155 (nord) puterdab

#1
Sai siin nädalavahetusel mingi tuhatkond kilti uhatud. Erikuradi ökopill, kombineeritud kulu 7.3/100. Aastaarvu, auto massi, kubatuuri ja paremat jalga arvestades täiesti söödav. Okei, see selleks.
Ühesõnaga, siuke värk tekkinud: madalatel pööretel (kiirenduse alguses) kipub vahepeal nagu mootorit kinni pooma/jõnksutama. Jõnksud on hästi järsud ja lühikesed. Sama tekib aegajalt ka tühikäigul: nagu jätaks mootor vahele, lööb korraks pöörded sisuliselt nulli. Eriti niiske ilmaga ja sellise poolsooja mootoriga. Ühtlasel kiirusel probleemi ei esine. Ise oskaks kahtlustada paari küünlajuhet (üks peksab üle ja üks istub kuidagi väga lõdvalt küünla peal; lähipäevil plaanis ilmselt vahetada). Või kütusefiltrit. Või nende kombinatsiooni. Kellelgi mõni idee veel?

PS: ts, mis järjekorras 155 silindreid loetakse?
PPS: ts, sul on igast ägedaid läbilõikejooniseid. Äkki on mõni selline ka, mis räägib kuidas/mis järjekorras esimese rattalaagri detailid/rattakese sinna ...eee käändmiku? (noh selle asja, mis kinnitub õõtsa ja rooliotsa külge) sisse käivad. Mul on sest laagri kuminast siiber, peaks viitsima ta lõpuks ära vahetada.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 (nord) puterdab

#2
1. küünlajuhtmed on kõige loogilisem :icon_thumbup: vaata üle ja isoleeri ära
2. tavaliselt loetakse 1-2-3-4 :mrgreen: ja keti poolt (siiski soovitaks pigem juhtmetega ükshaaval tegeleda-> siis on kõige kindlam... kui ma ei eksi, siis on mingi "jama" süütepoolidega otstega).
Teisalt jälle-> ega õige pikkusega juhtmeid kuhugi vale silindri peale ikka hästi ei venita küll

3- http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_gtv_ ... ring.shtml on suhteliselt konkreetne õpetus :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

155 (nord) puterdab

#3
OK.
Ühesõnaga, ära on mõlemad 3 silindri juhtmed (üks peksab üle ja üks on lahtisevõitu)
Aga mõistlik oleks vist ikka täiskomplektina vahetada.
Ma olen muidugi nõutu...need kuradi pikkused on igal saidil isemoodi. Peaks vist ise üle mõõtma konkreetselt.

Ja laagri väljapressimine koduste vahenditega saab kindlasti olema hulk rõõmu. Aga mulle meeldib avastada, nii et pole häda. Kui mingi tööohutusnõukogu teaks, kuidas me näiteks renoo amordile vedrut/ülemist patja külge panime, keelataks mul eluks ajaks garaaži ligi minek ära.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 (nord) puterdab

#4
täiskomplektina vahetamine tasub ette võtta siis, kui ka kõik ülejäänud kutud on või siis, kui vahetad originaalid (traadiga) fiibri vastu (need tavalised silikoonid, mida müüakse)

Kui vahetad kaks traati teiste traatide (või silikoonid silikoonide)vastu, siis pole suurt vahet (peale raha)
Tegelikult ma olen normaalne....

155 (nord) puterdab

#5
Nojah, ma ju päris tean, mis nad seal on...nad on tegelt üks kord vahetatud, aga seda ma ei teinud ise. Mille järgi ma otsustan, kummaga tegemist on?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 (nord) puterdab

#6
värvi ja painduvuse

traadiga juhtmed in reeglina musta värvi ja hoiavad enamvähem kuju

fiibriga silikoonid on "mingit muud" värvi ja "vedelad"
Tegelikult ma olen normaalne....

155 (nord) puterdab

#7
mustad.
epartsis näen ma mingit komplekti 50 rublaga, aga ma ei tea kummad nad on.
Huvitav, kas nad (odavam versioon on silikoonid, jah?) kuskil letikaup ka võiks olla? Vahetaks ülehomme ära.
Automaailm pakub mingeid delco/remy-sid 38 euriga, aga tarneaeg on teadmata ja keegi telefoni ei viitsi võtta seal.

Oh, ja 67102 ja 67202 puhul ei tohiks juhtmete vahet olla, eks? Ma unustan kogu aeg, et mul on passis üks, peal teine.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 (nord) puterdab

#8
Automaailma 38€ on tõenäoliselt silikoonid (nende hind peaks sinna vahemikku jääma) või siis 6-ne komplekt. Mingil põhjusel on osadel tootjatel rumal komme Nord ja Busso võrdsustada (mis tekitab olukorra, kus Sul on üks üleliigne juhe ja kolm tükki puudu)

epartsi puhul bougicord on üpris kindlasti metall

muidugi kui kõik juhtmed kavatsed välja vahetada, siis võid vabalt minna ka lähimasse varuosapoodi ja noppida seinalt vajalike pikkustega juhtmed (enda sinisel vahetasin kunagi kõik välja- ainus tegelik probleem tekkis pooli ja jagajavahelise juhtmega, mis tuli eraldi tellida - ülejäänud olid koha peal olemas... ja kusjuures sai odavamalt hakkama, kui komplekti ostes)

:roll: nagu juba öeldud-> kui kõik vahetad, siis tasuks vast silikoonide peale minna-> metalliga juhtmeid on ükshaaval natuke keeruline hilisemalt saada.
Tegelikult ma olen normaalne....

155 (nord) puterdab

#9
Küünlajuhtmeid (mis need on? sul on mingi vana auto vää?) poodidest küsida pole suuremat mõtet.

Aga:
End fucking panic.

Käisin kohaliku elektriku juures. Kuna küünlajuhtmed on tänapäeval poole auto hinnaga (tahad kollaseid või valgeid? Misse vin kood oligi? ahah, 208 euri on ühed, teine variant on natuke kallim või natuke odavam, aga rohkem kui sa oma halvemates unenägudes ette kujutasid!)

Küünlajuhtmed on normi piires, teatud läbilöök on täiesti tavapärane, sädemeid pimedas näha pole, sai mingit erikuradivussi (mingi isolatsioonihuinjaa nagu selgub) sinna ka peale lastud, aga 1. silindri üks (pooli poolne) küünal oli kahtlane: tea kas praagi saanud, ülejäänud 7 jumala korras, korraga täiskomplekt vahetatud. Peale maha/tagasi keeramist (küünalde siis) käib mootor igatpidi kenasti ja ühtlaselt.
Tjeehtud: need teibikihid, mis peale poole juhtmeid puntras hoiavad, said ära võetud. Asendan KUI VAJA, ja ma ei tea kas on vaja, kaablitrippidega. Sinna teibi alla pidada mõnusalt niiskust kogunema, mis võivat ka turtsumist esile kutsuda.

PS: ts, supp, küsimus jääb õhku. KUNAGI lähevad need juhtmed ju ikkagi persse. Vältimatult.

Vähemalt on 155 tänuväärne auto: korraldad paanika, arvestad kahe kuu palga väärtuses väljaminekuga, ulud nagu marutõbine koiott telefoni otsas...ja leiad lõpuks, et eelarve on kaks grivnat ja viiskümmend kuus santiimi (1 küünal), pluss kümnekas, mille naabrimehele annad. Olles ta enne meelemärkusetuks löönud, sest muidu ta, ahv, ju raha vastu ei võta.

Kui liialdused ja muu ilukirjanduslik stuff maha arvata, siis olen ma ikka sitaks head autot omama sattunud. Ja mustlane tegi kunagi tudengipäevil mind sota võrra tühjemaks (detailidesse ei laskuks), nii et olulist needuse/karmavõlga mul olla ei saa, pigem vastupidi. Selle seljas ma ilmselt liugu lasengi, eksole:)
Ostke endale 155.

EDIT: automaailma 38 euri on puhtteoreetiline nähtus. Neid (seda 38-rublast komplekti) pole isegi tehases tänase seisuga olemas. 'Küsi nädala pärast uuesti, äkki siis on sinna tekkinud'
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

155 (nord) puterdab

#12
supp wrote:noh siiski on vanakooli alfa jupid odavad, ehk juhtme tk 3,50 ja korraliku tootja omad ka
jätan meelde :wink:

mul on tegelikult vaja kah kõik juhtmed välja vahetada vist
Tegelikult ma olen normaalne....