Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#647Reedel siis sisuliselt hetked enne Piloti sulgemist sain uue lamda kätte ja palusin kohe ära ka vahetada
tehti ära :icon_thumbup:
Kuid nüüd, olles tükk aega sõitnud on tuli tagasi tulnud ja vilgub intensiivselt. Seega on kala siiski mujal süsteemis.
Alguses küll sai ilusti sõita, viskas põlema ja ise kustus ära ka. Panin tähele, et mida rohkem gaasi andsin seda pikem oli tagasitulemise intervall
Seega loogiline järeldus oli- tuli paremat pedaali rohkem muljuda :icon_cop:
Aga täna siis juba tuli tagasi püsivamalt
Tõenäoliselt on järgmine käik üle vaadata see juhe, kuhu selle lamda teine ots läheb ning sealt edasi vist süütepoolide juurde ?
Ahjaa, lisaks üks rehv, mind oli hoiatatud juba
, läks puruks keset Liivalaia ristmikku. Õnneks rehv veljelt maha ei jooksnud, parkisin ilusti kohtumaja juures olevale parkla alasse.

Kuid nüüd, olles tükk aega sõitnud on tuli tagasi tulnud ja vilgub intensiivselt. Seega on kala siiski mujal süsteemis.
Alguses küll sai ilusti sõita, viskas põlema ja ise kustus ära ka. Panin tähele, et mida rohkem gaasi andsin seda pikem oli tagasitulemise intervall

Aga täna siis juba tuli tagasi püsivamalt

Tõenäoliselt on järgmine käik üle vaadata see juhe, kuhu selle lamda teine ots läheb ning sealt edasi vist süütepoolide juurde ?

Ahjaa, lisaks üks rehv, mind oli hoiatatud juba

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#648Mis nende süütepoolidega olema peaks seoses mootoritulega?
(kui mõni neist ei tee oma tööd, siis ju ei käi masin ka edasi või hakkab katkuma)
Piloti tarkpead ei leiuta midagi oma diagnostikaseadme abil välja ?
Õhulugeja ikka toimetab norm ?
--
Meenus just, et keegi ju saagis omal eelkatid alt ära... seal ei või koer maetud olla... ???
(eelkat ei toimeta, gaasid vähe paigast ära - tuluke armatuuris)
- eeldusel, et muu pill OK ja JOKK on
(kui mõni neist ei tee oma tööd, siis ju ei käi masin ka edasi või hakkab katkuma)
Piloti tarkpead ei leiuta midagi oma diagnostikaseadme abil välja ?
Õhulugeja ikka toimetab norm ?
--
Meenus just, et keegi ju saagis omal eelkatid alt ära... seal ei või koer maetud olla... ???
(eelkat ei toimeta, gaasid vähe paigast ära - tuluke armatuuris)
- eeldusel, et muu pill OK ja JOKK on

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#649Nagu mainisin, siis eelkatid olid selle mootori puhul ju hilisem LISA (euro3 nõuded). Vanad GTV 3.0L (euro2) on kõik ilma esimeste kattideta. Ja pool inglise ja austraalia GTA kommuni sõidab ilma eelkattidetta. Pole probleemi. Pigem arvan, et kas viga süütepoolides, sest 3 silindris ei ole õige gaaside põlemine ja möödalasku näitab, ning kui tulukue vilgub, siis sellel hetkel nagu jõud kaoks ära ("poob ") natuke, see näitaks justkui et paaris silindris kaob säde ära vahepeal.
Teine võimalik teema võib olla selline, et mootori lamda juhtmed on vahetusse läinud, nn peale lamda pistikut olevad juhtmed, et 1 lamda on ühendatud hoopis mootori poolt 2 lamda juhtmega ja vastupidi. Kui selline asi mõjutaks?
Aga tundub, et peab viima TRK vendadele vaatamiseks, nad on ühe GTA juhtmestiku juba 2 korda üle käinud
kogemus peaks olemas olema : 
Teine võimalik teema võib olla selline, et mootori lamda juhtmed on vahetusse läinud, nn peale lamda pistikut olevad juhtmed, et 1 lamda on ühendatud hoopis mootori poolt 2 lamda juhtmega ja vastupidi. Kui selline asi mõjutaks?
Aga tundub, et peab viima TRK vendadele vaatamiseks, nad on ühe GTA juhtmestiku juba 2 korda üle käinud


Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#650Kui sul aega ja viitsimist on siis mina soovitaksin läbi astuda sellisest kohast http://www.truumu.ee/
Üks pädevamaid Boschi teenindusi Eestis.
Üks pädevamaid Boschi teenindusi Eestis.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#652Omast kogemusest võin selliste sümptomite põhjal soovitada süütepoole kontrollida.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#653No kui POOB juhuslikkuse alusel, siis on kindlasti põhjus kiiremas korras süüte pool üle vaadata (enne kui su katid ära küpsevad all).
- pädev eletrimees suudab ehk poolide takistusi mõõtes öelda, milline küpse on ?
- pädev eletrimees suudab ehk poolide takistusi mõõtes öelda, milline küpse on ?
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#654Et poolidele ligipääseda peab pealt need kroomtorud koos õhukoldega eemaldama võibolla veel midagi 

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#655:icon_hi:
kolled maha, klapikambrikaane katted maha, poolid korraks välja võtta, tester peale- primaar 0,52 oomi, sekundaar kinni
kui kõik poolid on samade näitajatega, siis on poolid korras ja saad mõõtmisega liikuda pistikute peale- kui ka pistikud korras paistavad, siis surud lihtsalt uuesti kõik kinni ja asi korras.
vahepeal tekkiv viga viitab pigem sellele, et Sul on kas pool kehvasti peal või juhe lahti (kui pool ise lühisesse viskaks, siis oleks see mälust loetav)
kolled maha, klapikambrikaane katted maha, poolid korraks välja võtta, tester peale- primaar 0,52 oomi, sekundaar kinni
kui kõik poolid on samade näitajatega, siis on poolid korras ja saad mõõtmisega liikuda pistikute peale- kui ka pistikud korras paistavad, siis surud lihtsalt uuesti kõik kinni ja asi korras.
vahepeal tekkiv viga viitab pigem sellele, et Sul on kas pool kehvasti peal või juhe lahti (kui pool ise lühisesse viskaks, siis oleks see mälust loetav)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#656Ei ole küll kursis (ega ei kavatse hetkel ka välja uurida) mis poolid GTA peal on aga teatud tüüp Boschi poole võis anda kõikuvat lugemist (säde oli, sädet ei olnud) - põhjus oli pooli otsas olevas pistikus. Pistik on mingi laki v epolaadse massiga "mermeetiliseks" valatud aga aja jooksul miski seal siiski liigub ja mädandab selle massi sees vaskklemmid läbi... sõltuvalt siis kiirendusest jms teguritest veidi see ühendus liigub ja hakkab kohati viga peksma... viga mõistagi ajaga vaid süveneb. Visuaalsel vaatlusel on aga kõik parimas korras.
Vea leidmiseks sobib TS meetod !
NB ! Kui juba pistikud lahti võid sinna lasta veidi ka läbilöögi rasva sisse... Alfa elekter on suht pirtsakas ja ükski asi mis olukorda parandab pole kurjast
Eeltoodu on puhas OLETUS ja interneti soolapuhumine muidugi - ilma garantiita, et see reaalse olukorraga kuidagi seotud on.
Vea leidmiseks sobib TS meetod !
NB ! Kui juba pistikud lahti võid sinna lasta veidi ka läbilöögi rasva sisse... Alfa elekter on suht pirtsakas ja ükski asi mis olukorda parandab pole kurjast

Eeltoodu on puhas OLETUS ja interneti soolapuhumine muidugi - ilma garantiita, et see reaalse olukorraga kuidagi seotud on.
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#657Sai viidud TRK'sse täna hommikul. Eks näis kas leiavad midagi ja mis see on 

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#658TRK abiga selgus, et vahetamist vajab teinegi mootori kattide eelne lamda (bank 1).
Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#659Nii inimlikust huvist küsin, mille alusel su autoremondi koht valitud on... kord tilgud Piloti-, siis jälle TRK ukse vahel?
Viskad münti enne minekut või ?

Viskad münti enne minekut või ?

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer
#660Täna kolmapäev reedeks sul kindlasti lambda käes ja peal nii et pühapäeval paras autot Raplas testidaSlicer wrote:TRK abiga selgus, et vahetamist vajab teinegi mootori kattide eelne lamda (bank 1).
