik välja võtta siis sureb ära. Kui gaasiga mängida jääb tuhikäik paika aga kui gaas põhja vajutada vajuvad pöörded alla ja sureb välja. Ilgelt tüütu on nii sõita. Ise kahtlustan kas bensiini pumpa või tühikäigu mootorit.
Probleem 155-ga
#12kontrolli l6dvikud yle. kui kuskil sisselaskepoolel mingi suurem auk on siis v6ib suremist juhtuda kyll.
kytusepunp/filter on teoreetiliselt kah v6imalik. Tyhikaigumootor ei saa aga kuidagi gaas p6hjas autot valja suretada
kytusepunp/filter on teoreetiliselt kah v6imalik. Tyhikaigumootor ei saa aga kuidagi gaas p6hjas autot valja suretada
Tegelikult ma olen normaalne....