156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg

#1
On põlenud juba üle aasta. Väidetavalt lambda anduritega seotud.

Auseris ka eelmine suvi vaadatud, näpitud, puhastatud. Peale seda 2 nädalat vaikus ja peale suuremat lompi jälle põleb. Suurt mind häirinud see ei ole aga nüüd eile hakkas teistmoodi jamama. Suuremalt kiirendades hakkab vilkuma ja piiks karjuma mitu korda ja mootor samal ajal katkuma. Ei vea ühtlaselt. Umbes max 5 korda vilgutab ära siis jääb konstantselt põlema jälle ja sõidab nagu ikka seni on sõitnud.

Kas on kellegil esinenud analoogset probleemi ja milline oleks lahendus ?

156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg

#6
Lasen enne TRK Ranno soovitusel Auseris mootori andmed maha lugeda ja siis selle põhjal vaatab kas peaks ära vahetama või mitte. Eks näis mis näitab.



Teine probleem tegelt ka veel. Tagumine käik ei taha viimasel ajal kohati sisse minna. Et huvitav kas see on meie esindusele miski suurem raketiteadus või mitte ?

156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg

#7
Mu autol ka vahe harval jamanud, aga mingit seaduspärasust pole märganud .. vahel nagu mõtleb pikemalt, enne kui lülitub. Äkki aitab käigukasti kalibreerimine. Ise lähen ka kalibreerima, kuna selline imelik .. justkui vahegaas külmast peast tekkinud, võib olla on siduri 0 asend paigast ära.. või midagi sellist (targemad teadsid pakkuda) :? Mu auto puhul tegu esimese põlvkonna selespeediga.

156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg

#8
Lugesin alfa156.net just MAF (ehk siis õhukulu lugeja) kohta. Et kui mootor jamab, et siis külmalt lasta ära vahetada või on keegi proovinud ka puhastamist nagu seal ettevaatlikult soovitati ? Suht kallis tükk iseenesest. Et kui jamab siis äkki proovida enne ära puhastada ja kui see ei aita siis alles ära vahetada.



Tagumine käik ei taha sisse minna siis, kui auto on pikemat aegu sõitnud.

Mõtleb tükk aega , teeb paar piiksu nagu oleks sees näitab N ja kõik. Ca 3-4 katsel läeb sisse alles.

156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg

#9
Siin foorumis oli kunagi (vist sügisel) MAFi puhastamisest jutt, aga minu mäletamist mööda peeti seda mõttetuks. Ja no maksab tõesti .. sügisel vahetasin.. 4700 eeku oli minu oma .. aga kõik on suhteline :)

Ma ikkagi soovitaks sul seda kalibreerimist teha, kasvõi profülaktika mõttes. Ega hullemaks ikka minna saa. Samas võid ju korra ka Jano käest nõu küsida, ta on suuremat sorti selespeedide tundja, vist kohati rohkemgi kui meil siin need esindused kokku.

156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg

#13
ma üritasin ka ülihellalt puhastada seda MAF-i linti, kuid siis läks asi päris rappa. Minu mäletamist mööda hakkas veelgi enam tuuritama.



Raha tuleb ja läheb ning ega tagant järgi mäletagi kuhu teine läinud on aga korras autoga on ikka mõnus sõita. Kui vähegi võimalik, siis proovi enne ostu mõnda mõõturit katsetad ja kui funkab, siis TRK on koht kust saad Boschi oma parima hinnaga kätte.

Tänud Pirni tänava meestele on nii mõnigi närvirakk ja kroon kulutamata jäänud.