:icon_hi:
Paar päeva tagasi siis juhtus umbes niimoodi nagu siin videos:
http://www.youtube.com/watch?v=wUcRX5Wz ... e=youtu.be
:icon_shocked: Okei, proovisin käik sees autot liigutada natuke ning uuesti käivitada, ikka samamoodi tõmbab kinni starteri. Mulje nagu hüdrolukk. Võtsin esimesed 3 küünalt maha, bensiini hais üleval, üks küünaldest oli ikka üsna märg, liigutasin autot tükk aega, lasin tal seista veidi. Panin küünlad tagasi ja proovisin käivitada, paar sekundit läks aega enne, kui läks. Natuke puterdas, bensiini lõhn üleval, hiljem kadus puterdamine ära. Kontrollisin kõik vedelikud üle, jahutusvedelik ja õli pole segunenud, õlikork puhas, paisupaagis ei mullita, lõdvikud on pehmed. :thanksspin: Seega vist pole karta, et jahutusvedelik silindris. Sai siis sõitmas käidud, sõidab ilusti, probleeme ei ole. Vahepeal seisis auto paar tundi, siis juba ei läinud kohe esimese pöördega käima, kuid sellist kinni jäämise probleemi polnud. Järgmine hommik käivitades esimene kord tõmbas starteri kinni aga teise korraga hakkas ringi käima ja siis 3-5 sekundiga läks käima. Samamoodi bensiinilõhn üleval.
See on video on täna tehtud kuskil paar minutit peale esimest videot, vahepeal sai autot oma jõuga käik sees liigutatud, siin isegi läheb üsna kiiresti käima:
http://www.youtube.com/watch?v=xGWpVx7i ... e=youtu.be
Enne esimese video tegemist sai pihustite kollektori pealt ventiil lahti tehtud, mingit survet ei olnud sees. Ei ole küll ottomootorite spetsialist, kuid jääb mulje, et kütusepihusti ei sulgu korralikult, seismise ajal lekib süsteemis olev kütus silindrisse, mille tõttu mootor käivitub halvasti (kütust pole kollektoris) ja alguses puterdab. Pikema seismise jooksul lekib silindrisse nii palju kütust, et tekitab piisava hüdroluku, mille tõttu osadel juhtudel starter ei jaksa teda käima vedada. Ühtegi tulukest armatuuris põlema ei viska.
Kusjuures mõlemad korrad millal mul on olnud auto käivitamisega probleeme on olnud just järgneval päeval peale paagi täis võtmist. Esimene kord sellist kinni poomist ei olnud, kuid käivitus väga raskelt ja, et tühikäiku hoidma hakkaks pidi korraks 2-2.5 tuhande pöörde peale laskma. Tookord aitas kütuselisand ja sai kohe uuesti peale lastud Nestes 98-t. Seekord ei ole sellest kasu olnud.
Kellegil mingeid mõtteid või sarnaseid kogemusi? :icon_crazy:
Probleemid 166 3.0 käivitamisega
#2esmalt kontrolli üle kogu kütusevoolikute rägastik- võib olla, et küte vajub viisakalt pragunenud voolikust välja
esimese video osas- kontrolli üle klemmid (pakuks, et üks akuklemmidest või siis massijuhe on kehvasti
)
ja soovitaks veel- ära lase paaki ääreni täis (enne, kui oled paagituulutuse üle vaadanud- kui tuulutus on umbes, siis saad omale sooja-külma erinevusega paaki korraliku surve, mis hakkab mingil hetkel pumba klappi tapma)- kui sõidust tuled, siis kontrolli üle, kas paagis on surve või on vaakum
olen isiklikult sellega kokku puutunud, et umbes tuulutusega saab mootori tööle alles siis, kui paagist üleliigne surve välja lasta
esimese video osas- kontrolli üle klemmid (pakuks, et üks akuklemmidest või siis massijuhe on kehvasti

ja soovitaks veel- ära lase paaki ääreni täis (enne, kui oled paagituulutuse üle vaadanud- kui tuulutus on umbes, siis saad omale sooja-külma erinevusega paaki korraliku surve, mis hakkab mingil hetkel pumba klappi tapma)- kui sõidust tuled, siis kontrolli üle, kas paagis on surve või on vaakum
olen isiklikult sellega kokku puutunud, et umbes tuulutusega saab mootori tööle alles siis, kui paagist üleliigne surve välja lasta

Tegelikult ma olen normaalne....
Probleemid 166 3.0 käivitamisega
#3Vaatan massijuhtmed üle hommikul. Võib-olla tõesti lihtsalt loll kokkusattumus - kaks probleemi korraga. Tegelikult arvestades, et mul paar teist elektroonika kala ka praegus kõrvaldamisel (ABS andur koos spidomeetriga mis töötavad nii nagu jumal juhatab ning lisaks ventilaator ka ei tööta) siis võib tõesti käivitamise ja kütuse ära vajumine eraldi probleemid olla.
Kas kehv mootori massiühendus võib reaalselt ka süüte ja küünalde tööd mõjutada?
Btw, see pihusti lekke teooria tundub nüüd veelgi ebatõenäolisem, kui tuli meelde, et Alfal pihustid pihustavad kütust sisselaskekanalitesse mitte põlemiskambrisse :duh: - ma töötan suurte diiselmootoritega ning määravad ära minu jaoks mis on konstruktsiooni ja töötamise normid.
Tänud info eest!
Kas kehv mootori massiühendus võib reaalselt ka süüte ja küünalde tööd mõjutada?
Btw, see pihusti lekke teooria tundub nüüd veelgi ebatõenäolisem, kui tuli meelde, et Alfal pihustid pihustavad kütust sisselaskekanalitesse mitte põlemiskambrisse :duh: - ma töötan suurte diiselmootoritega ning määravad ära minu jaoks mis on konstruktsiooni ja töötamise normid.

Tänud info eest!
Probleemid 166 3.0 käivitamisega
#4kehv mootori mass keerab kõik asjad tuksi :icon_wave:
küünlad saavad ju massi mootoriplokist
kütuse mootorisse vajumine on tegelikult küll oht (s.t. esmalt vajub kollesse ning esimesel klapi avamisel uputab küünlad üle)
küünlad saavad ju massi mootoriplokist

kütuse mootorisse vajumine on tegelikult küll oht (s.t. esmalt vajub kollesse ning esimesel klapi avamisel uputab küünlad üle)
Tegelikult ma olen normaalne....
Probleemid 166 3.0 käivitamisega
#5:icon_hi:
Olin paar nädalat töö tõttu eemal aga nüüd sain jälle aega autoga tegelemiseks. Starteri kinni jäämise probleem tundub tõesti olevat ikka elektrisüsteemi viga - laadisin aku täis, tegin klemmid puhtaks, kontrollisin massiühendused üle ning kere ja käigukastivaheline ühendus sai puhastatud, oli kergelt must ja roostes.
Selle käigus sai ka avastatud, et ühe pihusti juurest susiseb ja lekib kütust välja. Võtsin kõik pihustid koos ühisanumaga maha, süüde sisse süsteemi survestamiseks ning ühe pihusti juurest hakkas kütust tilkuma. Lähemal vaatamisel selgus, et lekib pihustiotsiku ja pihustikere vahelt. Pihustiavast ei leki midagi. Tundub, et peab uue pihusti muretsema.
Punase ovaali sees siis näha kust kohas teda lekib:
Siin mingi kehv joonis suvalisest pihustist, mis annab enamvähem ettekujutuse asjast:

Olin paar nädalat töö tõttu eemal aga nüüd sain jälle aega autoga tegelemiseks. Starteri kinni jäämise probleem tundub tõesti olevat ikka elektrisüsteemi viga - laadisin aku täis, tegin klemmid puhtaks, kontrollisin massiühendused üle ning kere ja käigukastivaheline ühendus sai puhastatud, oli kergelt must ja roostes.

Selle käigus sai ka avastatud, et ühe pihusti juurest susiseb ja lekib kütust välja. Võtsin kõik pihustid koos ühisanumaga maha, süüde sisse süsteemi survestamiseks ning ühe pihusti juurest hakkas kütust tilkuma. Lähemal vaatamisel selgus, et lekib pihustiotsiku ja pihustikere vahelt. Pihustiavast ei leki midagi. Tundub, et peab uue pihusti muretsema.

Punase ovaali sees siis näha kust kohas teda lekib:


Probleemid 166 3.0 käivitamisega
#6Praeguse seisuga siis plaan esimene rida pihusteid ära vahetada. Ainuke huvitav asi on see, et masin hakkas jälle poolest pöördest käivituma, hoolimata sellest, et leke on veel edasi - silmaga näha, et seisu ajal sisselaskekollektori ja pihusti vahelt immitseb kütust välja. On ikka anomaalia. 
