M: Alfa-Romeo 166. 3,0 super. 2001.a.

#1
Toodetud 4 päeva enne 2002 a. Nagu öeldud 3,0 ja man. käigukastiga, 162 kw. Lisadest enamuses kõik peale katuseluugi st. el. aknad, el. kokkuklapitavad peeglid, el. istmed mäluga, nahksalong, autopiloot, navi, cd box, vihmasensor, tumevnev tahavaatepeegel, orig. subwoofer, xenon, 16 valud, telefon jms. Ls. 175000 km. Rooste puudub. Orig. sound on muljetavaldav. Sai ostetud kliendile, aga kuna teine samasugune veel siis see läheb müüki. Sõidab vaikselt. Rihmad vahetatud kusagil 38000 km. tagasi. Võib pakkuda ka vahetust. Hind 2400-. Kui huvi siis võib teha pakkumisi. Hind peaks olema euroopa odavaim kui aastat ja varustust arvestada.
Last edited by Jan1 on 29 Dec 2012, 05:07, edited 7 times in total.
Attachments
Foto-0040.jpg
Foto-0040.jpg (12.69 KiB) Viewed 7088 times
Foto-0034.jpg
Foto-0034.jpg (17.28 KiB) Viewed 7088 times
Foto-0045.jpg
Foto-0045.jpg (16.01 KiB) Viewed 7088 times

M: Alfa-Romeo 166. 3,0 super. 2001.a.

#3
Säästuhinda enam pakkuda ei saa kuna ostsime teised veljed ja rehvid 17 mõõduga juurde. Kuna 3 velge olid kunagi kurgiks sõidetud siis sirgestamine võttis kena summa, Samas sai ka mõned vead eemaldatud. Peab ka ära mainima küttekulu mis autopiloodiga sõites 95-ga Tartust Tallinna oli 7,5. Nii et täiesti inimlik. Vana auto, aga avaldab muljet. Proovin teha ka uued pildid.
Last edited by Jan1 on 29 Dec 2012, 05:02, edited 1 time in total.
Attachments
Foto-0043.jpg
Foto-0043.jpg (20.06 KiB) Viewed 7088 times
Foto-0050.jpg
Foto-0050.jpg (15.5 KiB) Viewed 7088 times

M: Alfa-Romeo 166. 3,0 super. 2001.a.

#4
Tekkis mure. Uued veljed olid disla all ja superi suporditega mitte ei klapi kokku. Ei tea kas nüüd teha 10 mm. seibid vahele või vahetada supordid. Teine võimalus oleks mõne 2,0 või 2,4-ga veljed ümber pista. Muidugi kui keegi oleks huvitatud, aga peavad olema kindlasti 17. Ah jaa, täna sai ülevaatus ka tehtud.

M: Alfa-Romeo 166. 3,0 super. 2001.a.

#5
Mis velgesid sa sinna alla proovid? 16" originaal Speedline läheb Brembo supporti peale küll nibin-nabin, nii et veljeraskuse ja suppordi vahele jääb ees võib-olla 5mm, aga sellegipoolest peaksid need ju ilma aretamata külge istuma :icon_think:

Edit: või ikaldavad need uued 17"-sed?

M: Alfa-Romeo 166. 3,0 super. 2001.a.

#6
Orig. olid 16 ja panin 17. Need olid Märdi dislal all ja käib vastu kodaraid. Üks mõte veel. Kui panna ainult ette seibid, kuidas see võib juhitavusele mõjuda. Pilt on tehtud endisest autost.
Last edited by Jan1 on 18 Dec 2012, 21:53, edited 2 times in total.
Attachments
velg.JPG
velg.JPG (19.71 KiB) Viewed 7201 times

M: Alfa-Romeo 166. 3,0 super. 2001.a.

#7
Jan1 wrote:Tekkis mure. Uued veljed olid disla all ja superi suporditega mitte ei klapi kokku. Ei tea kas nüüd teha 10 mm. seibid vahele või vahetada supordid. Teine võimalus oleks mõne 2,0 või 2,4-ga veljed ümber pista. Muidugi kui keegi oleks huvitatud, aga peavad olema kindlasti 17. Ah jaa, täna sai ülevaatus ka tehtud.
Kas sul 5 mm flansidest ei piisaks. Omateada peaks 2 tk selles mõõdus kusagil tolmu korjama. Õhtul saan täpselt järgi vaadata.

M: Alfa-Romeo 166. 3,0 super. 2001.a.

#8
Proovisin seibidega ja 8 mm. võttis veel kinni. Kuid praeguseks juba treipink töötab ja materjal toodud. Vot mis juhtub kui tahad müügiks ilusaid rattaid alla. Endised rattad müügis, veljed pole kõige ilusamad kuid rehvid korralikud (naelad, 7mm. mustrit, nokia HP4). Sellised siis on valmiskujul. Kahju heast materjalist mis tegelikult üks tugevamaid ja tihedamaid alumiiniumi sulameid (kasutatakse lennunduses), aga odavamat ja kehvemat polnud võtta. Kokku 400- nagu ei midagi rataste alla pandud.
Last edited by Jan1 on 18 Dec 2012, 21:55, edited 2 times in total.
Attachments
Fotod-0008.jpg
Fotod-0008.jpg (19.05 KiB) Viewed 7131 times

M: Alfa-Romeo 166. 3,0 super. 2001.a.

#9
Jan1 wrote:Proovisin seibidega ja 8 mm. võttis veel kinni. Kuid praeguseks juba treipink töötab ja materjal toodud. Vot mis juhtub kui tahad müügiks ilusaid rattaid alla.
Midagi pole teha, ilu nõuab ohvreid :wink:

M: Alfa-Romeo 166. 3,0 super. 2001.a.

#13
Teema võib tõesti suletuks lugeda kuna see sõiduk sai sama mudeli vastu vahetatud. Aastatelt küll vanema ja mootori veaga, kuid korda tuleb seegi teha. Aga sellest juba teises teemas.
cron