156 2,5l saaga

#121
bnd wrote:Kolm korda võid arvata, mis mõtted mul peas keerlevad :D


:? eeee...

esimene kord-> 156GTA

teine kord-> 156GTA

Kolmas kord-> 156GTA

:roll: sain lähedale :?: :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#123
Ei hakkanud uut teemat lihtsalt tegema. Arvan et uus teema tekib siis, kui on teada Tallinnast väljuva lennuki aega ja kogu tagasitee fotodes jäädvustatud. Vot siis oleks õige aeg teha uus teema. Senika aga ootan põnevusega sellise seikluse maksumust. St väljavalitud auto oma juba tean, aga nüüd kõik see MUU... MMMM ilus punane, gta velg jne :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#127
Pean vist taas kord kodanik "ts" abi paluma.

Nimelt sai tehtud selle TB puhastus, st pöörded enam nii ei kõigu, aga nüüd teine jama. Tühikäik on 1200-2000 p/min. Vahest harva ka 800 nagu peaks. Miks on tühikäik peale puhastamist nii kõrge?



Teab keegi?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#130
bnd wrote:Pean vist taas kord kodanik "ts" abi paluma.
Nimelt sai tehtud selle TB puhastus, st pöörded enam nii ei kõigu, aga nüüd teine jama. Tühikäik on 1200-2000 p/min. Vahest harva ka 800 nagu peaks. Miks on tühikäik peale puhastamist nii kõrge?

Teab keegi?


Kontrolli kõik vaakumvoolikud põhjalikult üle (eriline tähelepanu voolikuklambritele) :!: Pakuks, et kuskilt saab lisaõhku :roll:



Teise asjana pakuks TPS-i ebaõige asendi või TB enda lõpliku mittesulgumise...
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#133
ThrottlePositionSensor-> see on see lulla, mis fikseerib min/max siibri avanemise (sinul peaks see siibri ajamis sees asuma)



Juhul, kui see on viltu, siis ta fikseerib tühikäigu juba enne selle saabumist-> tulemuseks siis asjaolu, et õhku tuleb nii tühikäigumootorist, kui siibrist (ja sellepärast on seda liiga palju)



samamoodi võib olla viltu ka siibri enda ajam (sellisel juhul takistab see siibril lõplikult sulguda jne) tulemuseks jälle sama (et liiga palju õhku jne)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#134
Küsimus tarkade klubile: Miks läheb mootori temp 115 C, ja miks puudub jahutussüsteemis rõhk? St maanteel selline temp? linnas on madalam ~95C. Samas kui jahutusvedelik on normis, ja kui paisupaagilt korki natuke keerata, siis on tunda väike surve sees, st hakkab mullitama.

Arvati, et veepump. St homme masin sõidab küll TRK-sse, aga andke tiba nõu, kust otsima hakata.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#135
veepump oleks vastupidi pigem (see ju väntab nii kiiresti, kui kiiresti mootor ringi käib-> seega linnas oleks jama, maanteel enamvähem normis)



aga 115C maanteel ilma surveta ning 95 linnas survega-> paneb paratamatult kahtlustama termostaati (ja kuna termostaat maanteel ei avane, siis kasvab rõhk liiga suureks ning lahkub ülesurveklapist ehk?)



või siis ehk on kuskil süsteemis midagi ees?
Tegelikult ma olen normaalne....
cron