Ah seda 90% ületamist ei juhtu nagunii ja seni kuni õli jälgid on kohalikul kuumaastikul jõnksutamine kindlasti % kulutav tegevus.
Selle kütusekuluga on nagu on. Kui eelmise aasta GTV tripiga võrrelda siis natuke tuli kokku vähem aga eelmine aasta tänu odo mitte töötamisele eriti ei mõõtnud ka. Aga umbes tuli nii et Barcelonani läks keskmine kuskil 9,7L aga põhiline mis selle üles keris oli Saksamaa ja siis pass'idel müramine. tagasi tulin Barcelona-Tallinn keskmine 7,6
Suurel kiirusel oli V6 ja kergema autoga kulu tegelikult isegi väiksem. Veel luges kütuse kvaliteet ka. Näiteks Shveitsi 95 oli selgelt kõige parem ja prantsusmaal pidin kuskil ka paagitäie E10 solki sisse panema.
Itaalia kütusehinud vaadates hakkasin aru saama miks kõik benzina autod seal nii odavalt müügis on ja õlijoodikud nii kallid. 1,8-1,9 EUR/L
Teede koha pealt on Shveisi kiirteede süsteem vast parim lisaks täiuslikus korras mägiteed ja üldse ei kujuta ette parimat kohta sõitmiseks.
Saksa Bahnid on küll tasuta ja kiiruspiiranguta aga seisukord on pehmelt öeldes sitt. Ja liiklus on päeval ikka kreisi linnade juures. Ja 180 pealt järsku seisma pidurdada on selline
meeliülendav kogemus

On kaks võimalust et sõidad nii kiiresti kui jaksad 160- 180 vahel või pead tõmblema koguaeg ridade vahel. Esimene võimalus on tegelikult päris väsitav kuna müra on 180 juures üsna suur ja sööb kütet, rehvi jne. Aga see kiiruse adaptiivsus on ikka väga karm. Pärast poolt tundi 180-200 kütmist tundub 120 nagu pargiks.
Itaalia kiirteede süsteem on ka väga väga hea aga üsna kallis. Kui Shveitsis ostad pileti kus kõik teed aastaks lahti ja maksad 40EUR siis Itaalias oli puhtalt La Spezia-San Remo ots ligi 22 EUR
Hispaanias oli põhjas päris head teed ja tavalised maanteed jätsid väga korraliku mulje.
Prantsusmaal on jälle nagu ka mäletasin kõige põnevamad teed just suvalised külavaheteed vahetult enne rannikut mägedes. Tuleb korra kunagised Sandarmide filmid meelde kus Citikatega nunnad seal möllasid.
Äge on see et päriselt ka mutikesed oma vanade renaultidega kütavad seal nii et ise pead korralikult vaeva nägema et kannul püsida.
Igatahes järgmine kord hakkan sind varakult mõjutama. Tuleb V6 põrina ikka tunnelites kajama panna.