Tervist ja edu kõigile! Alljärgnev mure siis juba mitu aastat minu Alfal. Sooja mootoriga on VAHEL raskusi käivitamisega, tahab pikalt käiamist ja siis võtab suhteliselt aeglaselt vedu, enne kui mootor käivitub. Selline tunne, et ei saa kütust kätte, või puudub vajalikul hetkel säde,või on kütusesegu liiga rikas või lahja, käivitumine toimub lõpuks peale pikka starteri "käiamist" ja suhteliselt aeglaselt. Samas ei ole see ka sooja mootoriga ALATI nii. KÜLMA mootoriga ning sügisel-talvel sellist jama pole KUNAGI olnud. Külmalt on mootor ka suht ergas ja äkiline ning ilma gaasi lisamata või vaikselt veerdes jõnksutab vahel, kuid igasugused õhuvoolikute lekked jms on välistatud. Kompuutri ühendamisel näitas mingit AJUTIST veakoodi, numbrit enam ei mäleta aga see ei oma ka tähtsust, lambda näit muutus suhteliselt aeglaselt aga see oli kat. puudumisest, kuna mina ei ole roheline. KÕIK süütesüsteemi andurid jm on igaks juhuks ammu vahetatud aga mingit muutust pole toimunud. Vahetamata on ainult õhukulumõõtur , aju ja mingi andur, mis asub 4-5-6 silindri sisselasketorude all / olen tänulik, kui keegi ütleb, mis andur seal on/. Väntvõlli asendi andur on vahetatud. Samas ei saa ma aru, kas kütusepaagis on vaakum, või hoopis ülerõhk, tegelikult pole ka seda jälginud.
Loodan, TS. ja teised Alfadoktorid annavad mulle vihje probleemi lahendamiseks.
Sõbralike tervitustega ..
164 V6 TB käivitumine
#2oma kogemusest:
variant 1 kytusepump, filtrid ja kytusetorustik
variant 2 elektroonika (minu oma nt arvab vahelduva eduga, et kui mootor on tøøtanud alla 25 sek, siis ei tasugi enam kytusepumpa tøøle panna)
k6ige t6en2olisemaks pahalaseks peaks siiski kytusepumpa/pumba releed
variant 1 kytusepump, filtrid ja kytusetorustik

variant 2 elektroonika (minu oma nt arvab vahelduva eduga, et kui mootor on tøøtanud alla 25 sek, siis ei tasugi enam kytusepumpa tøøle panna)
k6ige t6en2olisemaks pahalaseks peaks siiski kytusepumpa/pumba releed
Tegelikult ma olen normaalne....
164 V6 TB käivitumine
#3Kütusesurve oli küll korras,filter uus, aga jah, seal võib mõni el. probleem olla. Samas sellel käivitusprobleemil puudub kindel seaduspärasus, tavaliselt on kõik ok. ja siis vahel
OK, tänan
OK, tänan
164 V6 TB käivitumine
#4jah- mul oli täpselt sama jama
ise kahtlustan, et pump kiilus vahepeal lihtsalt kinni ja võibolla on ka releega või selle jalgadega mingi jama (kõige lihtsam on vaadata, kas jonnimise puhul on pump järgi või mitte-> kas otse pumbalt või releelt)
kui pidev pinge on peal, siis on probleem mujal, kui aga käivitamsie ajal lükkab 0-11V pulseerivalt peale, siis on "jama" tõenäoliselt ECUs/relees
ise kahtlustan, et pump kiilus vahepeal lihtsalt kinni ja võibolla on ka releega või selle jalgadega mingi jama (kõige lihtsam on vaadata, kas jonnimise puhul on pump järgi või mitte-> kas otse pumbalt või releelt)
kui pidev pinge on peal, siis on probleem mujal, kui aga käivitamsie ajal lükkab 0-11V pulseerivalt peale, siis on "jama" tõenäoliselt ECUs/relees
Tegelikult ma olen normaalne....
164 V6 TB käivitumine
#5Tervist!
Tuleb tuttav ette, nii TB kui ka Q4 sarnaselt käitunud...Q4 näiteks oli iga ca 20 käivitus selline, et käima ei läinud, nagu uuesti võtit keerasid, oli paugupill. TB samas oligi mul pikkema käivitusega, kui muidu harjunud teiste autode puhul ja vahel pirtsutas sama moodi. kaldun arvama, et mõlemal autol jäi see käivitumine kuskile immosüsteemi kinni-TB oli võtmesisese kiviga(punane võtti) ja Q4 omas ka mingid immot. Samas on seda suht võimatu diagnoosida, kuna see esineb suvalisel hetkel ja järgmisel käivitusel jälle kõik ok.
On sinu mure miskit sarnast? :icon_hi:
Tuleb tuttav ette, nii TB kui ka Q4 sarnaselt käitunud...Q4 näiteks oli iga ca 20 käivitus selline, et käima ei läinud, nagu uuesti võtit keerasid, oli paugupill. TB samas oligi mul pikkema käivitusega, kui muidu harjunud teiste autode puhul ja vahel pirtsutas sama moodi. kaldun arvama, et mõlemal autol jäi see käivitumine kuskile immosüsteemi kinni-TB oli võtmesisese kiviga(punane võtti) ja Q4 omas ka mingid immot. Samas on seda suht võimatu diagnoosida, kuna see esineb suvalisel hetkel ja järgmisel käivitusel jälle kõik ok.
On sinu mure miskit sarnast? :icon_hi:
164 V6 TB käivitumine
#6Põhimõtteliselt on käitumine sarnane küll, kuid esineb ainult suvel kuuma ilma ja mootoriga ning suvalisel hetkel ja harva, Immobilisaatorit pole, kuigi võtmeid 4 / 1pruun kandiline + 3 punast /. Eks hakkan täpsemalt jälgima, millal ja mis olukorras ta triki teeb.
164 V6 TB käivitumine
#7Kein Problem, on nii nagu on, armastab külma rohkem kui kuuma. Kui keegi annab vihje, kütusepumba relee asukohast, olen tänulik, laisk, nagu ma olen. Eks millalgi paigaldan, igaks juhuks, et kõik oleks kindel, uue relee ja bensiinipumba.
Sõbralike tervitustega!
Sõbralike tervitustega!
164 V6 TB käivitumine
#8Pumba relee peaks olema ees radika kohal läti küljes ( TB vist oli selles kandis vaid kahe releega )
Tegelikult ma olen normaalne....
164 V6 TB käivitumine
#9Hei!
Seal on kaane all on kaks ühesugust musta releed,50A, nelja jalaga, A727 nr 7752313, need siis süütesüsteemiga seotud, või tuledega? Teise kaane all on kollane, mille peal on lülitusskeem, 30A , viie jalaga, nr 2111. Ülejäänud releed pakiruumis, või oli veel mootoriruumis peidus, kaitsmeid oli küll ....
Viva l'Alfa Romeo
Seal on kaane all on kaks ühesugust musta releed,50A, nelja jalaga, A727 nr 7752313, need siis süütesüsteemiga seotud, või tuledega? Teise kaane all on kollane, mille peal on lülitusskeem, 30A , viie jalaga, nr 2111. Ülejäänud releed pakiruumis, või oli veel mootoriruumis peidus, kaitsmeid oli küll ....
Viva l'Alfa Romeo
164 V6 TB käivitumine
#10Edukat uut aastat kõigile!!!
Relee asukoht ikkagi selgusetu aga selle teema võib sulgeda.
Relee asukoht ikkagi selgusetu aga selle teema võib sulgeda.