Tegu on siis autoga, mis on mind viimased kaks aastat ausalt teeninud on. Kirjutan väheken juttu ka juurde spetsiaalselt teie jaoks

Tegu peaks siis olema ühega esimestest Eestist ostetud 156-st, enne seda kui mina selle auto soetasin sõitis sellega keegi naine. Minu käes auto liikusõnnetusse sattunud ei ole, küll on aga eelmised omanikud sellega paar korda kergelt plekki mõlkinud, kaks korda suurusjärgus 10k ja üks kord 4k. Antud andmed sain Eesti Liikluskindlustus Fondi kodulehelt.
Enne mind hooldati autot Faktos, ise käisin kõigepealt Faktos, aga kuna sealne teenindus ei kannata kriitikat, siis viimase aasta olen käinud TRK Värvides.
Nüüd natukene sellest mis tehtud:
Hammasrihm on vahetatud natukene alla 40 k tagasi Fakstos(126000km)
Selle suve algul sai vahetatud kõik pidurikettad ja kolotsid ning käsipiduri trossid.
Sügisel sai vahetatud käigukast 100 000km sõitnud kasti vastu. Koos sellega sai ka siduriketas uued katted, pandi uus generaator ja esimene stabilisaatorvarras. Koos sellega tehi ära ka 160 000km hooldus, mille käigus vahetati kõik õlid ja filtirid, sealhulgas ka käigukasti ja diffri õlid.
Enne talve sai veel vahetatud ka termostaat.
Kuu aega tagasi sai auto endale uue tagumise sumpa püti(keskmine on vahetatud kuskil 1,5 aastat tagasi), samuti sai vahetatud välja ka esiklaas, mis kivitäkke tagajärel mõranes ning eelmine nädal sai veel üks esiõõts välja vahetatud.
Need on siis viimase aasta jooksul tehtud suuremad tööd, loodan et midagi väga vast ära ei ununenud, nipet näpet asju mis tehtud on ei hakanud siia kirja panema. Enne seda on autol vahetatud ka ohtralt silla juppe nii et hetkel otseselt ühtegi käuksu ega kolinat sõites ei kosta.
Talvekummid on korralike plekkvelgedel, Nokian Hakkapelita 2, nüüdseks sõitnud poolteist talve, .
Suvekummid on valuvelgedel, Nokian NRHi, sõitnud 2 suve.
Hinnaks on 79 000 eek
Hetkel nagu muud lisada ei oskagi, auto on hea ja kiire, siiski eesti kiireim rinka alfa hetkel

Tiit Luman
55574533