M: Alfa Romeo GT, 2004

#1
Müüa igati korras ja hoolitsetud Alfa Romeo GT 1.9 JTD 2004 aastast.

Autol on tehtud kõik hooldused korrapäraselt ning parimad värvimeistrid on kaotanud kriimud ka pamperitelt!


Panin siia ka kirjelduse antud auto kohta. Ei saa ju soetada autot, millest midagi ei tea..

1,9 JTD (110kw) on Alfa Romeo GT-de seas parim mudel. Koostöös Bertonega on valminud tõeline sportkupee. GT edestab nii mugavuse, välimuse kui ka sõidumõnu poolest kaugelt Alfa Romeo 156-te ja 147-t.
GT kupee stiil ei ole takistanud salongi mugavust: ruum neljale sõitjale säilib ka sportlike ja kompaktsete mõõtmetega. GT paistab turul konkurentide seast silma rohkema funktsionaalsusega kui kaheistmelised Nissan 350Z ja Mazda RX8.

Sõidumugavusele annavad palju juurde mugavad käsitsi meisterdatud nahast ventileeritud istmed ja peen interjöör. GT-l ei ole puudu mugavusvarustusest. Olemas sisseehitatud kahetsooniline kliimaseade, multikeelne-ekraan, naviseade, välistemperatuuri- ja läbisõidu näidikud, raadio ja mobiiltelefon (SIM-kaardi pesa). Samuti on lisadena rehvirõhu- ning piduriklotsi- ja õlitaseme andurid. GT-l ei puudu ka püsikiirusehoidja ja kesklukustus puldist, mis võimaldab avada ka pagasiluugi.

Bose Hi-Fi süsteemi suurepärase heli tagab sisseehitatud subwoofer koos 10se CD-boksiga, mis on juhitav multifunktsionaalselt nahast roolilt.

Alfa Romeo ja Fiat Auto Safety Centre on kindlaks teinud, et GT vastab viimasele, kõrgeimale ohutustasemele. Alfa Romeo väidab, et "GT on üks turvalisemaid autosid oma segmendis." GT sisaldab esi-, külg-, akna- ja istmeturvapatju ja elektroonilist stabiilsuskontrolli, mida Alfa kutsub VDC: Vehicle Dynamic Control, kus on olemas ka hädapidurdusseade. GT-l on teleskoop-roolisammas ja tulekahju takistav süsteem.

GT on ka muljetavaldavalt võimas. Tehase andmeil 0-100-ni 9,2 sek ja tippkiirus 209 km/h.
Sujuva ja ökonoomse sõidu tagab GT-l 6-käiguline manuaalkäigukast. Sõidupehmus tagatakse täiendatud double-wishbone esivedrustusega ning MacPherson tugedega tagasillas.

Kuigi Alfa Romeo GT-d kõrvutatakse kolmanda seeria kupee BMW, Audi TT ja MB CLKga, eristub ta siiski kõigist oma jõulise minekuga kuuekäigulise manuaalkäigukasti ja üliökonoomse diiselmootori poolest. Veel võrreldakse Nissan 350Z ja Mazda RX-8-ga. Ehkki viimane on palju odavam, puudub mõlemal 6-käiguline diiselmootor.

Hind hetkel 8200 eurot huvilisele.
cron