Masin on siis 2,0L, vin-koodi järgi 95a toode, 16V ja rattast mõõdetuna väidetavalt 120kw, mida saame muidugi peale kokku lappamist vaadata.
Masinal purunes rihm, või ehk mitte ei purunenud vaid väntvõlli rihmaseib tegi 20cm ulatuses rihma "hambutuks"


Sisu on korralik, natuke määrdunud, aga ilma vigastusteta. Ainult kõva raha eest müün maha



Esialgu on nr 1 mootor käima saada. Lahti võtmisel oli mootor seest täiesti puhas, st õli pole nagu seal kunagi mustaks saanud, mingit setet ka polnud.
Pidureid näppisin- kettad on, aga voolikud ja sadulad täiesti läbi. Võtsin sadulad maha, aga näevad välja nagu üks suur pruun tükk roostes rauda. Siit ka küsimus, kas tasub laiali lõhkuda ja lihvida ja värvida jne, või pakub keegi kasutatud sadulaid? Uued 70eur tk- kuidagi ei raatsi.
Mis masina juures veel silma hakkas, siis on see ääretult raske ja vaikne auto. KÕIK kohad on pigimattidega üle käidud+ pigi peal on veel "kolhoosniku puffaika

Väike list ka tegemist vajavatest asjadest siis:
1 Mootor- st klapid peas ja sealt edasi kogu jama
2 Pidurid- sadulad käima (olemasolevad, või osts?)
3 Armeeritud pidurivoolikud, teised klotsid, kettad ok, neid ei puutu- nii soovitati
4 Veljed lähevad vist müüki, tahan säilitada küll 15'' velge autol all, aga need on vist vale offsetiga, st väga sügaval koopas sees. Seega need veljed pakkuda, võib hetkel vahetuseks pakkuda ka plekkvelge + väikest vaheraha. Peal suht ok suverehvid ka. Teen eraldi müügiteema ka äkki koos piltidega.
5 Madalamaks, st kõht ikka vastu maad

6 Salongiga olen kahevahel- üks kõrv kuuleb mehikest, kes ütleb, et tühjaks ja salong müüki- äkki keegi tahab?
Teise kõrva ütleb teine mehike (ei, ma olen täitsa kaine

7 Plaan jätta esialgu veel arvele, et ei peaks treilatama kogu aeg.
8 Keretööd
9 Kindlasti peale esimest käivitust ja 100m sõitu avastame veel 26 asja, mis teha vaja.