üldiselt hing kinni teatud vahemikus tuleneb kas:
1. kütuse survet vähe (filter umbes, rõhuregulaator jonnib vms) -> see laheneb tavaliselt sekundi paariga-> kui jälle küte läbi tulema hakkab (kaasnev nähtus on jõnksuv/hüppav liikumisviis külma mootoriga gaasi andes)
2. Õhufilter umbes-> sel juhul ei ole enam mitte 4000-5000 vaid pigem 4000- igavik, tingitud siis sellest, et suuremat kogust õhku lihtsalt läbi ei tule.
3. CPS (nukaandur/pööretelugeja või kes kuidas nimetab)-> ei suuda lihtsalt teatud kiirusvahemikus andmeid välja lugeda, on võimalik kontrollida KUID otstarbekam on see kontrolliks vahetada töötavalt sõidukilt võetud anduriga (kaasnevaks probleemiks on see, et ka koha peal pöördeid tõstes tuleb samasse vahemikku auk sisse; ning mootor võib 4000 peal lahutades välja surra

)
Loomulikult on võimalusi veel (kuid....)
-> Kiirusandur, mida V6 peaks juba kasutama, kuid see ilmneks vaid teatud käigu ja pöörete kominatsioonis;
-> Süüteosa, kuid see peaks ka muidu veidi mämmerdama, ning üle 4krpm juurest puhta ära surema
-> jne jne jne
p.s. erand kinnitab reeglit

seega signatuuri veel ei muuda

Tegelikult ma olen normaalne....