AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#76
Kerimine ongi ju rahvussport :icon_thumbup:

kui ma ei eksi, siis sai see alguse kuskil 90-date keskel, kui hakati tooma saksast kirikuõpetaja autosid :thinking: mille odo oli kuuekohaline. Sierrad, rekordid jms olid ju kõik alla 100 tuhande sõitnud :mrgreen: ju siis oli vaja ka kuuekohalised näidikud samaks kruvida

enne seda mäletan küll välismaa autosid vähe.. aga need soomest toodud datsunid ja hiaced ja vanetted ja talbotid jms ei olnud küll läbisõidu tõttu kuskil platsidel mädanemas :mrgreen:
600 tuh sõitnud 244 oli kõigi jaoks igatahes küll igati kobedam kui 60 tuh sõitnud 03 :thinking:


Tegelikult muidugi on spido kerimine või sellise tegevuse õigustamine IMHO samaväärne elektri või üle jõe võrguga kalapüügile- saad küll kala aga :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: oled ikka.

Kahjuks neid :icon_censored: on ikka omajagu ... mõlema ala peal (mistõttu on järelturul õige läbisõiduga auto leidmine sama tõenäoline, kui Keila jõest forelli saamine )

Tänan tähelepanu eest - ja kui ma kedagi praegu solvasin, siis ... paras :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#78
Ise sõidan sisuliselt ainult linnas ja aastas alla 15000 km ei ole reaalne. Mõni aasta on ka rohkem maanteesõite, siis alla 20000 ei saa.

Miks peaks keegi elama Saksamaal linnas ja omama BMW diiseluniversaali? Sakslane on ratsionaalne inimene ja kui tal autot kasutada vaja ei ole, siis ta seda ei osta. Fakt on see, et nende kirikuõpetaja autodega käiakse 200 km tagant iga päev tööle ja tagasi, kuna kiirteed lihtsalt võimaldavad seda.

Võtame nüüd 15 aastat vana auto ja ütleme, et see on 130000 läbi sõitnud? Alla 10000 aastas ja väga hea hinnaga? Mis hinnaga see siis veel Saksast saadi? Eniveis, kuidas see kõik üldse võimalik on?

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#79
Esteks: ei usalda minagi, aga..

...mul on reaalselt tuttavaid (mitte üks, vaid mitu), kelle läbisõit aastas ongi 3000-10 000 km. Ja ühel on selleks ostetud 35k eurone auto. Ja kindlasti on ka Saksas selliseid inimesi sadu või tuhandeid. Ta ostab omale suure diiselbemmi, sest ta võib, sest autoajakiri kiitis seda, sest tuttav ütles, et ilgelt palju parem minek kui bensukal, sest müügimees müüs lihtsalt nii hästi jne jne...

Aga jah, õige 50K läbisõidu korral ta muidugi seda odavalt ära ei müü, see on kindel.

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#81
starfild wrote:Esteks: ei usalda minagi, aga..

...mul on reaalselt tuttavaid (mitte üks, vaid mitu), kelle läbisõit aastas ongi 3000-10 000 km. Ja ühel on selleks ostetud 35k eurone auto.
mu paps ostis C Mersu 2003 või 2004 aastal ... äkki on praeguseks 90000km juba täis ... sest põhiliselt saavad valu bussid, veokad ja traktorid.
ja mudugi laguneb hullemini kui Alfa 8) iga 20000km järel esisilla pukside vahetus ... ellmine talv läksid vedrud, mõlemad korraga. Õnneks pole kompressoriga probleeme olnud.

ja ühel tuttaval oli naine 4 aasta jooksul autoga suutnud sõita 12000km.

vahest leidub ka vähesõitnuid ...
Seitsekümmend Viis

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#82
Mingi vahe liikus siin mingi Golf 1 cabrio miske ime pisikese Ls-iga. vist alla 80k oli läbi söit.
Huumoriks nii palju et vanamehe tuttav söida 90-te alguse sierraga ja ls kella peal 78k, huumor siis seisneb selles 14. ring hakkab asja täis saama :D
kui kunagi 90-date alguses ostis oli esimene ring poole peal.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#83
155 on minu käes olnud 6 aastat... ja sellel ajal on sõidetud kokku ca 35 tuh

ka enne seda ei olnud autol täit rakendust (seega on 13 aastat vana auto kellal ca 200 tuh täiesti reaalset läbisõitu)

Jutt on siiski kerimisest :icon_censored: mitte sellest, kas väikse läbisõiduga autosid on võimalik leida või mitte (100% kindlusega on võimalik leida auto, mis on peres kolmas ja mida kasutatakse 10 km kaugusel tööl käimiseks ja mis reaalselt läbibki vaid napi 3000 km aastas) 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#84
no selle kerimise vastu aitaks selline seadus nagu soomes, et kus automaks sõtub läbisõidust, tahad läbisõitu osta siis maksad rohkem, tahad autot siis ei maksa. Minu meelest on kerimine ju klientidele vastutulek, ehk need keda ei huvita reaalne seisukord ja kes soovivad ilusat numbrit, seega mina küll tervitan kerimist, sest see jätab inimestele rohkem valikuid

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#85
Olen märganud müügikuulutusi viitega: "läbisõidu ostjale odomeetri näit vastavalt soovile" AGA reaalselt müügiks läbisõidu muutmine (ükskõik, kas väiksemaks või suuremaks) on siiski sigadus.
Olenemata põhjusest või psühholoogilisest eelisest- läbisõit on KÕIGE olulisem numbriline näitaja auto juures ostuhetkel. Selle muutmine oli, on ja jääb samasuguseks pettuseks, nagu kõik teised, mida räimede müügil kasutatakse.

See, kas puksid on aasta tagasi vahetatud või kas roolil on kulumisjäljed ei näita mitte iialgi mitte midagi mootori ja auto üldseisundi kohta ostuhetkel ning auto perspektiivi 5 aasta plaanis (on ju tore küll, kui ostad omale sigakalli diisli, millel on odomeetril 70 tuh, tegelik läbisõit aga 600 tuh ja poole aasta pärast hakkad mootorile kapremonti tegema ja kirud, kuidas see ja see mark teeb täielikku saasta)

Rääkimata, et selline käitumine panebki kõik sundseisu- kui müüd korralikku hooldusajalooga 300 tuh sõitnud autot, samas, kui kõrval pakub keegi 99990km näitavat sara, siis võibolla lõpuks oledki sunnitud olema m... ja odomeetri sobivaks kerima :icon_think: ning hooldusraamatu ära kaotama :icon_problem:

P.S. Mõte on muidugi hea :thinking: kui praeguste plaanide alusel 155 remondiga lõpetan, siis kerin odomeetri nulli
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#86
Idee poolest kui motole kap.rem teha ja sama ka veermikule ja kerele siis vöid ju 0 keerata, tegu sel puhul ju suht uue autoga vöi mis? Ehk siis korraliku resto. läbi teinud masin ongi uus, mis siis et aasta nr vana. Samas siis on nähtud masinaid kus 150k kella peal ja bena mootor teeb sama häält mis diisel. Samas on inimesi kes selliseid autosi endal ostavad ja ongi rahul. Isiklikult autot ostes väga ei huvita mis see ls on vöi oli. Hetkel alfa ostuga sai ka suht lihtsalt ostetud (isegi rattaid polnud). Samas möni mees ostab, maksab liisingut ja remondib oma 80k ls-ga autot nii et silm on märg, pluss irvitab et krt küll alfaga vöib ikka jama olla kogu aeg laguneb.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#87
aga siinkohal ei maksa unustada ka masina kere, kuna metall väsib ja 15 aastat vana kere pole enam pooltki see mis uuel masinal, vahet ei ole millised sillad ja mootori sa sinna külge keerad

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#88
mrt wrote:aga siinkohal ei maksa unustada ka masina kere....
metalliga ei juhtu mitte kui midagi, kui tõsist laksu pole olnud ja rooste ei näri...

.. kui närib, siis tuleb uued tükid panna ja ongi ... 0km :sherlock:

vaadates nt Jarmo musta aparaati, siis sellele võiks vabalt 30 tuh peale küll kerida :thinking:

:mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#89
Mul GTV-l oli üks hetk 42000 km ees, kuid OBD-d taha pannes näitas 40000 km ehk siis kuskilt oli auto endale ise 2000 juurde mõelnud. Oleks võinud ausalt ja südame rahuga 2000 maha kerida...

OK, aastas 5000 km läbi sõita on ka normaalne, kuid ei ole normaalne, et kõik müügis olevad Saksast toodud autod on just nii palju läbi sõitnud.

Muuseas, odomeetri olemasolu ei ole tänase päevani autotootjaile kohustuslik.

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#90
natuke OT aga meenus kui ma ühte tb gtv-d käisin ostu mõttega vaatamas, oli siis dets kuu, küsisin siis, et millal h.rihma kola vahetatud on ja omanik vastas et no, mais juunis, ja kuna auto oli sept kkasti rikke pärast seisma jäänud siis nagu korraks unustasin selle aga siis siiski küsisin, et palju peale h.rihma vahetust sõidetud ka on, vastati , et no ca 40-50t km, et hea oli sõita lihtsalt