Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#741
Võibolla järgmine kuu läheb pidurisüsteemi vahetuseks. 305mm ketaste asemel 330mm kettad ja suuremad suppordid. Oleks siin huvilisi minu praegustele GTA supportidele ja ketastele ning klotsidele? Loomulikult saab kaasa ka GTA spetsiifilised kinnitused, et GTA suppordid sobiksid teiste 156 külge.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#744
Slicer wrote:Tunnen, et jääb vajaka. Võiks iseenesest osta kallimad klotsid ja uued kettad ning metallist torud jne. Kuid see teeb kokkuvõttes kolmveerand sellest hinnast, mis maksaks suuremad suppordid täpselt poole rohkemate kolbidega.
Kui saladus pole siis mis supporteid sa kasutada kavatsed.
Tehase sadulatel vahet pole, kolbe on mõlemas 4 tk.
Kuna sa arvatavasti RAJALE enam vist ei tule siis ma ei näe samuti vajadust suuremate pidurite järgi.
Omast kogemusest võin öelda et suurem pidur ei taga suuremat pidurdusjõudu. Rohkem loeb klotsi hõõrdetegur.
Mina soovitaks sul - korralik ketas, hea klots, braided lines ja hea õli.
Ja olgem ausad pidamise piiri määrab ikkagi kummi kontaktpind teega.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#745
Kõige olulisem on jah kvaliteet klots, sealt hakkab asi pihta. Performance Friction Pads oleks parim valik. Komplekt mingi 200 eurot. Tavalised GTA originaal kettad ajavad asja ära. Ning "metallvõrega" kaetud voolikud ning korralik vedelik võiks asja ära ajada. Selle raja kohta ei oska hetkel öelda, liiga vara veel :butt:
Kuid teedel olen küll tundnud, et vajutad küll kuid nagu midagi ei toimu. Olgugi, et Ferodo GTA originaal klotsid on nii 5000 km all olnud.
Oleks võtnud Alfa tehase upgrade kiti GTA jaoks, mis uuematele kohe tehasest alla pandi. Aga nagu ma ütlesin, et ei hakkaks niisama huupi ostma, kui praegune süsteem lihtsalt kapile vedelema jääb. Niigi vaja ülejäänud kolast lahti saada :)

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#749
päris ulme tüübid ikka olete, ma võin mürki võtta, et kui ringrada ei sõida, siis ülim, kulutus kui ca 25.-ferodo-te peale on max mis mõtet omab, ülejäänu on nn "kõvatamine" , tulege ikka maapeale tagasi, 150-200.- võidusõidukolts igapäevases kasutuses, andke andeks

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#750
supp wrote:päris ulme tüübid ikka olete, ma võin mürki võtta, et kui ringrada ei sõida, siis ülim, kulutus kui ca 25.-ferodo-te peale on max mis mõtet omab, ülejäänu on nn "kõvatamine" , tulege ikka maapeale tagasi, 150-200.- võidusõidukolts igapäevases kasutuses, andke andeks
Sama arvasin mina ka seni kui ära proovisin :D
Senini kasutasin Ferodo toodangud aga närvid maksavad ka midagi.
Kui sa ikka tallud pedaalil ja midagi ei toimu ajab ikka närvi küll :wink: