156 2.0 Salespeed mure

#1
Täiesti ebaregulaarselt ja minu arvamuse järgi ilma igasuguse loogikata trikitab käigukast. Nimelt võib näiteks 2 kena kuud järjest töötada, aga siis ühel hetkel ei lähe enam ükski käik peale neutraali ja tagumise käigu sisse. Paar korda olen teda nööri otsas vedanud ka TRK Värvide remondikotta, kus ühel korral autot seal käima pannes hakkas käigukast jälle kenasti tööle ja teisel korral ei näidanud kompuuter midagi tarka, mille järgi oleks võimalik viga tuvastada. Tavaliselt on siis mul mõned päevad hoovis seisnud ja siis taas kõik töötab. Lihstalt selline rütm hakkab ära tüütama ;) Kõik õlitasemed on kontrollitud ja lekkeid ei tundu ka olevat.

On kellelgi samu kogemusi või osakab midagi tarka soovitada, et mida peaks veel kontrollima või proovima, et "kotermannist" lahti saada.

Tänud ette!

156 2.0 Salespeed mure

#3
Kemmergus käiest torgatas pähe üks potensiaalne põhjus. :P Kas ei või olla selline variant, et perioodiliselt streigib käigu ülesse vahetamise lüliti või selle ühendus ecuga? Ilma selleta ei tohiks vist ei saadagi muud käiku sisse kui N ja R, city mode'is pidi ka vist esimese manuaalselt sisse panema?, ei ole ise eriti kasutanud.

Muid vigu peaks ecu ise tuvastama, näiteks kui selektor kinni või solenoid õhtul, sest igal liikuval detailil selespeedi plokis on mingi asendiandur. Ecu peaks tuvastama ka vea kui selespeedi lülitites on lühis, katkestus näib aga ajule normaalse lüliti avatud seisuna.

Kui ükski käik ei lülituks oleks alust arvata, et pump ei toimi, sest käib see läbi relee, ning ajule ei ole näha kas pumba vooluringis on katkestus. Siiski peaks aju sel juhul näitama veateadet puuduvast survest. :icon_roll:
159 2.4 JTDm:
Image