väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000

#1
mootoriks 1.9 jtd 110 kw 937a5000

Keegi oskab nõu anda?

Kuidas teada saada kuidas kolvid peavad paiknema silindris (kas ülemises asendis 1-ne) kui mootori rihma peale panna.
(Spetsiaalne tööriist muidu vaja selleks ,kui seda pole mis ,kuidas siis )=
Läks paigast ära rihmavahetusega!

väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000

#4
:icon_hi:

rakised on töö lihtustamiseks kõigil mootoritel olemas- lihtsalt need, mis nõuavad pukke ei oma ühtki märki (näiteks 16V TS mootorid)

Alfa TD mootoritel peaks olema kõigil märgid peal (ei usu, et GT-l on need peale märkimata)
Tegelikult ma olen normaalne....

väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000

#6
:icon_hi:

pildil on näha mille kandist teist poolt otsida

silindri positsioon ei ole eriti oluline kuna tegelikult saab silinder märkide olemasolu korral alati olla ainult ühes positsioonis- tavaliselt on selleks esimese silindri üss aga see pole nii väga tähtis.

tähtis on see, et kõik märgid on ilusti paigas (ehk siis kui nukid on samuti lahti, siis pead ka need ühes suunas märki keerama) Ning üldiselt ei teeks paha enne käivitamist mootorit koos kellaga ringi ajada ning vaadata, et klapid ja silinder ikka ilusti koostööd teeksid
Tegelikult ma olen normaalne....

väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000

#7
ts wrote::icon_hi:

rakised on töö lihtustamiseks kõigil mootoritel olemas- lihtsalt need, mis nõuavad pukke ei oma ühtki märki (näiteks 16V TS mootorid)

Alfa TD mootoritel peaks olema kõigil märgid peal (ei usu, et GT-l on need peale märkimata)
alfa 2.4 jtd pole vända peal märki, vähemalt 10v mootoril

väntvõll paigast ära rihmavahetusega 937a5000

#8
:icon_think:

võibolla tõesti on seal see ära jäetud ( R5 mootori rihmavahetus on tehase juhendite järgi niikuinii mootor maha töö :P mis seal siis märkidest enam :mrgreen: ) või siis on kolitud teisele poole (hoorattale) :roll:

Kuna mul on naftapressidest suhteliselt oma arvamus, siis ei ole sügavamalt uurinud- siiani on meelde jäänud, et ka R5 kasutab märke sarnaselt R4 diislitele...
Tegelikult ma olen normaalne....