AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#166
156-l kehtib see läbipõlenud pirni tuli ainult väliste tulede kohta - gabariidid ees-taga, lähituled, numbrituled, pidurituled (mitte see, mis akna peal). Suuna-, kaug- ja udutulede koha pealt ei ole ma kindel :icon_think:

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#167
Ja kui sa paned ette 6w asemel led või tava 4-5w pirni, siis ka tuluke põleb armatuuris, kuigi väljas kõik põlevad.
See tuluke armatuuris on park ja nr pirnide kohta. Lähituled, kaugtuled, udutuled ei puutu asja.
Oot, mul gta-l oli ka pidurituli selle all- kas sul pidurituled põlevad?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#168
Jah, pidurituledega on ka põlema visanud selle. Kuid avastasin vea, üks parktuli ei põlenud. Samas kui vaatasin eest tulesi, siis spetsiaalselt uurisin need ka üle ja põlesid. Seega ise viskas põlema uuesti. Nüüd siis tean, miks politsei mind kinni pidas ja hiljem lolli näoga vaatas vastu ja küsis: "Kas ma panin tule põlema?" :D See sama parktuli mängis politseile ka mäkra õhtul. :lol:
Last edited by Slicer on 07 May 2012, 20:27, edited 1 time in total.

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#170
Ma ei tea, kui paljud teist sellist kohta nagu BerlinaSportivo külastavad, seega edastan ühe kihvti idee.

Hi jarmo ,

Some of you may remember my ideas to celebrate the 20th anniversary of the 155. Well the first of these ideas was to mark the anniversary of the car by making a snapshot of the 155 on a single day during the year. The date that stood out for me was the 15th of May , or 15/5 . I would really like to collect as many pictures and videos of as many 155s as possible all taken on that day and make them into a video\slideshow. So whether you car is in perfect condition or sitting in pieces in the garage, and wherever you are in the world please take a couple of moments on the 15th to grab a photo or video of the car and help celebrate the 20th anniversary of the 155.

Thanks for taking the time to read this.

Steve & BerlinaSportivo team.
155, 2x166, 159 ja 75?

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#173
ekstriimli signiffikant saab olla vaid juhul, kui kinnituspinnad on tehtud kaks numbrit suuremale poldile (ilmselt siis Prius kasutab sellist lähenemist)

üldine reegel on siiski see, et kui auku peab minema 10mm polt, siis on ava mitte 12 mm vaid pigem max 10,5 (et keeret ära ei lõhuks)

mälu järgi meenub AR puhul vaid salongis kohti, kui poldiavad nii palju suuremad olid (üpris kindlasti ei mahu antud seib vanemate aparaatide veermikus mitte kui kuhugi)
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#175
loomulikult on tegemist tõsise probleemiga

AGA üldiselt ei puuduta see kõiki poltühendusi (nagu juba enne mainisin) ning mõne mm "roll" tänaval on küll asi, mille pärast muretsema ei peaks
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#176
No muretsema tõenäoliselt ei peagi. Lihtsalt kõigile neile kes ehitavad omale rajautosi siis hea koht kust saaks asja veelgi paremaks teha, et auto oleks paremini juhitav ning ei maksa väga ulme hinda. :icon_thumbup:

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#177
ehitamise suhtes kindlasti- kuna kraseibid on tegelikult tihtipeale ka meie kaubandusvõrgust saadaval, siis tasub need igal juhul ära asendada (kui auto niikuinii laiali on)
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#179
spark wrote:
Slicer wrote: ning ei maksa väga ulme hinda. :icon_thumbup:
komplekt ette/taha ainult ~536 naela (~665EUR-i) :)
da fak?

hinda enne ei märganud ... need on kullast tehtud?
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#180
Taha pole neid otseselt vaja. Enamus suuremast liikumisest käib ikka esimese tala ümber, seal kus mootor asub.
Ning täpselt sobivaid seibe vaevalt sa poest niisama saad, need on täpsete mõõtudega tehtud just 156 jaoks. Ning tundub olevat kvaliteetsest materjalist, mitte alumiiniumist mis lõpuks järgi annab.
Ning rajal on vast kõige olulisem auto kaal ja vedrustus, ülejäänud on juba rahakoti ning võimaluste taga.
See 300 euri pole nüüd teab mis suur väljaminek, arvestades kui palju korralik vedrustuse süsteem maksab, millega saaks korralikult rinkat sõita.