
Kuna Alfad on mulle juba ammusest ajast meeldinud, siis seisan hetkel valiku ees, kas osta (eelkõige naisele, aga talveperioodiks ka endale) igapäevaseks kulgemiseks Alfa või jätkata juba järeleproovitud rada pidi ja valida mõni uuem Saab või eelistada hoopis üldse mõnda näotut, kuid seevastu töökindlat „asiaati”. Alfadest on silm hetkel pidama jäänud 147 peale, kuna eelkõige vaja autot kulgemiseks linnasõitudeks ja selle rooli asub keerama enamjaolt teinepool, kes eelistab väikseid autosid. Hetkel on huviorbiiti jäänud 2 pakkumist: 1,6; 2002.a; man. ja 2,0; 2001.a; aut..
Seoses sellega oleks mul paar küsimust, mille kohta ootaksin heal meelel vastuseid:
- kas 1,6 mootor võib 147 kere puhul jääda liiga nõrgaks, tuimaks, jõuetuks? Kas keegi foorumiliikmetest on sellise variandiga kunagi sõitnud ja oskab kogemusi jagada? 0-100 kiirendus mind eriti ei huvita, kuid maanteel tahaks rekkadest siiski ilma suurema võimlemiseta mööda saada.
- kumb mootor töökindluse ja/või ökonoomsuse poolest mõistlikum oleks?
- automaatkast oleks muidu kindlasti eelistatud variant, kuid arvestades kõiki neid linnalegende Alfade aut.kastide kohta, siis hoiaks neist pigem kauge kaarega eemale. Kuidas on tegelik olukord – kas need Selespeedid on tõesti nii õnnetud ja tasuks neid igal juhul vältida või on siiski kõik hoolduses ja sõidustiilis kinni?
- kas Tartus on ka mõni pädev koht tänapäevaseid Alfasid remontima või peab korraliku hoolduse saamise soovil ikka Tallinnasse minema (nagu Saabide puhul)?
Need on esmased küsimused, mis pähe tulid – oleks väga tänulik, kui keegi oskaks neid kommenteerida. Tänud ette!