Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#407
Ilmselt olekski see ringraja variant kõige mõistlikum. Näiteks lõi masin töökojas tühja kohapealt turvakardina lahti. Ma ei tahaks seal autos olla, kui näiteks ABS hakkab arvama äkki, et kõik rattad käivad erineva kiirusega ja hakkab selle vastu võitlema vms. :icon_think:
a.k.a Anthrax

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#408
Samas ma ei imesta, kui see auto nii 6 kuu pärast teise nr all juba müügis ja hästi hoitud kirikuõpetaja auto nime all.
Kui vaadata a24 ja tead mõne auto minevikku, siis tehakse mitte si*ast saia vaid lausa kõdunenud si*ast kringlit.

Seega kõik on võimalik
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#417
Slicer wrote:Põhimõtteliselt tuleb mootori rihmaratta vahele lisajunn koos oma rihmarattaga, mis paneb selle siis mootorisse rohkem õhku sisse puhuma. Muidugi eeldab see ka rohkem kütust peale keeramiseks, vastupidavamaid kolbe mootoris jne. Aga väljalaset ei pea hakkama modima, nagu seda on turboga autodel vaja teha. :P
http://auto.howstuffworks.com/supercharger1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Köh, köh - küll aga eeldab see sisselaske põhjalikku ümberehitust (twinsparki rihmarattad ja sisselase on mootori eri külgedel) :D

- Ma seda kuulutust küll põhjalikult ei uurinud aga kas see kompressor annab niipalju õhku peale, et originaalkepsud, kolvid, pihustid ei toida ära?
- Mis saab ülerõhust siis, kui lased drosselklapi kinni? Eeldatavasti juhitakse see õhk siis kas kompressori ette või lastakse atmosfääri? Või loodame puhtalt lõdvikute vastupanuvõimele akumuleeruva rõhu osas?
- Aga kus on õhulugeja - kompressori ees või taga? (Kompressori ees saab temaga seotult ilmselt nalja kui näiteks suletud drosselklapi eest lastakse surve minema, aga õhk on juba korra loetud ja küttesegu selle järele tehtud... Aga kas õhulugeja tervisele ei hakka drosselklapi taha asetus kus on eeldatavasti soe (füüsika ütleb, et õhu kokkusurumine põhjustab temp tõusu) ja ilmselt veidi ikkagi pihkub ka õli aja jooksul kompressorist?
- Kas originaalaju suudab selle asja ära manageerida muudatusteta (siseneva õhu kogus väljub tehase poolt etteantud parameetritest kindlasti).
- Kas tõesti väljalase ei jää kitsaks, suurenenud heitmetele?

PALJU KÜSIMUSI?
(ei ole päris nii lihtne, et ostan, keeran külge ja ongi - plug and play / ning mitte mingeid teadmisi ei vaja külgekeeramiseks!)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#419
Kes siin rääkis, et plug and play. Ma lihtsalt mainisn ära, et on lihtsam vabalthingavale mootorile kompressor panna kui turbokaks teha. :icon_hi: Lisaks on asi töökindlam.