Uuendustest niipalju, et seoses remapiga sai kollektorite väljalase ilusaks, võrreldes vanaga :icon_thumbdown:
TTK Dynos istusin terve päeva. Enamuse ajast läks ühe veateate tuvastamiseks, ennem kui aju lugema hakkasime. Tuli välja, et see GTA aju ei peagi välja andma ID nr't selles kohas. Ootasime OK kinnitust sellele, ligi 5 tundi!

Kui juba asi läks aju maha lugemisele ja Inglismaale VIEZU tuuningule selle originaalprogrammi ümberkirjutamiseks ja uuesti sisselugemiseks, siis kokku läks umbes 1.5h. Kui sai ka viimane dyno tehtud.
Vahe oli 10hp ja 11nm torque "tõmmet".
https://dl.dropbox.com/u/46330482/Dyno% ... 0remap.JPG
Kohapeal teostas tööd Viktor Sarap, kes hakkab ka tulevikus erinevaid mudeleid remappima.
Tagumikuga tunnen, et läheb paremini pöördesse ja oluline oligi saada just tõmmet juurde igas pööretevahemikkus. See õnnestus :icon_thumbup:
Lisamuredest veel see, et ennem kui TRK'sse keevitamisele läks väljalaskekollektor, andis veateadet lamda nr.2. Lootsin, et see veakood ei tule enam tagasi, kui kollektor korras, kuid endiselt näitab "open loop"'. Kuna lamda on ainult pool aastat vana siis garantii peaks kehtima ja lähen Pilotisse uurima jupi väljavahetamise võimalikkust.