Kui sissepoole, siis on Sul ilmselt kat umbes ning tegelikult ei teeks paha klapi ja kolvimajandust kontrollida
 (ehk siis surved üle mõõta ja sealt juba edasi toimetada) ega seal rohkem kohti pole, kustkohast õli mootorisse satub (kui juba karterituulutusest tuleks, siis ...)- muidugi kui ÜV käes on, siis ei ole kati kapitaalne ummistumine eriti loogiline...
 (ehk siis surved üle mõõta ja sealt juba edasi toimetada) ega seal rohkem kohti pole, kustkohast õli mootorisse satub (kui juba karterituulutusest tuleks, siis ...)- muidugi kui ÜV käes on, siis ei ole kati kapitaalne ummistumine eriti loogiline...Igatahes- enne seda, kui hakkad mootorit vahetama proovi selgeks saada, mis Sul seal tegelikult häda on (kui kalab mingisugune lihtne asi, siis tambid selle raha tühja... kui kalab midagi juhtimises või andurites, siis ei päästa ka mootori vahetus miskit- kehva minek madalatel pööretel ning õlikulu ei pea olema seotud)
Kahese mootori pealepanek tähendab rihmavahetust pluss osaliselt elektroonika vahetamist - küll aga tasuks arvestada, et kui mootorid on korras, siis see vahe (mõni kW) ei ole tuntav mujal kui rihmavahetuse juures
P.S. ma ei ole täiesti kindel kuid GTV vist kasutab 1,8 mahu puhul vaid CF2 mootorit (s.t. võib juhtuda, et ECU jääb kahese mootoriga veidi hätta- võibolla aga mitte)
P.P.S. mootoriremondiks vajalikke tükke peaks ilusti leidma (küsimus on pigem siiski selles kui palju need maksavad

 aa - õige
 aa - õige   
 

 ) ja endale midagi tummisemat hankida
 ) ja endale midagi tummisemat hankida

