Omad kogemused kolme 156 põhjal:
1. Rihm, kas ja kuna vahetatud ja kui ei tea/pole kindel, kohe vahetada
2. Põhi, karbid, koopaääred ehk rooste, kas ja kui palju roostetab
3. Esisild - kui palju koliseb. Müügimasinatel pole küsimus, et kas koliseb, vaid palju ja mis koliseb.
4. Summuti seisukord
5. Enamus müügis selle sama põhjuse pärast: ilus ja odav. Ostetakse odavalt kellegi käest käest lastud asi, remonditakse 2 kuud, siis saab vaimustus üle ja pannakse jälle veel odavamalt müüki.
6. Soovitav oleks võtta masin, mis on Eestis olnud ja siin figureerinud (foorum), siis teab autost rohkem.
7. Lisaks veel roolilati, see on ka suht hellakene
Ära üldse kuulutustes usalda asja Saksast, Itaaliast jne asja. Kui on mainitud, et midagi on vahetatud, aga tšekki pole = tegelt ei ole vahetatud jne.
Juppide kättesaadavusega pole mingit muret, silladetaile aga ei soovitaks ise vahetada, sest iga asja vahetamine nõuab sillareg ja seda juba kodus ei tee.
Mis mootori ja kastiga muidu huvitab- Alla 2l pole vist mõtet osta kah... (sry kasutajad, kellel on

)
Aga vali mõni välja ja hakka siia linke panema, küll me siis ostuhimu kohe pealt ära ajame

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
