Ostuabi! Alfa 166, 2.5 V6

#16
aus olla, siis vaadates millist vaeva tuleb näha käest lastud 166 korda saamiseks... siis ütleks, et ei erine rivaalidest just eriti palju (nähes millist vaeva mõned mehed oma saksa premium markidega näevad :mrgreen: )

aga 2,0TB-sid peaks soovi korral siiski Itaaliast vaatama (Eesti heas korras TB-de turgusattumine hea hinnaga on suhteliselt ebareaalne :mrgreen: )- ka see hypersupersportpyss tuli ju sealt (vaevalt, et automüüjad neid tervete partiidena kohale vedama hakkavad)

Ja mis kütusekulusse puutub, siis 2,5 ja 3,0 kütusekulu vahe linnatingimustes on suht köhimaajav (minek on muidugi hoopis teisest puust :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi! Alfa 166, 2.5 V6

#17
ts wrote:aus olla, siis vaadates millist vaeva tuleb näha käest lastud 166 korda saamiseks... siis ütleks, et ei erine rivaalidest just eriti palju (nähes millist vaeva mõned mehed oma saksa premium markidega näevad :mrgreen: )
Natuke OT:
Miskipärast on nii, et kui Alfal vaja mõni tühine jupp või kuluosa vahetada siis on tegu "Alfa rõõmudega" aga, kui 10-15 aastat vana keskklassi jaapanlase remondiks kulub poole aasta jooksul 1,5x ostusummast siis on tegu lihtsalt natukene nokitsemist vajava masinaga. Ja olukord täiesti elust enesest, esimese auto puhul oli justkui normaalne selliseid summasi kulutada aga, kui 166-l ühe päevaga sai kaks viga kõrvaldatud (lekkiv pihustitihend ja salongiradiaatori leke) siis irvitati kõrval "näe näe, need on need Alfad". :icon_roll:

Kui auto on ikka peldik siis läheb üldjuhul tema korda tegemine nii või naa kulukaks, mõne isendi puhul jah saab juppe kilohinnaga...Tavaliselt siiski tegu lõputu õudusega. :mrgreen:
Endal praegus isegi hea meel, et enda lõputul õudusel sai kogemata oma käe läbi piinad lõpetatud. Muidu vist oleks pool Alfa ostuks kulunud rahast ka sinna magama pannud. Muidugi mõni sõidab ärahooratud masinaga ja vahetab ainult hädavajalikke osi aga endale meeldib ikka, et ei peaks muretsema millal miski küljest ära kukub.

Ostuabi! Alfa 166, 2.5 V6

#20
täpselt nii ongi :D

Me saime 166 ostetud..ostsime võrust autopoest...jepiii..millegipärast sõidu ajal tuli õli lõhn koku aeg sisse,ei tea kust kohas nüüd seda õli välja ajab!!! Muidu täisa korralik ja super auto.Loodetavasti sellega saab soome sõita ja siis peab uurima et milles se viga võib olla.. Suured tänud kõigile abi eest!! :) :) :)

t- Lilian ja carlo :xmassmile:

Ostuabi! Alfa 166, 2.5 V6

#22
jah see sama auto. Kõik teised olid autom. kõik tähtsamad on vahetatud: hammasrihm,rollid,veepump,termostaat. puksid on korras-mingit häält ei kuule.üks rattalaager ees peab häält kui keeran paremale. ics töötab ja code on kah alles. :)

Ostuabi! Alfa 166, 2.5 V6

#23
Kindel, et õli lõhn? Võib-olla tegu jahutusvedelikuga, üsna levinud viga, et salongiradiaator lekib. Aknad lähevad ka jube kergelt uduseks siis. Lõhna poolest selline magus. Igaks juhuks hoia paisupaagi silma peal, võid nt. ära märkida markeriga vedeliku taseme ja siis võrdled mingi aja tagant samades tingimustes (nt. peale seisma jätmist , kui temperatuur 90 kraadi).

Ostuabi! Alfa 166, 2.5 V6

#25
Edu uue autoga !

Kuna ise ajasin ka hiljuti taga oma 166 juures õlikärsakat siis targutan kaasa. Kaks kohta kust minul õli summuti peale sattus (ja kust võib lihtsalt sattuda) olid väntvõlli simmer ja roolivõimu jahutuse torud. Mõlemate remont on manuaali puhul palju lihtsam kui minu automaadil oli :icon_roll:

Ostuabi! Alfa 166, 2.5 V6

#26
Nüüd oleme siis soomes selle autoga ja hakkame ajama asju et saaksime auto soome registrisse kirjutada! Seda õli asia peab vaatama ja uurima,loodetavasti mingi väike viga ja kerge parandada. Ja koguaeg kui jäime seisma,tühja käiguga auto hakkab värisema (peab kontrollima kas rihm ja rattad on õieti pandud). Autom. on nii kallis parandada,õnneks on manuaalne :D
(TEISIK) :icon_roll: Aga suured tänud nõuande eest,uurin ja puurin asja!