Kemmergus käiest torgatas pähe üks potensiaalne põhjus.

Kas ei või olla selline variant, et perioodiliselt streigib käigu ülesse vahetamise lüliti või selle ühendus ecuga? Ilma selleta ei tohiks vist ei saadagi muud käiku sisse kui N ja R, city mode'is pidi ka vist esimese manuaalselt sisse panema?, ei ole ise eriti kasutanud.
Muid vigu peaks ecu ise tuvastama, näiteks kui selektor kinni või solenoid õhtul, sest igal liikuval detailil selespeedi plokis on mingi asendiandur. Ecu peaks tuvastama ka vea kui selespeedi lülitites on lühis, katkestus näib aga ajule normaalse lüliti avatud seisuna.
Kui ükski käik ei lülituks oleks alust arvata, et pump ei toimi, sest käib see läbi relee, ning ajule ei ole näha kas pumba vooluringis on katkestus. Siiski peaks aju sel juhul näitama veateadet puuduvast survest. :icon_roll: