166 2,4 JDT küttepumba andur

#1
Probleem selles, et massin sureb välja. Aparaat näitas, et ülevalpool antud andur jebib. Vahetasin anduri uue vastu, sõitsin ca. 130 km ja gaasi maha laste sureb ära jälle. Järjest hullemaks läks kuni suri iga ca. 20 sekundi peal ära. Võtsin anduri küljest ja sõel seal otsas oli sitane. Puhastasin ära, töötab jälle ( kui kaua ). Võimalik, et see jebimine ongi selle süü, et sitta täis. Kuidas võiks saada see nn. sitt sinna anduri peale?

166 2,4 JDT küttepumba andur

#4
:icon_hi:

kui vahepealseks veoks/hoiustamiseks kasutatav anum on tatine, siis võivad erinevad "talvised" kütuselisandid selle tati lahti pesta ja loomulikult jääb see lõpuks kuhugi kinni - kuna enamik "vanu" diisleid suudavad vajadusel ka kivisöe läbi mootori lasta, siis tihtipeale on seal seda ka tehtud. Loomulikult sadestub osa jamast kuhugi (paagi seinad, põhi) ja kui nüüd tugevamat lahustit kütuse hulka segada, siis peseb see sodi lahti-> kui mõne aja pärast uuesti sõel tatti täis on, siis soovitaks kütte välja lasta, filti vahetada ja paagi ära puhastada (ning edaspidi vaheldadustamiseks kasutada anumaid, milles masuuti veetud ei ole :wink: )

Muidugi võib olla, et see oli lihtsalt suvaline "kissellisaareke", mis selle jama korraldas :icon_roll:

EDIT: JTD ei ole siiski täiesti tavaline kivisööja ja seal võiks natuke kütuse kvaliteedile tähelepanu pöörata (endal lihtsam)
Tegelikult ma olen normaalne....