155 armatuurituluke

#1
Ei oska leida kuidagi manuaalist...
Kurvides lööb piduri hoiatustule põlema (sellesama, mis käsipiduril)
DOT-i nivoo paagis on nagu normi piirides. Vedeliku leket otseselt ei tähelda esialgsel vaatlusel.
Pull hakkas peale pärast rattalaagriga majandamist. Ikkagi leke? Seal sai neid supporteid edasi tagasi kistud küll. Mis veel selle tulukese alla käib? Mingit klotside kulumisandurit tal nagu poleks ja kordagi ei vilkunud see tuli siis, kui klotse enam sisuliselt polnud, kohe peale ostmist. Käsipiduri lüliti töötab korralikult. Pidurdab kah nagu varem.
Help.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 armatuurituluke

#2
eeldatavasti on Sul siiski kaks eraldi tulukest - mälu järgi vist oli ka ülalt alla tulukeste rivi

igatahes kahe eraldi tulukesega jooksevad sinna alla kokku käsipidur ja vedeliku tasemeandur, ühe tulukese puhul lisandub ka pidurite kulumisandur

kui tuluke hakkab kurvis värelema (ning ülejäänud aja on kustus), siis pakuks kahe tulukese puhul seda, et anduri ujuk või kontaktid hakkavad ära väsima; ühe tulukese puhul seda, et klotsikontakt on lahti (niipalju, kui mäletan oli see vasaku ratta pool-> tihtipeale aga on kontakt ära sillatud ilma klotsini viimist-> see ei tähenda, et seda ei oleks vaid pigem seda, et sild hakkab ära väsima ning pöörates annab hetkeks järgi)

:roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

155 armatuurituluke

#3
ts wrote:eeldatavasti on Sul siiski kaks eraldi tulukest - mälu järgi vist oli ka ülalt alla tulukeste rivi

igatahes kahe eraldi tulukesega jooksevad sinna alla kokku käsipidur ja vedeliku tasemeandur, ühe tulukese puhul lisandub ka pidurite kulumisandur

kui tuluke hakkab kurvis värelema (ning ülejäänud aja on kustus), siis pakuks kahe tulukese puhul seda, et anduri ujuk või kontaktid hakkavad ära väsima; ühe tulukese puhul seda, et klotsikontakt on lahti (niipalju, kui mäletan oli see vasaku ratta pool-> tihtipeale aga on kontakt ära sillatud ilma klotsini viimist-> see ei tähenda, et seda ei oleks vaid pigem seda, et sild hakkab ära väsima ning pöörates annab hetkeks järgi)

:roll:
Hm. Lammutasin PAREMAT TAGUMIST ratast. põleb ÜKS tuli (alumises reas, sisuliselt käsipiduri indikaator). Ei värele, jääb kurvis põlema, sirgel kustub uuesti ära. Silla väsimuse vastu ei vaidle, see on enam kui tõenäoline. Nagunii tuleb finantside tekkides tagasild kõige täiega ette võtta. Laager sai lihtsalt määritud (kumin oli võigas, alguses kahtlustasin peale rooliotste vahetust üldse esirataste kokkujooksu; vana laagrimääre pudenes vahelt välja nagu rotipabulad) ja tiba koomale keeratud, sest ilma absita variant kohe üldse ei haaku abs-iga variandiga, seega polnud siniselt (no-abs) kohe midagi võtta. Et siis jääb sillalõtk diagnoosiks?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 armatuurituluke

#4
nõup- jääb diagnostiks kas vähe vedelikku või vigane pistik :icon_thumbup:

valad veidi veel vedelikku peale :wink: ja tuli on kustus... kui mitte, siis võta korraks vedeliku tasemeanduri kontaktid lahti ja vaata üle- sel juhul kahtlustan, et Sul on kumbki neist lahti ja kaldub lihtsalt natuke eemale (tasemeandur ise on sulguvate kontaktidega- s.t. niikaua kui ring on kinni kustub tuli ära, kui on lahti siis paneb tule põlema ning töötab ujuki pealt- s.t. kui ujuk liiga madalale satub, siis lahutab kontaktid ära.
Tegelikult ma olen normaalne....

155 armatuurituluke

#7
Kusjuures...esimeste kohta ei oskagi nii väga öelda. Paar kuud tagasi oli seal veel visuaalsel vaatlusel klotsi küll, aga ise ma neid muidugi vahetanud ei ole.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)