Selline mure siis - 2.0 8v poob sõidu ajal lambist hetkedel kinni - ramm kaob ära, nagu ei saaks kütet kätte või siis särtsu peale. Vahel ka tsükliliselt, niiet tekib hobusega sõitmise tunne - kiirendab ja aeglustab ja võdiseb selle käigus nii et raputab sisikonna segi. Aitab see, kui pedaal põhja lajatada - aga ka siis on tunda, et tuim on.
Häda tekib ja kaob, vahel laseb mitusada km rahus sõita. On kellelgi loomingulisi mõtteid või soovitusi, kuhu kurtma minna?
Ette tänades,
Spit
155 poob kinni
#2pakuks:
küünlad/juhtmed/bensufilter/pihustid
ehk siis-> kui probleem on niiske ilmaga (või külma ilmaga peale natukest sõitmist) siis juhtmed, kui täiesti suvalisel ajahetkel siis filter -> tõmbab mingi klimbi ette
; kui ka koha peal ning nii külma kui sooja mootoriga, siis pihustid tilguvad või on vahepeal segu väga vale...
Sinisega läbitud kuuril osutusid otsustavaks poolijuhtmed (mida sul nagu ei ole, kuid siiski tasuks kontrollida DIT moodulisse minevaid primaarotsi
)
küünlad/juhtmed/bensufilter/pihustid
ehk siis-> kui probleem on niiske ilmaga (või külma ilmaga peale natukest sõitmist) siis juhtmed, kui täiesti suvalisel ajahetkel siis filter -> tõmbab mingi klimbi ette

Sinisega läbitud kuuril osutusid otsustavaks poolijuhtmed (mida sul nagu ei ole, kuid siiski tasuks kontrollida DIT moodulisse minevaid primaarotsi

Tegelikult ma olen normaalne....
155 poob kinni
#4kusjuures, mul on sinisel sama probleem. Ma pole viitsinud sügavuti asja kaevuda, kuid sisetunne pakub hetkel Lambdat ja/või õhulugejat... Õnneks on võimalus WB -d kasutada, seega on asi rohkem minu taga ...
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.
155 poob kinni
#5jah, endal sarnane probleem 156 2.0-iga. no mitte päris sarnane. 2000-3000 pöörde vahel ei taha minna asi, poob ka kinni ja nagu härjad veaksid teda. ja siis kui 3000st üle saab, siis lajatab äkki nagu püssist. ma rumala peaga algul arvasin, et äkki ongi nii, aga pirni tänaval ütlesivad, et ega ikka ei ole küll. arvasid et tuleb õhulugeja ära vahetada, et see ei anna seal vahel õigesti peale. leidsid ühe variandi ka, mis maksab umbes 1800.- [st, kolmandalt tootjalt]. tundub, et tuleks see vahetus ära teha, sest see 2000-3000 vaheline ala on nagu just see, mida linnas pidevalt vaja on, kui tahad minema saada.
155 poob kinni
#6spitfire:
alusta sellest, et pane mootor käima, kapott lahti ja liiguta juhtmeid ükshaaval.
kuna räägid, et ropult raputab, siis pakun, et ta mitte ainult ei poo kinni, vaid annab hetkeks ka nõksu gaasi juurde.
väntvõllipöörete andur või selle juhe. pakun.
alusta sellest, et pane mootor käima, kapott lahti ja liiguta juhtmeid ükshaaval.
kuna räägid, et ropult raputab, siis pakun, et ta mitte ainult ei poo kinni, vaid annab hetkeks ka nõksu gaasi juurde.
väntvõllipöörete andur või selle juhe. pakun.
155 poob kinni
#7Nii ongi, kui raputab, siis keerab kraani kinni-lahti. Lisandunud on veel rough idle, mis vahepeal kadund oli. Näpin seda andurit, kui talle ligi saan (peaks tagavara olema teise mootori küljest võtta)
155 poob kinni
#8K.Kotkas, vigane lambda ei saa põhjustada "kinnipoomist" kiirendusel. Lambda sensori info ajule, mõjub ainult tühikäigul ja "ühtlaselt koormatud" tööreziimis mitte kunagi aga full throttle režiimis. Üldse põhjustab vigane lambda sõltuvalt ECU`st tühikäigupöörete kõikumist töösoojal mootoril ja enamalt kütusekulu suurenemist. Äkkilised poomised kiirendusel on tingitud tavaliselt vigasest toitesüsteemist, detonatsiooniandurist ja õhukulumõõtjast.
155 poob kinni
#9minu 164-2,0 ts poos aegajalt kinni kuna pöörete anduri juhe oli hõõrund vastu alumiinium kronsteini-aegajalt kiirendades suri kätte ära-poleks asja old sinna kanti üksiti vända otsa tihendit vahetada, siis poleks ehk näindki...
ja siiani viga süüte ja toite poolelt otsind-ehki ka pöörete andur tegelt süüte poole peale jääb
kuid siiski...


155 poob kinni
#10ja nu esmase asjana segas õhulugeja minu kulgemist-selle asendasin 33-me omaga
oli nati aega muretu ja siis hakkas tänu sellele katkise rüüsiga juhtme jama segama
õhulugeja ei võimaldand mul nt 90 km/h sõita-kas 60 ve 140-ja vahemikud järjest suurenesid... samas vahel mõnisada km käis normaalselt...


155 poob kinni
#11
kurat nigu jonnakas naisterahvas, salapärane häda kadus ära siis juba, kui andur pagasnikus Tartu poole vurasin, et vähe mugavamas asendis natuke muterdada ja see uus läikiv junn külge keerata.
Et piisab sellest, kui "naisele" uusi "ehteid" vitriinis näitad ja lubad ära osta ja kohe ununevad päevad, peavalu jms.
