õige- kuigi 3 aastat on nagu natuke absurdne siis jah- praegu meenus, et see 145 mis kurvalt tee ääres seisis oli kah 32000 km ja neli aastat...
muuseas- seismisel piisab jah 5 aastat
Alfa romeo soetamise probleem.
#17Ametlikult on Eestis 3 aastat või 60 000km.
Mujal läänes, kus ilmaolud veits paremad on intervallid pikemad.
Ise vahetaks 3 aasta tagant. Kui mootor juba niigi nadivõitu, siis võib säästa rimavahetuse raha ja lasta klapid pähe, saab varsti hea värske mootori teha. Seda muidugi niikaua, kuni Janol sirgeid klappe jagub.
Mujal läänes, kus ilmaolud veits paremad on intervallid pikemad.
Ise vahetaks 3 aasta tagant. Kui mootor juba niigi nadivõitu, siis võib säästa rimavahetuse raha ja lasta klapid pähe, saab varsti hea värske mootori teha. Seda muidugi niikaua, kuni Janol sirgeid klappe jagub.

a.k.a Anthrax
Alfa romeo soetamise probleem.
#18Kirjutasin Janole postkasti, küsisin punase alfa kohta lisainffi. Ta küll luges läbi aga ei vastand ju ei pakkund pinget talle vms.
Alfa romeo soetamise probleem.
#19Ta pole suurem asi kirjamees - helista või saada Talle oma number 

Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa romeo soetamise probleem.
#20Võtaks ka siis korra sõna, ehk siis naisterahva arvamus Alfa 156 kohta. Oman 2001 aasta 156 mudelit (2,0 TS Selespeed) aastast 2003. Siiani sõidan .. Põhiprobleem on olnud Selespeed käigukast, aga sellest mehed tavaliselt nagunii lugu ei pea. Eletkriprobleeme - pole olnud, rooste - sellel isendil esines rattakoobastes - sai see suvi ka korda tehtud. Mootor ju täiesti ok, kui ise korralikult hoolitseda. Veermik - täiesti ok ja mingit eriti sagadest juppide vahetust küll ei ole täheldanud. Läbisõit tänaseks ca 218000 - (mõne arvates alfa kohta muidugi ulmeline ...
ja käin väga tihti metsas kolamas, ehk ei sõida ainult maanteel.
Ei oskagi nagu midagi halba öelda, ehk siis kokkuvõttes - kõik mis liigub, see ka kulub, lihtne ja loogiline
)
Edu!
Külli

Ei oskagi nagu midagi halba öelda, ehk siis kokkuvõttes - kõik mis liigub, see ka kulub, lihtne ja loogiline

Edu!
Külli