::itpnt::
VML-iga sama meelt - kuigi ise on tore nokitseda, siis mootor ei ole just kõige õigem alustamise koht. Võib jätkuvalt eeldada, et kui lasta kuskil pädevas kohas mootor lahti võtta, siis saab nende kaudu enamiku remondiks vajalikke juppe.
Ehku peale võib garaazis ära rikkuda ka need asjad, mida tegelikult vaja torkida ei ole
kuigivõrd saad 16V TS mootoriga tuttavaks siin
http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/Engine%2016v.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - elektriline osa on muidugi natuke teine
Mootori vahetuse osas- esmalt uuri järgi kuskohast uue mootori saaksid ning mõtle sealtmaalt edasi (võttes arvesse, et CF2 mootorit olemasoleva elektroonikaga korralikult käima ei saa :icon_angel: siis võib paratamatult juhtuda, et Sul ei jäägi üle muud, kui osta võimsama mootoriga auto või olemasolev korda teha)
Kindlasti arvesta ka sellega, et kui kuskilt mootori ostad, siis igal juhul pead arvestama paigalduse juures ka rihmade vahetuse jms-ga- rihm väsib ajaga ning mis seal salata- pole midagi nõmedamat, kui peale mootori vahetust käib esimesel käivitamisel plõks ning pead hakkama klappe vahetama

Tegelikult ma olen normaalne....