:reading:
ah jaa... õige
päeva peale läksin välja ja vaatasin ka varda üle- vaid ülaservas kondentsi jälg- õli ise ikka õli moodi :icon_thumbup: ehk veas veel :icon_angel:
-12 käivitumine bez problem... (kõik suurepärane- vahepeal siiski jukerdab, nagu oleks kütust puudu)- tühikäik ilusti paigas, haiseb muidugi veidi kahtlaselt
Alla selle temperatuuril ei hakka ka katsetama (on kahtlus, et suure külmaga maanteekiirusel jahutab miski olulise asja jubedamal kombel maha - tõenäoliselt siis kas õlivanni või kütusefiltri vms)
eks kevadel näeme mis seal siis juhtus...
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#62kohustuslikus korras... kaks pööret ja pisike lonkamine kevadisel käivitusel- loomulikult süüde välja, kapoti alla... kõik korras, uus käivitamine (veidi lonkas) ja siis uuesti süüde välja ning enne kolmandat käivitamist oli juba vaja minna.
Pagana ECU närakas arvas, et see tähendab, et kõik on shitashti ja lükkas pumba tagant (jälle)- paar katsetust, aku peaagu tühi- toast teine aku peale ja mis ma näen- aku kuram on ümmargune :icon_thumbup:
Lahe... :icon_clap:
Õnneks muidugi maksab bensiin juba piisavalt, et hakata igapäevast 110 km ringi jalgrattaga tegema
Pagana ECU närakas arvas, et see tähendab, et kõik on shitashti ja lükkas pumba tagant (jälle)- paar katsetust, aku peaagu tühi- toast teine aku peale ja mis ma näen- aku kuram on ümmargune :icon_thumbup:
Lahe... :icon_clap:
Õnneks muidugi maksab bensiin juba piisavalt, et hakata igapäevast 110 km ringi jalgrattaga tegema
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#63uus aku- null... kütus on, säde on, õhku on, pihustid korras aga ei midagi...
veidi aega ja pudelitäis oktein buusterit hiljem- noh- normaalne see käivitus ei olnud aga vähemalt töötab
kusjuures võttes arvesse, mis pudelil kirjas on ja palu kütust paagis on, siis uskudes seda, et ma viimasel tankimisel sain 98-t on praegu terve paagitäis vähemalt 104 oktaanarvuga kütust... muidugi mootor töötab nagu oleks seal väga kaua seisnud 95...
veidi aega ja pudelitäis oktein buusterit hiljem- noh- normaalne see käivitus ei olnud aga vähemalt töötab
kusjuures võttes arvesse, mis pudelil kirjas on ja palu kütust paagis on, siis uskudes seda, et ma viimasel tankimisel sain 98-t on praegu terve paagitäis vähemalt 104 oktaanarvuga kütust... muidugi mootor töötab nagu oleks seal väga kaua seisnud 95...
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#64::itpnt::
Tartu ots oli huvitav :icon_thumbup:
Paides sai korraks maksimarketist läbi hüpatud :icon_roll: Jumalale tänu...
autost välja- imelik kärsakas... meenutas midagi tuttavat... teisele poole autot JA sellist suitsupilve piduritest ei ole veel näinud :icon_shifty: kräpp- oleks veel mingi paarkümmend kilti läbinud, siis oleks ilmselt leegid välja kah :icon_angel:
mis seal ikka- tung alla, 3 rattapolti lahti, neljas ei piuksugi... peale esimest keerdu, mis võtmele peale sai keeratud tuli mõte osta uus võti, mis võimaldaks ehk veidi siiski poldi lahti saada
Maksimarketisse-uus rattarist, poldile peale ja juba kerge keeramisega käis juba tuttavlik kiuks ning järsku oli ühest rattaristist saanud tervelt kaks pulkvõtit
Igatahes tuletas see kõik mulle järsku meelde seda, et tagumine kundepoolne sadul on juba mõnda aega küpse :icon_angel:
Ülejäänud päev oli suht igav
Tartu ots oli huvitav :icon_thumbup:
Paides sai korraks maksimarketist läbi hüpatud :icon_roll: Jumalale tänu...
autost välja- imelik kärsakas... meenutas midagi tuttavat... teisele poole autot JA sellist suitsupilve piduritest ei ole veel näinud :icon_shifty: kräpp- oleks veel mingi paarkümmend kilti läbinud, siis oleks ilmselt leegid välja kah :icon_angel:
mis seal ikka- tung alla, 3 rattapolti lahti, neljas ei piuksugi... peale esimest keerdu, mis võtmele peale sai keeratud tuli mõte osta uus võti, mis võimaldaks ehk veidi siiski poldi lahti saada
Maksimarketisse-uus rattarist, poldile peale ja juba kerge keeramisega käis juba tuttavlik kiuks ning järsku oli ühest rattaristist saanud tervelt kaks pulkvõtit
Igatahes tuletas see kõik mulle järsku meelde seda, et tagumine kundepoolne sadul on juba mõnda aega küpse :icon_angel:
Ülejäänud päev oli suht igav
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#65Neid odavaid ristvõtmeid olen keeranud kõveraks nagu sulavõid noaga määrida ehk siis imelihtne :weightlifter:
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#66Ja mul on üks 48 kroonine veljerist isegi pooleteisemeetrised pikendused ilma ühegi probleemita üle elanud (suruõhk ja veljepoldid, ei saa ikka üle :icon_roll:). Mis teete nende võtmetega?
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#67kevad käes :icon_thumbup:
üle 2000 pöörde hakkavad linnukesed vilistama
laupäeval genekas veidi kaugemale- ehk aitab (igaks juhuks vist peab valmistuma laagrimüüjate nuumamiseks)
Ja muudest asjadest kah- hetkel tundub, et mõned juhtmetest peksavad üle (puterdab mõnusa lärmiga); pinguti on lärmakamaks muutunud (uus ootab kapi peal) ning tühikäigumootor vajab puhastamist.
Uus õli tuleb arvatavasti juba puhtasse mootorisse (näpu vahel oli veel täiesti õli ja kilomeetreid on kogunud napi 6000)- nagu juba kuskil mainisin... hr supp suutis leida keti nii odavalt, et lausa hämmastav (ülejäänud raha eest saab nüüd muud huvitavalt vormitud metalli mootorisse muretseda)
üle 2000 pöörde hakkavad linnukesed vilistama
laupäeval genekas veidi kaugemale- ehk aitab (igaks juhuks vist peab valmistuma laagrimüüjate nuumamiseks)
Ja muudest asjadest kah- hetkel tundub, et mõned juhtmetest peksavad üle (puterdab mõnusa lärmiga); pinguti on lärmakamaks muutunud (uus ootab kapi peal) ning tühikäigumootor vajab puhastamist.
Uus õli tuleb arvatavasti juba puhtasse mootorisse (näpu vahel oli veel täiesti õli ja kilomeetreid on kogunud napi 6000)- nagu juba kuskil mainisin... hr supp suutis leida keti nii odavalt, et lausa hämmastav (ülejäänud raha eest saab nüüd muud huvitavalt vormitud metalli mootorisse muretseda)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#68::itpnt::
suvi tulekul...ettevalmistused peale defekteerimist:
uued kojamehevarred (check)
uus ketipinguti (check)
uus ülemine kett (check)
tagumine support (check)
konditsioneeripump (check - kuigi peale üleujutust ei kujuta ette mis seisus see on)
rihmad (check)
küünlad (check)
määrdevahendid (check)
antennivõimendi (check)
toonklaasid tagaustele (check- laiskade inimeste värk... tonimise asemel võtame juba toonitud klaasid :icon_moron: )
uus aku (check)
mida veel ei ole:
alumine kett (enne mahatulekut ei tea)
saaled (enne mahatulekut ei tea)
tihendid ja simmerid (enne mahatulekut ei tea)
küünlajuhtmed (ei suuda otsustada, kas vahetada kõik korraga või ainult need, mis läbi on- otsustamise teeb muidugi eriti keeruliseks asjaolu, et mul on jube pundar korralikke juhtmeid ootamas)
esiklaas
klaasi liistud
esisilla powerflexid (aga tulevad teemaks alles siis, kui praegused puksid otsas on)
radikas
Ja edasi on lihtne:
Mootor maha, tükkideks, puhtaks, uued tükid sisse (lisaks ketile ka muu, mis vahetamist vajab)- vot see on väga kole ja kahtlane tegevus (kuigi tükid iseenesest ei maksa midagi)
Mootoriruum vajab samuti natuke kohendamist (lõdvikud, karbid jms)
tuletoru ja summuti ning kat üle vaadata ja otsustada, kas minna riski peale ja mitte vahetada või minna riski peale ja panna universaalkat alla
stanged ja esitiivad maha, mõlgid välja, värv peale
kütusepaagi katteplaat ja märgid haljaks, värv peale
vasak tagumine uks ilmselt pahtel ja värv
salong laiali, puhtaks, määrded, vilt, aerosool, tüüblid jms
siis klaasikotta
ja TÜV :icon_thumbup:
suvi tulekul...ettevalmistused peale defekteerimist:
uued kojamehevarred (check)
uus ketipinguti (check)
uus ülemine kett (check)
tagumine support (check)
konditsioneeripump (check - kuigi peale üleujutust ei kujuta ette mis seisus see on)
rihmad (check)
küünlad (check)
määrdevahendid (check)
antennivõimendi (check)
toonklaasid tagaustele (check- laiskade inimeste värk... tonimise asemel võtame juba toonitud klaasid :icon_moron: )
uus aku (check)
mida veel ei ole:
alumine kett (enne mahatulekut ei tea)
saaled (enne mahatulekut ei tea)
tihendid ja simmerid (enne mahatulekut ei tea)
küünlajuhtmed (ei suuda otsustada, kas vahetada kõik korraga või ainult need, mis läbi on- otsustamise teeb muidugi eriti keeruliseks asjaolu, et mul on jube pundar korralikke juhtmeid ootamas)
esiklaas
klaasi liistud
esisilla powerflexid (aga tulevad teemaks alles siis, kui praegused puksid otsas on)
radikas
Ja edasi on lihtne:
Mootor maha, tükkideks, puhtaks, uued tükid sisse (lisaks ketile ka muu, mis vahetamist vajab)- vot see on väga kole ja kahtlane tegevus (kuigi tükid iseenesest ei maksa midagi)
Mootoriruum vajab samuti natuke kohendamist (lõdvikud, karbid jms)
tuletoru ja summuti ning kat üle vaadata ja otsustada, kas minna riski peale ja mitte vahetada või minna riski peale ja panna universaalkat alla
stanged ja esitiivad maha, mõlgid välja, värv peale
kütusepaagi katteplaat ja märgid haljaks, värv peale
vasak tagumine uks ilmselt pahtel ja värv
salong laiali, puhtaks, määrded, vilt, aerosool, tüüblid jms
siis klaasikotta
ja TÜV :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#69Järgmise nädala lõpuks sõidab?
Miks sa seda universaalkatti kardad üldse?
Miks sa seda universaalkatti kardad üldse?
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#70järgmise nädala lõpuks sõidab kindlasti :icon_thumbup:
juba praegu keerat võtit ja lähed... ja iga 20 km tagant jahutad tagumist paremat pidurit (uus support on hetkel Pärnus ootel- nädalavahetusel liiguvad siis 155 ja 156 sinna ja support tagasi- vahetamine võtab ca 25 min)
ja kati osas
164 TS Superi summutisüsteem on selline: universaalkat on "veidi" pisema sisemõõduga, veidi lühem ja selle asemele sobib nagu valatult :icon_thumbup:
umbes selliselt EDIT: tegelikult muidugi ei ole asi nii kriitiline (kui leian kellegi, kes viitsib selle allakeevitamisega mämmerdada)
juba praegu keerat võtit ja lähed... ja iga 20 km tagant jahutad tagumist paremat pidurit (uus support on hetkel Pärnus ootel- nädalavahetusel liiguvad siis 155 ja 156 sinna ja support tagasi- vahetamine võtab ca 25 min)
ja kati osas
164 TS Superi summutisüsteem on selline: universaalkat on "veidi" pisema sisemõõduga, veidi lühem ja selle asemele sobib nagu valatult :icon_thumbup:
umbes selliselt EDIT: tegelikult muidugi ei ole asi nii kriitiline (kui leian kellegi, kes viitsib selle allakeevitamisega mämmerdada)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#71Ühendused on muidu flantsidega, mitte keevitatud? Muretse parem mingi resonaator sinna kat'i asemele ja TÜV ajaks keerad tolle vana kat'i sinna vahele ja pärast jälle rahulikult ära.. Nii palju ikka toimib.
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#72::itpnt::
"uus" tagumine pidurisadul all, "uus" juhipoolne kojamees küljes
ja uusi asju kah juurde :icon_thumbup:
Krrt midagi ei pea vist paagis (peale esimest käivitamist tahab välja surra, kui gaasi ei vajuta)- vajab natuke tähelepanu (õnneks on see vaid ca 4 sek ajapiiril üks hetk ... veider)
mingi täiendav rullik laulab
resonaator resoneerib nii, et terve maailm on resoneerimist täis (tundub, et ei leki aga on kuskilt vastas või siis on pool katist praeguseks resonaatorisse jõudnud)
ülejäänud plaan püsib (ja hakkab tunduma, et pean juba järgmisel nädalal 164-ga alustama) peaks vist 156-ga TÜV punkti ukse ette minema ja siis ülevaatuse käigus nagu muuseas uurima ka mingit hullu soodust 164 silla ja hetigaaside kontrolliks
"uus" tagumine pidurisadul all, "uus" juhipoolne kojamees küljes
ja uusi asju kah juurde :icon_thumbup:
Krrt midagi ei pea vist paagis (peale esimest käivitamist tahab välja surra, kui gaasi ei vajuta)- vajab natuke tähelepanu (õnneks on see vaid ca 4 sek ajapiiril üks hetk ... veider)
mingi täiendav rullik laulab
resonaator resoneerib nii, et terve maailm on resoneerimist täis (tundub, et ei leki aga on kuskilt vastas või siis on pool katist praeguseks resonaatorisse jõudnud)
ülejäänud plaan püsib (ja hakkab tunduma, et pean juba järgmisel nädalal 164-ga alustama) peaks vist 156-ga TÜV punkti ukse ette minema ja siis ülevaatuse käigus nagu muuseas uurima ka mingit hullu soodust 164 silla ja hetigaaside kontrolliks
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#73::itpnt::
suvi läbi
kokkuvõte- tahtsime parimat aga kukkus välja nagu alati :duh:
mootori kallale ei jõudnud veel... TÜV tuli puhtalt (üks tagumine support oli suts kinni ja summutikinnitus põristas liiga palju)
Resonaator on OK, Kat on OK, aga tagapütil on sõelad lahti ja summuti keskmine tihend tuleb uuesti ära vahetada-> see, mis enne TÜV-d alla sai oli küll originaal aga jummala vales mõõdus
muuseas-> mõni ime, et 164 jonnis... aastaga kaetud napp 5000km senise 20+ tuh asemel
suvi läbi
kokkuvõte- tahtsime parimat aga kukkus välja nagu alati :duh:
mootori kallale ei jõudnud veel... TÜV tuli puhtalt (üks tagumine support oli suts kinni ja summutikinnitus põristas liiga palju)
Resonaator on OK, Kat on OK, aga tagapütil on sõelad lahti ja summuti keskmine tihend tuleb uuesti ära vahetada-> see, mis enne TÜV-d alla sai oli küll originaal aga jummala vales mõõdus
muuseas-> mõni ime, et 164 jonnis... aastaga kaetud napp 5000km senise 20+ tuh asemel
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#74Igast autost saab ükskord Audi!
ütles mulle heatahtlik keevitaja, kellega koos sai eile kombineeritud vanast katkisest Bosali pütist ja vanast tervest Audi 100 pütist uus tagasummuti :icon_thumbup:
mis seal salata- olles mitu päeva lahtise summutiotsaga sõitnud oli tänahommikune tööletulek natuke harjumatu- ei hoitud enam seadusele vastavat pikivahet (eelmisel nädalal siis sai summutiots lõplikult pütist lahti ja kuigi kiilud hoidsid seda ära kukkumast tegi see maatneel sõites vist väga ilusaid ringe )
ütles mulle heatahtlik keevitaja, kellega koos sai eile kombineeritud vanast katkisest Bosali pütist ja vanast tervest Audi 100 pütist uus tagasummuti :icon_thumbup:
mis seal salata- olles mitu päeva lahtise summutiotsaga sõitnud oli tänahommikune tööletulek natuke harjumatu- ei hoitud enam seadusele vastavat pikivahet (eelmisel nädalal siis sai summutiots lõplikult pütist lahti ja kuigi kiilud hoidsid seda ära kukkumast tegi see maatneel sõites vist väga ilusaid ringe )
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#75Luumi tuli maaaha ja valgeks läks maa
ja külmaks
ja -10 kraadi saavutanud auto tegi seda, mida ta ikka hästi oskab... ehk siis... tühikäik suri maanteel ära (seda trikki on ta teinud varem alla 15 kraadise temperatuuriga)
Põhjuseid 2
esiteks maanteel liiklemine (kahtlustan, et kui tühikäigumootor on pikalt kinni olnud, tõmbab sinna kirme sisse-> kui korrakski seisma jääda, või hoog maha võtta siis on jälle tühikäik olemas, linnas probleemi pole)
teiseks see, et midagi on mootoriruumis väga valesti (segu on nii rikas, et suure külmaga saab autot kasutada lumepuhurina vist-> kat uhab ikka ämbrite viisi vett enne, kui mootor töötemperatuuri saavutab)
mis seal ikka- mootori kapremont vist tuleb päkapikkudelt vägisi jõuluks ära tellida :xmaswink:
ja külmaks
ja -10 kraadi saavutanud auto tegi seda, mida ta ikka hästi oskab... ehk siis... tühikäik suri maanteel ära (seda trikki on ta teinud varem alla 15 kraadise temperatuuriga)
Põhjuseid 2
esiteks maanteel liiklemine (kahtlustan, et kui tühikäigumootor on pikalt kinni olnud, tõmbab sinna kirme sisse-> kui korrakski seisma jääda, või hoog maha võtta siis on jälle tühikäik olemas, linnas probleemi pole)
teiseks see, et midagi on mootoriruumis väga valesti (segu on nii rikas, et suure külmaga saab autot kasutada lumepuhurina vist-> kat uhab ikka ämbrite viisi vett enne, kui mootor töötemperatuuri saavutab)
mis seal ikka- mootori kapremont vist tuleb päkapikkudelt vägisi jõuluks ära tellida :xmaswink:
Tegelikult ma olen normaalne....