Plaan Alfa-klubiga liituda...

#1
Tere! Kuna teil siin pole kahjuks teemat "ostuabi" siis kirjutan siia, sobib nagu kõige paremini. Plaanin siis kah kiusatusele järgi anda ning proovida ära, mis see Alfa siis endast tegelikult kujutab. Kuna pole veel kuulund kellegi käest, et proovi ära, vaid pigem seda, et ära osta, kindlasti kahetsed siis küsin teie, kui alfa omanike käest, kas siis tasub proovida? Plaanis siis 2005+ 147. Kus ma peaksin enne ostu laskma auto üle vaadata? Üleüldse mingeid näpunäiteid, millele tasuks tähelepanu pöörata? Ja kuidas Alfad, kui soojamaa autod, talvele vastu peavad?

K.K

Plaan Alfa-klubiga liituda...

#2
Alfa ostmisel on nagu iga teise auto ostmisel, et enne vaja mõelda, kas ja milleks mul autot vaja on ja palju on aastane läbisõit. Näiteks kui läbisõit alla 30 000km aastas siis diislit pole mõttet vaadata, kuna tõenäosus, et see teile varem või hiljem remondilt kalliks maksma läheb on üsna suur (ei aja siin mingit tühja jama, olen diislite remondiga üsna palju tegelenud). Ka automaat/robotiseeritud käigukast pole piiratud eelarve juures hea valik, alfa puhul siis selespeed, millega kindlasti tuleb veidi rohkem remondiettevõteid külastada, kui manuaal käigukastiga (ei käi ainult alfa vaid ka kõigi teiste autode kohta). Neid kahte asja peaks meeles pidama autot ostma minnes, et mitte lasta müügimehe libedal juttul, üli ökonoomselt sõitvatest diislitest ning mugavatest ja igavesti kestvatest automaatkastidest, ennast mõjutada. Autoaiast autot ostes jälgida, et auto müüjaks oleks autoaed, mitte mõni eraisik, et oleks hilisem võimalus pretensioone esitada. Läbisõitu ei tasu hooldusraamatu järgi vaadata-neid kirjutatakse täppselt selliseid, nagu keegi heaks arvab(mis iganes firma templitega)-seega oleks hea, kui oleks eestist ostetud ja esinduses hooldatud auto(ideaal variant). Kontrollida tasuks esinduses või nt TRK-värvid nime kandvas asutuses. Kõike siia ei jaksa kirja panna, aga ka viimast raha ei maksa auto alla kinni panna-alati peaks jääma raha remondi tarbeks, vedrustus ja pidurid reeglina vajavad alati remonti nt müügiplatsil vedelenud masinatel. Alfa puhul on hooldus väga oluline, õlivahetus eelkõige ja õige õli kasutamine.

Plaan Alfa-klubiga liituda...

#4
No alfa diislid kasutavad vähemalt suurelt jaolt boschi pritse süsteemi, mille remont teostatav ja mõistlikuma hinnaga. Paistab enamvähem aga eks uuri ka ajalugu, läbisõit tundub veidi kahtlane minu jaoks. Küsimus ainult, et kas on kontrollitav läbisõit? kus kohast on tulnud ja kaua eestis olnud?

Plaan Alfa-klubiga liituda...

#5
Eestis olnud paar kuud, ma enam täpselt ei mäleta, kust ta toodud oli aga mingi suht kummaline riik oli auto toomiseks... Iseenesest on auto oma silmaga ka üle vaadatud ning proovitud ja tundus väga ok. Aga samas siiamaani on mul kokkupuude ainult sakslastega olnudja alfad on täitsa tühi maa.

Plaan Alfa-klubiga liituda...

#7
Minu jaoks on silmapaistev auto kindlasti üks osa elustiilist aga siiski võiks ta täita ka seda funktsiooni, et viib punktist A punkti B. :icon_roll:

Ühesõnaga. väga palju julgustust ma siit teemast siiski ei saanud aga siiski lasen selle auto homme ka asjatundjatel üle vaadata ja kui kõik on OK siis tõenäoliselt saab ta minu omaks :)

Plaan Alfa-klubiga liituda...

#8
üldiselt on ainuke asi, mida alfa juures karta, halb eelmine omanik, kuna palju vigu põhjustab alfa juures koonerdamine ja inimlik lollus :icon_thumbup: Viib punktist A punkti B küll. Hetkel vedeleb mul hoovipeal tädipoja ford galaxy 2009, millel kübe üle 100 000 kellapeal ja juba vahetatud hooratas(1000 euri ja kübe peale) ning hetkel ootab uut tahmafiltri temperatuuri andurit (tellimis aeg veidi üle kahe nädala, hind 240 euri)ning juba üritas esindus sinna ka uut tahmafiltrit(kübe üle 1000 euri) müüa ehkki viga seal ei old ja kolm korda on tahmafiltrit esinduses põletatud ja õlivahetus teostatud kuna diisel mootori õli sisse tulnud (3X140 euri). Selle Loo kokkuvõtte-alfa ei ole kaugeltki kõige kehvem valik :icon_thumbup: