Oleks vaja nõu klapi juhtpukside vahetusel.
Enda plaan oleks kaan 100 kraadini kuumaks, vanad puksid välja pressida.
Uued sügavkülma ja sisse.
Kas puks tuleb välja vedru või silindri poole?
Plokikaane remont
#2Olen kusagil kohanud õpetust, et
- pea kuuma õli vannis 120 - 140 kraadini soojaks, (100 on vähe,see ju tavaline tööreziim)
- siis kas 2T pressi all või spets astmelise pulgaga puksid (klapitaldriku poolt - sest sealt on serv tugevam; tihendi poolt on ju õhem) välja lüüa.
- Lõpuks hõõritsaga augud õigeks (loks max,umbes 0,2mm) ajada.
See jutt siis alu pea kohta.
Aga kui pole varem teinud, siis soovitaks ikka profil lasta teha, muidu võib juhtuda, et hakkavadki koos klapiga üles alla käima... :icon_clap:
- pea kuuma õli vannis 120 - 140 kraadini soojaks, (100 on vähe,see ju tavaline tööreziim)
- siis kas 2T pressi all või spets astmelise pulgaga puksid (klapitaldriku poolt - sest sealt on serv tugevam; tihendi poolt on ju õhem) välja lüüa.
- Lõpuks hõõritsaga augud õigeks (loks max,umbes 0,2mm) ajada.
See jutt siis alu pea kohta.
Aga kui pole varem teinud, siis soovitaks ikka profil lasta teha, muidu võib juhtuda, et hakkavadki koos klapiga üles alla käima... :icon_clap:
Plokikaane remont
#3http://www.windorf.ee/ :icon_hi: siis ehk ei pea hakkama vähemalt pärast mootori remonti tegema, kuna klappid puksis kinni kiilusid.