146 siduri töösilinder

#2
siduri kolb käib survega- kui auto küljest enam survet ei saa, siis kompressoriga (või käsipumbaga)

kui auto küljest lahti tahad saada, siis silindri enda eesküljel peaks olema splint - võibolla on see lihtsalt manseti all peidus

peale splindi eemaldamist tuleks surve peale saada ja korras
Tegelikult ma olen normaalne....

146 siduri töösilinder

#3
Mul vaja mootori blokiküljest kätte saada see siduri silinder kuna see lekib, kas seda peab keerama mingit pidi või peab selle välja suruma, tal pole mitte mingit kinnitus polti ega ka splinti nu vähemalt näha pole, mootor 1,7boxer 95kw.

146 siduri töösilinder

#4
:icon_think:

ma olen suht kindel, et seal on splint mis seda kinni hoiab- juhul, kui see muidugi kaduma on läinud, siis võid proovida lihtsalt eemale kangutada (näiteks kruvikas vahele ja vaikselt eemale)

kui seal siiski splint on, siis peaks see ennast ilmutama [ma just äsja vaatasin boxeriga tõtt aga ausalt öelda, siis jätkuvalt tundub, et splint oli ees servas)
Tegelikult ma olen normaalne....

146 siduri töösilinder

#6
kräpp...

tagaservas siiski :mrgreen: ehk siis käigukasti peal vastu tuleseina :wink:

kast sai ju eraldi tõstetud

maha saad siis, kui oled ees olevad õlitünnid jms eemaldanud (ka sisselaskekolle)
Tegelikult ma olen normaalne....

146 siduri töösilinder

#7
sorry, minu esimene postitus käis ts-mootori versiooni kohta, kuid jah boxeril on splint tagumises otsas, oli vist nagu tüüpiline rattalaagrit fikseeriv rõngas otstest silmustega tangide tarbeks. Proovi seda silindrit esmalt pesas keerama saada, kui mingite tangidega ligi pääsed, ega seal miskit ühtset meetodit pole, kuid ära liigset jõudu rakkenda!
cron