#414
by supp
viskasin ka sellele töökindlus tabelile pilgu peale ja seal on suhteliselt palju arusaamatuid kohti, kuna ma ise pole just kõige autovööram inimene, siis näiteks, seal suurepärase tulemuse saanud mazda3 on vaieldamatult kõige ebatöökindlam (märatsevalt kehva vastupidavusega on ikka) japs oma klassis millega viimaselajal kokku olen puutund, samas viimase koha saanud loganit sai ekpluateeritud poolaastat (ja sellel oli suht suur ls 200t km) ning odavauto kohta väga kiidaks seda (kuigi roostetas imelike kohtade pealt) jne, samas on saksa ja eesti olud väga erinevad, näiteks need tehased kust me b-osaid tellime, ei saa kohati absoluutselt aru miks meil mingeid veermiku detaile kogaeg vaja läheb, no ei saa nad aru ka rooste jamadest. Üldiselt ma juba ca 10+aastat ei viitsi eriti südamesse võtta lääneeuroopa vastupidavus teste ja samas ka mõningaid eesti väljaannetes ilmuvaid kasutatud ja uute autode teste(nende kohta on mul hoopis oma arvamus, mille hoian enda teda) aga noh midagi peab ju kirjutama