Kaevan vana asja üles, et teema päris teisele lehele ei läheks. Pealegi, siin viimasel ajal jälle nõnda vaikne, et tuleb ses suhtes midagi ette võtta.
Niisiis. Ei ole selle auto juures midagi teha jõudnud vahepeal. Juuni alguse ja uue töökohaga kadus kogu senine vaba aeg ja 166-ga takkajärgi ka kogu vaba raha

, aga nüüd on lõpuks lootust, et saab 155-ga ka tegelema hakata :icon_thumbup:. Loodetavasti ei ole pooleteise aastane seismine väga pahandust teha jõudnud. Vähemalt on auto kogu selle aja katuse all seisnud ja ümberringi on 70-aastased saviseinad, nii et tingimused võiks säilimiseks päris head olla.
Teha on auto juures palju, aga kindel on üks - mootor peab välja tulema. Lekib teine kõikvõimalikest avadest kui mahlakask ja võiks selle koha pealt midagi ette võtta. Üle-eelmisel suvel sõidetud 10 000 +/- 50 km-ga oli õlikuluks 4.5 liitrit

. 16-klapiliste TS-de õlikoguseks oli mälu järgi vist 4.3, nii et idee poolest võiks õlivahetus piirduda filtri vahetusega
Eniveis, järgneb igati loogiline mõttekäik, et kui mootor juba maas on, oleks näiteks jube hea sidurit vahetada ja kaanele võiks remondi teha ja vändale otsa vaadata ja seda vajadusel siit-sealt lihvida ja kolvirõngad ära vahetada (kes teab palju sellest 4.5-st liitrist korstna kaudu välja läks) ja võib-olla on hoopis uusi kolbe vaja ja lisaks veel kamaluga peenemat mudru, mis oleks hea korraga ära teha jne :icon_roll:. Mis teeb kokku potentsiaalselt päris valusa laksaka.
Igaljuhul, kui asi juba nii kapitaalselt ette võtta, miks mitte siis juba sedasi, et nähtud vaevast tulevikus ka rõõmu oleks

. Mis tähendab, et mõtted käivad juba häirivalt pikka aega 155 V6 TB suunas. Järgi ka ei anna, krt :duh:. Natuke olen selle üle mõelnud, ühtkomateist uurida jõudnud, aga pikemalt praegu teoretiseerima ei hakka, kuniks mingisugune ettekujutus suurematest probleemidest mootorijuhtimise väljavahetamise poole pealt (aftermarket jubina vastu) olemas.
Muudest probleemidest on järgmine kuluallikas keretööd. Vähemalt väljastpoolt on plekid kõvad, avariisid pole see auto näinud (ptüi-ptüi-ptüi), soolaseid teid ka eriti mitte, aga väikseid mõlke on iga paneeli peal. Mitte ükski pole sirge. Esimeseks prioriteediks see töö ei ole, sest lõppkiirus sellest väga ei paraneks, aga arvestatud sellega on. Ainuke koht, kus tuleks kindlasti keevitada, on keskmise summutipüti nagi ümbert. Selle on keegi kunagi vist raudteerelsside lõikamise vahele auto külge kinni lasknud. Kere küljest pudenes too ära igaljuhul korraliku kamakaga otsas, millest jäi järgi auk

. Kui soojemaks minema hakkab ja auto juures jälle liigutada kannatab, teen auto seest tühjaks, saab pilt selgem.
Muudest tegemist tahtvatest asjadest on nimekiri, nagu kõigil teistel 15+ aasta vanustel autodel. Ainuke murekoht, millele ma asjalikku lahendust pole välja mõelda suutnud, on kütusetorustik. See on praeguseks hetkeks tehasemõõdust poole jämedamaks roostetanud ja kõige suurem probleem oli vist kütusepumba ja filtri vahelise toruga (kui õigesti mäletan). Seda enam kusagilt saada ei ole, nii et ehk oskab keegi hea inimene nõu anda, et kuidas asjale läheneda? Tuleb meelde, et härra ts-ga sai seda justkui kunagi arutatud, aga mis tulemusega, kes seda enam mäletab :icon_roll:
Seekord sai ekstra pikk jutt, aga mis sa teed kui mõtteid on rohkem kui pähe mahub
