mootori vahetus.

#1
äkki ikkagi süvened masina tehnilstesse iseärasutesse, esimese mulje puhul tuleks majanduslikult soodsam võimsama mootoriga auto soetada, või vana kordateha, kaasaegsel autol ei ole pärsis nii, et vana välja ja suurem sisse

mootori vahetus.

#3
CF1 mootorid on enamv2hem plug and play teema (selleks pead kuskilt leidma vaid suurema ja korras mootori)

neid aga leiab vaid 145 ning 155 pealt IMHO- ehk siis ... kui Sa suudad leida korras mootori m6istliku hinna eest, siis pead lihtsalt vana mootori maha laskma ning uue asemele t6stma

kordi odavam on mootor lahti v6tta ja korda teha :-) nimelt 16V mootorid tulevad reeglina s6idust maha selliselt, et klapid ei ole enam eriti sirged...
Tegelikult ma olen normaalne....

mootori vahetus.

#4
156 puhul...Ei usu, et 1.6 ecu konfiguratsioon on edukalt võimeline toimetama suurema mootoriga, pealegi on näiteks 2.0 TS-l muutuva pikkusega sisselase mis nõuab eraldi väljundit ajult.
159 2.4 JTDm:
Image

mootori vahetus.

#5
::itpnt::

ma räägin CF1 mootoritest - 156 peal on 2,0 IMHO juba CF2

1,6 on kindlasti CF1 - kahtlustan, et 1,8 võibolla kah- suuremad mootorid aga on saadaval 155 või 145/6 pealt (nagu oma postis ka kirjutasin).

Ei ole seal peale hunniku mittekasutatavate andurite midagi, mida ei oleks 156 1,6-l :wink:

CF2 ja CF3 vajavad juba täiskomplekti (mootor+juhtmestik+ECU+väga palju muud)

EDIT: CF1 on siis alumiiniumkaanega ja trossi otsas istuva gaasiga variant :roll: CF2 on plastkaane ja elektroonilise gaasiga ning CF3 siis viimane selle mootori versioon (kus ka ecu on mootoriruumis)

EDIT2: kõik CF1 mootorid peaksid toimetama M2.10.4 pealt sama kiibiga :P
Tegelikult ma olen normaalne....

mootori vahetus.

#6
:roll: no vahel on otstarbekam külastada pädevat remondi töökoda, säästes sellega nii aega kui ka raha, võid ju õli puhtasse kankusse välja lasta, kui tuleb hunnik metalli ka välja(õli sättendab), siis on selge et saaled ära, siiski lagiseda võib seal nii mõnigi asi, ise asi, kui kvalifitseeritud kõrvakuulmisega oled, et õiget hinnangut anda. Toimiv sama mootor on õige lahendus, kui kiiremalt sõitvat autot soovid, nende aretustega kippub pikkale venima, kui just ise auto mehhaanik pole ja lisaks teadmisi elektrist ei valda.

mootori vahetus.

#7
::itpnt::

VML-iga sama meelt - kuigi ise on tore nokitseda, siis mootor ei ole just kõige õigem alustamise koht. Võib jätkuvalt eeldada, et kui lasta kuskil pädevas kohas mootor lahti võtta, siis saab nende kaudu enamiku remondiks vajalikke juppe.

Ehku peale võib garaazis ära rikkuda ka need asjad, mida tegelikult vaja torkida ei ole :roll:

kuigivõrd saad 16V TS mootoriga tuttavaks siin http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/Engine%2016v.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - elektriline osa on muidugi natuke teine

Mootori vahetuse osas- esmalt uuri järgi kuskohast uue mootori saaksid ning mõtle sealtmaalt edasi (võttes arvesse, et CF2 mootorit olemasoleva elektroonikaga korralikult käima ei saa :icon_angel: siis võib paratamatult juhtuda, et Sul ei jäägi üle muud, kui osta võimsama mootoriga auto või olemasolev korda teha)
Kindlasti arvesta ka sellega, et kui kuskilt mootori ostad, siis igal juhul pead arvestama paigalduse juures ka rihmade vahetuse jms-ga- rihm väsib ajaga ning mis seal salata- pole midagi nõmedamat, kui peale mootori vahetust käib esimesel käivitamisel plõks ning pead hakkama klappe vahetama :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

mootori vahetus.

#8
Mis te sahmite ja teoretiseerite siin tühja, nii mootori kapremont kui ka mootorivahetus on mõlemad suht kallid tegevused - lööge mobile.de lahti ja tooge sealt mõni 1000 EUR-ne Guter Zustand, 156 omale sõitmiseks. Kuniks liigub on elu - kui sureb maha, siis vanametalliks ning uus samast hinnaskaalast pann asemele ja elu jälle lill mõneks ajaks.

:icon_hi:

mootori vahetus.

#11
:roll: minu juttu mõtte oli see, et diagnostiku paberitega mehhaanik nagu ma nüüd olen, siis olen kohanud autosi, kus on mootori kallale mindud tühise rihmapinguti kolina tõttu ja seal nii mõnigi toimiv asi P**** keeratud. Et nt videoklipp sellest häälest ka kergelt pöördeid muutes, oleks ehk abiks mingigi hinnangu andmisel.

mootori vahetus.

#12
1,6 vahetada 2,0 vastu pole ju pole eriti jumet, seda enam, kui juhtmestik niikuinii vahetusse läheb.
Siis võib juba v6 rahumeeli vahele tõsta. Ka meiemaal on seda ju tehtud. :wink:
a.k.a Anthrax

mootori vahetus.

#13
ts wrote:::itpnt::

1000 euri+toomine+registreerimine+esmane remont vs. mootori vahetus või remont :icon_angel:

huvitav kumb ikkagi odavam tuleks :roll:
1.
esmase remondi võiks ilmselt ka olemasoleval autol sooritada, vaevalt ta perfektses korras on (mõni lõtk sillas, suremisjälgedega pidurikettad, vässu väljaheitesüsteem vms)... /// seega mobile auto pole hullem ilmselt... saab ju natuke valida ka, ei pea viimast räime ostma!

2.
mootori remont või mootori vahetus ja ilmselt ikka ka väike remont (rihmad, mõned õlilekked, rögisev variaator jne)... mootoriga seotud elektrisse elu lõpuni jäävad mõned anomaaliad jms...

_

Lõpeks valik on teemaalgataja oma, muu jutt on nagu ikka puhas pläma ja teoreetiline hämamine... (teeks nii, teeks naa, teeks hoopis kolmandat moodi...)

mootori vahetus.

#14
CF1 ei oma sellist asja nagu elektriga seotud anomaalia :mrgreen:

aga lõppeks- ALATI on odavam vaadata, mis koliseb kui tormata uue mootori/uue auto järgi
Tegelikult ma olen normaalne....