Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#256
Min surve sõltub klapist - mida kõrgemal rõhku hoitakse, seda väiksem on tõenäosus, et õlitus ära kaob... samas on jälle suurem tõenäosus õlilekete tekkeks-> normrõhk Nordil on soojana tühikäik 2 pöörded kuni 4; külmalt 4 ja 5. min rõhk on 0,9 - pärast seda on juba oht, et midagi saab otsa

õlirõhu kella järgi tasub vaadata niikaua kuni see midagi näitab-> 164 baasil vana andur kukkus esmalt 2-ni ja siis nulli; uus näitab tühikäiku 2,5 ja pööretel kuni 6
155 oma kukus vahepeal puhta nulli ära :-) kuniks selle juhe temp anduri omast lahutatud sai :mrgreen:

tegelikult on kalamine tihtipeale tingitud massirahutustest (sisuliselt on tegemist manomeetriga, millel surve kasvatab massi takistust)- seega kehva kontakt- vähem survet kellal.
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#257
Viimase paari kuuga midagi uut ei ole toimunud. Mingi aeg installeeritud säästupirnid tänaseks jälle tavaliste vastu vahetatud.
Viimase pooleteise kuuga mingi 2000 km läbi kärutanud.
Zummutaja tahaks veidi keevitamist. Kunagi aega tekkib, siis tuleb see töö ette võtta.
Mingid piduriklotsid on tüütavalt vilistama hakkanud :icon_censored:

Üks õhtu vahetasin kütuselati ka särvama vastu.

Rohkem nagu polegi midagi teinud peale temaga sõitmise.

Kohustuslikud pildid :mrgreen:
Image
Image
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#258
Jõudsin koju!

Tänud: TS, VML, ALFATAR, ZAKALWE

Nordimeestele: Vahetage kohe heaga rihmad ära. Siis ei pea kuskil pärapõrgus mõtlema, mis edasi saab :lol:

Asjast kah: Põltsmaalt välja keerates suunaga Tartu poole lendas genekarihm. Õnneks sain omal jõul põltsamaale sisse tagasi sõidetud, ning ühe suht võõra tegelase hoovis auto remont läbi viia. Joppas, et ühe autokaupluse omanik viitsis reede kell 20:00 uuesti poe avada ja mulle mingisuguse uue rihma otsida.

Uus rihm sai peale, kuid vana rihm oli täiesti pilbasteks lennanud, ja osaliselt väntvõlli simmeri vahele. Põltsamaal valasin liitri õli peale, oli normis. Tartus valasin veel 3 liitrit, et uuesti normi saada. Ning edasine sõit toimus täpselt nii... et iga 30 km tagant oli boxi peatus ning 1l õli läks peale.

Terve parempoolne põhi ja parem külg lainetab 10W-40-st Genekas hakkas ka poole teepeal lollitama, arvatavasti hakkas rihm libisema. Pinge kõikus 12-14V vahel.

Üks asi veel: Ärge kiitke oma Alfat.... :mrgreen:
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#267
ts wrote::-)
ma olin juba m6ttes valmis selle pisikese treti ette v6tma
Sama siin, sama siin:)

Tegelt oleks päris lahe olnud.
Vaba õhtu, alfaga sõita meeldib...

Heh, ja Sul oleks ikka odavam old mind pukseerima kutsuda (st siis väljaminek null krooni/eurot/rubla/krivnat/zimbabwe dollarit)

Aga kena, et kuidagigi koju välja vedas.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#268
Niisiis. Tänase seisuga mõlemad rihmad uued, ja uus õlirõhu andur ka küljes. Õlirõhk on täitsa tipp-topp :icon_thumbup:

Garaazis ootab uus sidurikorv. Samas kui korvi vahetuseks läheb, vahetan ka hooratta poolse väntvõlli simmeri ära.

Aga seda kõike peale 400km reisi.

Head jaani kõigile!
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa Romeo 155 1992 Jarmo

#269
Läbisõit tänase seisuga 235600km.

Lõunast saati olen juba korvi vahetanud. 12:00 alustasin. 15:00 oli vana korv käes, siis tuli kerge lõuna paus pool tunnikest, ning uus läks külge. :icon_thumbup:

Hetke seisuga on kast all ja mingi osa pillist uuesti kokku pandud. tunni aja pärast saab ehk käivitada.

Eile võtsin armatuuri välja, panin natuke mõnda kohta vilti juurde, ja kokku tagasi. Sai tunduvalt parem kui varem. Naginad kadunud.

Avastasin veel, et vasakpoolne zarniir oli kuidagi liiga lobe.... parandasin käepäraste vahenditega (selleks oli vaja umbes täpselt 7,5 hoopi 2kg vasaraga :mrgreen: )




Jarmo @ garaazist
155, 2x166, 159 ja 75?