Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#2Esialgne Magsi sõiduk, mis VML-i poolt üle lakutud sai
kogu info siis nende kasutajate käest
Üldinfot 164 kohta võin muidugi lahkelt vääääga lahkelt jagada
EDIT-> müügilink kah http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=618

kogu info siis nende kasutajate käest
Üldinfot 164 kohta võin muidugi lahkelt vääääga lahkelt jagada


EDIT-> müügilink kah http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=618
Tegelikult ma olen normaalne....
Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#3nu auto on jah üle kontrollitud... iseenesest hea.. läheb sama hästi edasi kui 3,0 24v ... ja kui gaasipedaaliga viisakalt ringi käid suht ökonoomne ka... hetkel viimased iluvead likvideerimisel... kui on huvi anna aga teada... müügi põhjus venna soov ralliautot omada
just kui auto korda sai tahab tema maha müüa
kuid... eks ise teab... tal huvi nellikveolise vastu, kuna jää peal efektiivsem liuelda... 



Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#4kui 164 Q4 oleks 2 liitrise turbomootoriga ja kui oleks palju vaba raha siis oleks tegemist ülivõimsa projektiga, mis ehk saab vaid 155Q4 T käest peksa 
aga pädevat 155 q4 hetkel pole vabariigis, ja isegi 1 rattaveolisena saab selle 164 nii uljaks ajada et vastaseid suurt ei leia

aga pädevat 155 q4 hetkel pole vabariigis, ja isegi 1 rattaveolisena saab selle 164 nii uljaks ajada et vastaseid suurt ei leia
Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#5pigem paneks 3,0 24v mootorile 2,0 v6 turbo peale... vat see oleks tore lennuk 

Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#6ahh hoidke püksid jalas. te olete vaadanud sinna v6 ümbrusesse ? Seal on ruumiga tuuga.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.
Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#7K.Kotkas wrote:ahh hoidke püksid jalas. te olete vaadanud sinna v6 ümbrusesse ? Seal on ruumiga tuuga.
2.0 V6 ja 3.0 (12V) V6 on ühesuurused.
Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#8mags wrote:K.Kotkas wrote:ahh hoidke püksid jalas. te olete vaadanud sinna v6 ümbrusesse ? Seal on ruumiga tuuga.
2.0 V6 ja 3.0 (12V) V6 on ühesuurused.
mitte ainult ühesuurused vaid tegu on SAMA



nii, et kui 2,0 V6 olulisimad töödetailid vahetada "kergelt tugevamate ja suuremate" vastu on nii mõnigi hobune (hinnanguliselt samadel tingimustel kokku umbes 260bhp) nagu maast leitud

24V TB loomise puhul läheks asi natuke keerulisemaks, kuid ruumiga saaks samuti hakkama (pole see T-25 ju nii suur midagi

Q4 TB loomine aga tekitaks tõsise kaose, kuna sinna võiks paigutada juba rohkem, kui ühe turbiini, see aga omakorda tekitab juba tõsise ruumipuuduse-> veermik arvatavasti kannataks "kerge nokkimisega" selle jõu välja, KUID õhu jahutamisruumi praktiliselt enam ei jää


however on ka lihtsam variant-> teatavasti on puhuriga mootorit võrdlemisi lihtne detailide vahetusega oluliselt kõrgemale aidata
seega kui vajalikke asju 2,0V6TB puhul "veidi" suurendada siis .... peaks ka sealt miski 300+bhp välja tulema (lõunapoolsetes liiduvabariikides nagu saksa, holland jne liigub neid 300+ turbineeritud isendeid rohkem, kui 1

Tegelikult ma olen normaalne....
Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#10tegelikkuses oleks see igatahes kõvem projekt, kui enamus eesti nii öelda ``tuuning autosid``
aga raha läheks ikkagi palju... kuid teemast on nati kõrvale kaldutud...-keegi autot osta ka tahab?





Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#11Suure raha kulutaks suurema meelega 75 3.7L monstrisse 

Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#12ar2r/33 wrote:Suure raha kulutaks suurema meelega 75 3.7L monstrisse
Offtopic jälle aga... kulutaks jah


Tegelikult ma olen normaalne....
Mida arvate,kas kellelgi on infot selle torpeedo kohta???
#13pealegi on lükkava jõuga juhtida lõbusam 
sry OT

sry OT