166 3,0 klapid

#3
klapid on 3,0 ja 3,2 24 V mootoritel üldiselt samad.

Reeglina (kahjuks ) saab katkisi klappe 24V mootori puhul üpris mitu ning uued maksavad 20 rubla sisse ja 30 rubla väljalaskesse. Samuti reeglina ei juhtu seal rohkem midagi (kuna roll uuesti autot käivitada või käima tõmmata ei püüdnud, siis on suht tõenäoliselt kolvid korras)

KUID ma kahtlustan, et Jan1 -l neid ei ole

NING näiteks autoladu pakub sellist asja nagu:
Sisselaskeklapp 7x35,6x102,1 (17) TRW 9.55
Väljalaskeklapp 7x31x102,7 (17) TRW 12.89
seega- pea maha- katkised klapid kokku lugeda ja isegi kui kõik on kõverad :roll: siis umbes 270 raha ei ole küll suuremat traagikat väärt :icon_thumbup:

Edu- loodame, et läks hästi ja vaid paari silindri omad pihta said :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

166 3,0 klapid

#6
Praegu paistab 4 klappi kõverat olevat, just tagumisel plokikaanel.Täpsemalt näeb kui kaan maas. Esimene oli ok, seal klapid peavad. Kannatada võis ta ju saada ka kui geneka rihm vahele lendas.

166 3,0 klapid

#8
vedamise osas mõtlesin just seda, et rihma edasirullimisega eemaldada ei proovitud :-)

aga 4 kõverat klappi on üpris hea tulemus (tasuks kaaluda muidugi ka ülejäänud pesade ülekäimist )

:icon_thumbup: võiks öelda, et hea diili said :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

166 3,0 klapid

#9
ideaalis võiks muidugi vaadata üle kõikide klappide lõtkud ja vajadusel vahetada juhtpuksid... klapid uuesti pähe lõigata ja panna ka uued sääretihendid. saab pmst nagu uus ülemine pool ;)

166 3,0 klapid

#10
Vana 1994 aasta 3,0 24V paar plokikaant vedeleb küll niisama. Koos klappidega.
Suure hädaga võin mõned välja võtta.

Tel. 5020986

P.S. Õlipingutiga Alfa käimatõmbamine pole vist hea mõte?
cron