#487
by ts
99% juhtudest ABS-i mälu ei talleta vigu (1% on seotud sellega, et osad versioonid jätavad efekti mõttes diagnosti üldse ära, kui viga on esinenud 10-l viimasel käivitumisel- need vajavad eraldi resetti)
kui ECU ise säilitab kogu random errorote jada, siis abs-il on üldse neli asja mida kontrollida-> kas vool tuleb kiibile peale, kas andurid on ühendatud, kas solenoidid liiguvad, kas süsteem annab ükskõik millise katse peale veateate
Kui ükskõik millisest neljast annab vea jääb tuli põlema kuni järgmise käivituseni. Kui need kõik on korras, siis jääb edasine kontroll vaid selleks, et jälgida rataste pöörlemise ühtlust (kui erinevus muutub liiga suureks või mõni ratas ei liigu nagu teised kolm- hakkab tuli vilkuma ning lõpuks jääb põlema ja ABS lülitab ennast veareziimi)
Kui ükskõik milline esimesest neljast veat tuleb, siis sõidab ABS koheselt veareziimi ja jätab tule põlema.
ABS-i äraolek tähendab ühtlasi ka seda, et TC ja VDC ei toimi ning see omakorda tähendab seda, et hea käitumise korral saad rehvi kiirelt suitsuks-> 156 puhul see ei takista absoluutselt autoga sõitmist (küll aga osad "uued" autod arvavad, et kui ABS-i plokk ei tööta, siis ei saa teha enamat, kui lülitada ka mootor veareziimi)
EDIT: IMHO- GTA ABS suudab diagnoosida VAID mõnikümmend viga (4X ratta andur; 2X4 solenoidi liikumine; ebapiisav pinge; lülitusrelee; kivi; rajad; VDC andurid-> ja sinna juurde ka hammastiku puudumine, pumba rike jms)
Tegelikult ma olen normaalne....