alfaomanik alates aasta algusest. kuna kahe alfa (147 ja 156) näol ei ole tegemist enam garantii all olevate masinatega, siis esindus langes suhteliselt kiiresti nimekirjast välja (mõningad suhtumislikud probleemid koos kellaaja ja kalendri tundmisega nende poolt samuti).
siiani olen saanud abi kolmest kohast:
pisemad kere- ja remondi tööd Hooldremist (http://www.hooldrem.ee)
õlivahetused ja muud hooldused Viimsi Carstop ja Pets
147 esisilla jupid vahetas TRK Värvid ja Kalvo.
ütleks, et töö oli kiire ja korralik ja hind ei tapnud. ning mis minu jaoks näitas veelkord, et Alfa ei ole kallis üleval pidada ja kallis sõita kui korralikult ja sihikindlalt hooldad ning tegelded temaga. Tallinna teede seisukord on aga omaette teema....
senised kogemused
#2credo kirjutas:ning mis minu jaoks näitas veelkord, et Alfa ei ole kallis üleval pidada ja kallis sõita kui korralikult ja sihikindlalt hooldad ning tegelded temaga. Tallinna teede seisukord on aga omaette teema....
täiesti nõus sellega.
senised kogemused
#3credo kirjutas:õlivahetused ja muud hooldused Viimsi Carstop ja Pets
kas Pets on sul sõber/tuttav?
üldiselt ei soovitaks mina carstopi küll ealeski. korduvad halvad kogemused suhtumise, ajagraafikuga ning lausa eluohtlike vigadega. tyybid vahetasid sarniiri (mille nad muide panid liiga peenikeste poltidega kinni. see hakkas paari päevaga jälle kolisema ja keeras sarniiri perse) ja ei näinud, et käändtelje üks kinnitus on mõnusa paugu saanud ning on praktiliselt pooleks minemas.
kunagi läksin oma mazdaga carstopi sillaregulli. hind oli mingi 200. kuna autol parem esimene sild oli just "remonditud" eurotransis, leidsin mina (mitte töömees), et stabika varras on pisut kõveraks jäänud ning käib rooli lõppu keeramisel seal vastu kuskile (ei mäleta täpselt enam). mees ütles kohe, et see on köki-möki, ja väänan sirgeks. lisaks selgus ka, et ratta laagri mutter oli pisut lahti jäänud. selle lubas mees ka kinni keerata.
prognoositi, et aega lägeb -sillaregulliga- umbes kolmveerand tundi.
tatsasin seal ringi siis mingi pool tundi ja läksin tagasi. auto oli juba valmis. vähe sellest, et rool oli viltu, hakati veel kobisema, et mis sa ei oska sõita nimodi või???
ja raha maksmise ruumis teatas töömees, et teostas esisillaregulli pluss veel oma pool tundi teisi remonttöid (ehk väänas stabika varrast veits ja keeras laagri mutika kinni). hinnaks küsiti 380 krooni.
muu mind ei häirind, aga kui sa suudad teha 35 minutiga ära sillaregulli pluss veel pool tundi tööd, siis palun ütle seda . teinekord teeb mees 5 minutiga tund aega tööd.
senised kogemused
#4mags > nii seda ja teist. ja siinkohal on juttu ainult viimsi carstopist. ülejäänute kohta ei hakka arvamust avaldama, kuna puudub kogemus.
reeglina aga kus suitsu seal tuld.
reeglina aga kus suitsu seal tuld.
senised kogemused
#5Tere! olen ise alles verivärske alfa omanik ja mul oli vaja vahetada kõik klotsid, alguses läksin suure hurraaga faktosse nagu eelmine omanik mulle soovitas ja seal öeldi mulle ainult esimeste klotside hinnaks 2867eeki ???? Rohkem pole plaanis seda asutust külastada.
senised kogemused
#6aga kiika aadressile www.autoosad.ee ja olen kindel, et sul läheb meel palju paremaks.
senised kogemused
#8vsorm kirjutas:Tere! olen ise alles verivärske alfa omanik ja mul oli vaja vahetada kõik klotsid, alguses läksin suure hurraaga faktosse nagu eelmine omanik mulle soovitas ja seal öeldi mulle ainult esimeste klotside hinnaks 2867eeki ???? Rohkem pole plaanis seda asutust külastada.
aga küsinud siis b-klotse ma arvan, et meil peaks neid kah laos olema.
Brera 3.6 Q4