[b]Vana Spider punnsilm[/b]

#1
Plaanis tuua Saksast vana Spider punnsilm. Hetkel olen kahevahel, kas tuua kaheksakümnendate versioon või siis juba üheksakümnendate alguses tehtud modifitseeritud mudel. Põhiline point on selles, et kas Eestist varuosasid on saada ja kuidas sellise ülalpidamine rahakotile ja närvirakkudele mõjub. Kas kellelgi on soovitusi, mida peaks silmas pidama.

[b]Vana Spider punnsilm[/b]

#2
...üht-teist on eestist saada, kolmandat-neljandat jälle mitte, konkreetselt spideri kohta ei oska öelda, sest seda malli pole omand, mootori osadega ei tohiks probleeme tekkida, kõike muud saab saksast ja mujalt maailmast, niipalju kui kulub, minuarust pole näit. juppe saksast osta midagi mõrvarlikku... mis puudutab närvirakke ja rahakotti, siis need on kuidagi kahtlaselt praktilised märksõnad, selge on see, et panustama nendesse autodesse peab, kui tahad et asi oleks tõesti heas korras... neid spaidereid on samas ka väga raske osta, sest valik on "väga" suur ja oht ilusasti värvitud sara otsa sattuda väga tõenäoline... ma ei tea muidugi kui suur ekspert sa oled... kui oled mõelnud, et kift auto ja saab suht väikse raha eest kätte ja edasi pole vaja "investeerida", siis mõtle uuesti :)

...kuna ma ise olen suht haige siis ma mõtleks nii, et liidaks ostetava spideri hinnale mõttes veel vähemalt samapalju pappi, mis läheks igasugu töödele, et asi oleks close to perfetto 8) ...eeldusel, et kere on suht ok, või nii...

...edu otsinguil, mõni spider lisaks kodumaal värskendaks pilti küll

[b]Vana Spider punnsilm[/b]

#3
Spider type III ja 4 kuuluvad mõlemad 115 seeriasse, mida käitab Nord (kahe ülanukiga 8V ketiga mootor)



mootorijuppidest-> "vana" 80-datest (tegelikult küll juba 60-datest) ja ka "uus" erinevad vaid selle poolest, et ühel on kas weberi või solexi bikarbureeritud mootor, teisel siis ML4.1 motronic (vahepealselt võid kogemata leida ka LH pritsega versiooni)

isiklikult pooldaks pigem bicarbot, kui Motronicuga varustet isendit (võimalikke probleeme vähem), ning kuidagi see kroomi/kummi kooslus tundub veidi rohkem päris, kui kakofooniline type 4 (mis iseenesest on kah tore asi)



üldisest erinevustest-> iludetailid on erinevad, toitesüsteem on erinev ning kui ma nüüd ei eksi, siis see on ka kõik (viimane suurem spideri muutus oli 70-date algul, kui praeguseks juba iidne 105 seeria vahetati 115 vastu)



ja see, et Alfanatico pole spiderit omanud on selline "pooltõde"-> 105 seeria GTV nimelt on suuresti sama, kui 105 seeria Spider, mis omakorda kattub üsna palju 115 seeriaga...
Tegelikult ma olen normaalne....

[b]Vana Spider punnsilm[/b]

#5
ah jaa-> veel soovitus klassikalise auto ostul on see, et tehnikast palju palju olulisem on see, et kerepaneelid oleks korras ning kõik liistud oleksid olemas, et armatuur ei "narmendaks" jne - nimelt 105/115 seeriale on isegi mootoriplokki kordi lihtsam leida, kui näiteks kellaplokki või mõnda lülitit :roll: (kas just odavam aga)
Tegelikult ma olen normaalne....

[b]Vana Spider punnsilm[/b]

#6
91 aasta punnsilmadega Spider ile õnnestus leida kõik veeremiku detailid. Mure on piduritega, eriti tagapidurid ja käsipiduri tross, mis on väga erilise ehitusega .Mootori osa oli korras ja selle varusade saadvusest ei oska rääkida. Muidugi võttis iga varusa saamine meeletult aega. Sarniirid tulid Itaaliast kohale üle aasta.
cron