mootoriks 1.9 jtd 110 kw 937a5000
Keegi oskab nõu anda?
Kuidas teada saada kuidas kolvid peavad paiknema silindris (kas ülemises asendis 1-ne) kui mootori rihma peale panna.
(Spetsiaalne tööriist muidu vaja selleks ,kui seda pole mis ,kuidas siis )=
Läks paigast ära rihmavahetusega!
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#2
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_jtd_cambelt.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT: diislid ei nõua pukke- seal peaks märgid kõigil peal olema :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#31.9 mootori kohta info puudub aga 2.4 mootoril on vändal rakis millega asi paika pannakse
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#4:icon_hi:
rakised on töö lihtustamiseks kõigil mootoritel olemas- lihtsalt need, mis nõuavad pukke ei oma ühtki märki (näiteks 16V TS mootorid)
Alfa TD mootoritel peaks olema kõigil märgid peal (ei usu, et GT-l on need peale märkimata)
rakised on töö lihtustamiseks kõigil mootoritel olemas- lihtsalt need, mis nõuavad pukke ei oma ühtki märki (näiteks 16V TS mootorid)
Alfa TD mootoritel peaks olema kõigil märgid peal (ei usu, et GT-l on need peale märkimata)
Tegelikult ma olen normaalne....
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#5millega ma selle märgi kohakuti ajan või milline see märk on? (on olemas kyll sisse freesitud või löödud täkk) väntvõlli rihma rattal? Mis asendis 1-mene kolb peab paiknema?
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#6:icon_hi:
pildil on näha mille kandist teist poolt otsida
silindri positsioon ei ole eriti oluline kuna tegelikult saab silinder märkide olemasolu korral alati olla ainult ühes positsioonis- tavaliselt on selleks esimese silindri üss aga see pole nii väga tähtis.
tähtis on see, et kõik märgid on ilusti paigas (ehk siis kui nukid on samuti lahti, siis pead ka need ühes suunas märki keerama) Ning üldiselt ei teeks paha enne käivitamist mootorit koos kellaga ringi ajada ning vaadata, et klapid ja silinder ikka ilusti koostööd teeksid
pildil on näha mille kandist teist poolt otsida
silindri positsioon ei ole eriti oluline kuna tegelikult saab silinder märkide olemasolu korral alati olla ainult ühes positsioonis- tavaliselt on selleks esimese silindri üss aga see pole nii väga tähtis.
tähtis on see, et kõik märgid on ilusti paigas (ehk siis kui nukid on samuti lahti, siis pead ka need ühes suunas märki keerama) Ning üldiselt ei teeks paha enne käivitamist mootorit koos kellaga ringi ajada ning vaadata, et klapid ja silinder ikka ilusti koostööd teeksid
Tegelikult ma olen normaalne....
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#7alfa 2.4 jtd pole vända peal märki, vähemalt 10v mootorilts wrote::icon_hi:
rakised on töö lihtustamiseks kõigil mootoritel olemas- lihtsalt need, mis nõuavad pukke ei oma ühtki märki (näiteks 16V TS mootorid)
Alfa TD mootoritel peaks olema kõigil märgid peal (ei usu, et GT-l on need peale märkimata)
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#8
võibolla tõesti on seal see ära jäetud ( R5 mootori rihmavahetus on tehase juhendite järgi niikuinii mootor maha töö



Kuna mul on naftapressidest suhteliselt oma arvamus, siis ei ole sügavamalt uurinud- siiani on meelde jäänud, et ka R5 kasutab märke sarnaselt R4 diislitele...
Tegelikult ma olen normaalne....
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#910v dislal on kõik märgid olemas, lihtsalt tuleb sitast puhtaks teha, ja vaadata ka plastikust tükkide peale ja kui ostad uue rihma siis on ka seal märgid peal.
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#10mul ootab üks rihmavahetus ees, eks ma siis vaatan uuesti aga siiani pole ma vändalt ühtegi märki leidnud
väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000
#11asjaga ühel pool vaja oli sepetsiaalset võtit väntvõlli otsa. vb teeme lukku panna