156 2.5 v6

#3
nii suure mootori puhul moototi seisukohalt ei usu küll, et midagi veel muretseda oleks. (muidugi alfade puhul ma nii täpselt ei tea, aga saksast toodud bemmud sõidavad siin ka 400k ja rohkem seljataga juba... kuigi näit näitab, et alles 160k :D)

Veermik ja kere muidugi ilmselt võivad küll kehvakeseks jääda, kui ta Eestis sõitnud auto.

Stabika varras peaks sellel igatahes vist kallim olema, kui pisut uuem... näiteks minu 2001a. vahetasin nädal tagasi... koos vahetusega TRK's u 2300.-

aga jah... kõige lihtsam... mine lase kuskil... näiteks TRK's teha ostueelne ülevaatus. Loksutavad kõik läbi ja ütlevad oma arvamuse autost...



Kui õiget hinda pakutakse... olen vbolla valmis loobuma ka enda omast...

156 2.5 v6

#5
vanem stabika varras maksab 3800 kui ostad maaletojalt ja kui panna trk-s saad sama rahaga ehk ka paigalduse ;)

(andmed aastast 2005 kui enda autol vahetasin).



aga kumb sellel autol on, ei mina tea... võib juba uuem olla kusjuures.



pehmeks läheb eelkõige kere siiski... suht jäik veermik ei jäta palju võimalusi metallil lihtsalt vananeda ja rahuliku krõbina saatel roostetada, saab teine päris korralikku mehhaanilist koormust.



kõik sõltub autost ja sõitjast ja hooldamisest... mine püüa tuult kõrbes... see on lihtsalt võimalus, et sellises vanuses auto hakkab pehmeks minema.



mine tee proovisõitu ja löö pedaal põrandasse, see auto peab kui lingult lendama, ja pidurdama kui kännu taha... juhitavus peab olema esmaklassiline, roolitunnetus eeskujulik ning korras veermik ei lase klobinaid kuuldavale jne... pole ta elluäratamine ka kuigi kallis lõbu, naeratus maksab iga kell rohkem!

156 2.5 v6

#6
Mnjah, ostsin enda oma kah siis kui tal oli ees 184000 km, täna 250000 km, st sõita kannatab ikka, tähtsam on see, et kas saad teada, kuidas ja mida selle masinaga varem on tehtud. Rihmad, õlid jne, põrsas kotis võib minna vääääääääga kalliks, usu mind ma tean :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2.5 v6

#7
tjah... mida rohkem ja usaldusväärsemat ajalugu selle masina tausta kohta teada saad, seda kergem otsustada. mootoririhm teadupärast alfadel üks valupunkt ja v6'l see vahetus kõige odavam pole just.

156 2.5 v6

#8
:( kurb lugu sellega et tolle auto omaniku telefon on väljas juba pikemat aega :cry: Niisis vaatasin ka toda isendit http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html tea palju selle liikuri nina remont võiks maksma minna mulle ja kas see läbisõit vastab ikka tõele :shock: ja muidugi selle auto omaniku telefoni number ka ei taha nagu omanikule helistada :? Nii esi stanke siis 2842.- aga seda südant ei leia kuskilt et hinda teada
Last edited by kasakas on 27 Feb 2007, 15:41, edited 1 time in total.

156 2.5 v6

#9
kasakas wrote::( kurb lugu sellega et tolle auto omaniku telefon on väljas juba pikemat aega :cry: Niisis vaatasin ka toda isendit http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html tea palju selle liikuri nina remont võiks maksma minna mulle ja kas see läbisõit vastab ikka tõele :shock: ja muidugi selle auto omaniku telefoni number ka ei taha nagu omanikule helistada :?


Labisoit on arvatavasti oige. Omanik muidu elab Maardus. nagu ma aru saan ei ole temal see aiuke masin. muidu olen rohkem nainud kuidas selle isendiga liigub naine (ei kihutanud). muidu auto on ostud uuena eestis.

156 2.5 v6

#10
Kui sul ostuga just meeletult kiire ei ole, siis võin väikseks vihjeks öelda, et kui kõik läheb nii nagu plaanitud, siis peaks lähinädalate jooksul turule müüki tulema veel üks 156 2,5 :wink:

156 2.5 v6

#11
No Shit...



tõsta nüüd veidi valguskartva karunaha pealt kaet, mis asemel...



et sa vahetad, seda ma tajusin juba ammu kui karikasarjas eri autodest küsimusi esitasid.

156 2.5 v6

#12
Sihik on suunatud antud isendi järeltulija poole, aga ei hakka hetkel, enne kui tegu tehtud pole, rohkem kõvatama. Kui tegu tehtud, eks siis võib täpsemalt pajatada.

156 2.5 v6

#14
aga et siis oleks lugulaul pajatatud... või lauldud... iga uus kogemus ja soovitus võetakse siin ikka soojalt vastu.

Ennast huvitaks ka 159... välimus on tige, aga ma pole päris mees, kes autot ainult välimuse järgi vaatab :)