AR 155, 2,0 16V

#137
Tõin eile siis plokikaane ära ja mässasin väljalaske kollektoriga.
Kollektoril mõlemas otsas keevitusjäljed seespool ja plokikaane poolses otsas on ava seetõttu u 4mm väiksem kui plokikaanes ja selle taga on ilus paks tahm = pöörised. Lihvisin siledaks ja samasse mõõtu plokikaanes oleva avaga, täna veel vaja üle poleerida
Image
Teises otsas on see keevitusjälg veel näha, öö saabus :D , siin otsas aga asi veel hullem, rant 3mm ehk siis ava on 6mm väiksem keevituskohas :icon_shocked:
Image
Loodan, et sellel suurel freesimisel ka tulevikus kasu on:D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#140
Mõistlik oleks. AO foorumis tehakse nii juba päris pikka aega CF2 kolletega.
IMG_0445.jpg
IMG_0445.jpg (10.58 KiB) Viewed 7238 times
IMG_0443.jpg
IMG_0443.jpg (11.95 KiB) Viewed 7238 times
"they're actually standard CF2 ones but externally welded & ported internally:"
Last edited by Slicer on 22 May 2012, 13:31, edited 3 times in total.

AR 155, 2,0 16V

#143
janar_t wrote:
Slicer wrote:Mõistlik oleks. AO foorumis tehakse nii juba päris pikka aega CF2 kolletega.
Piltide nägemiseks peab AO-sse sisse logitud olema ::itpnt::
Salvestasin pildid maha ja lisasin, nüüd siis näha :)

AR 155, 2,0 16V

#145
Poleeritud- küll on ilusad :D kahju lausa ära peita

Teises otsas sain ka randid maha, ostsin augufreesi ja puurisin tuimalt läbi ja viimase jäänuki lasin freesiga maha ja uuesti käiaga läikima.
Udune pilt ka telefonist
Image
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#150
Pisike update

Tänase seisuga läheb masin 15.05 paiku ühe kodaniku garaaži, kes teeb mootoriga igasugu trikke 2 nädalat (eeldatavalt), lisaks veermiku ja pidurid.
Seega saab vist taas asja liikuma...
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)