On põlenud juba üle aasta. Väidetavalt lambda anduritega seotud.
Auseris ka eelmine suvi vaadatud, näpitud, puhastatud. Peale seda 2 nädalat vaikus ja peale suuremat lompi jälle põleb. Suurt mind häirinud see ei ole aga nüüd eile hakkas teistmoodi jamama. Suuremalt kiirendades hakkab vilkuma ja piiks karjuma mitu korda ja mootor samal ajal katkuma. Ei vea ühtlaselt. Umbes max 5 korda vilgutab ära siis jääb konstantselt põlema jälle ja sõidab nagu ikka seni on sõitnud.
Kas on kellegil esinenud analoogset probleemi ja milline oleks lahendus ?
156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#2olen maadelnud sama asjaga ja võiks ühe reaalseks põhjuseks pakkuda, et õhukulu lugeja tahab vahetust.
Kas sul on JTS või tavaline 2,0?
Kas sul on JTS või tavaline 2,0?
156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#3Põles mulgi ja õhukulu mõõtja vahetus aitas selle ilusti ära kustutada 

156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#4JTS peaks kõige eelduste kohaselt olema.
Peab siis vist teeninduses näpunäiteid andma sel teemal.
Seni ainult vist lambda pistikuid logistatud.
Peab siis vist teeninduses näpunäiteid andma sel teemal.
Seni ainult vist lambda pistikuid logistatud.
156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#5ei ole teine just odav vidin ning seega soovitaksin sul osta kindlasti JTS-i oma. Juhul kui ostuks läheb üldse.
JTS-i ja tavalise 2-se oma näevad 100% samad välja, kuid funkavad erinevalt ning mootorit pikemalt kui 2 minutit selle valega sa tööle ei saa.
Lihtsalt infoks.
JTS-i ja tavalise 2-se oma näevad 100% samad välja, kuid funkavad erinevalt ning mootorit pikemalt kui 2 minutit selle valega sa tööle ei saa.
Lihtsalt infoks.
156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#6Lasen enne TRK Ranno soovitusel Auseris mootori andmed maha lugeda ja siis selle põhjal vaatab kas peaks ära vahetama või mitte. Eks näis mis näitab.
Teine probleem tegelt ka veel. Tagumine käik ei taha viimasel ajal kohati sisse minna. Et huvitav kas see on meie esindusele miski suurem raketiteadus või mitte ?
Teine probleem tegelt ka veel. Tagumine käik ei taha viimasel ajal kohati sisse minna. Et huvitav kas see on meie esindusele miski suurem raketiteadus või mitte ?
156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#7Mu autol ka vahe harval jamanud, aga mingit seaduspärasust pole märganud .. vahel nagu mõtleb pikemalt, enne kui lülitub. Äkki aitab käigukasti kalibreerimine. Ise lähen ka kalibreerima, kuna selline imelik .. justkui vahegaas külmast peast tekkinud, võib olla on siduri 0 asend paigast ära.. või midagi sellist (targemad teadsid pakkuda)
Mu auto puhul tegu esimese põlvkonna selespeediga.

156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#8Lugesin alfa156.net just MAF (ehk siis õhukulu lugeja) kohta. Et kui mootor jamab, et siis külmalt lasta ära vahetada või on keegi proovinud ka puhastamist nagu seal ettevaatlikult soovitati ? Suht kallis tükk iseenesest. Et kui jamab siis äkki proovida enne ära puhastada ja kui see ei aita siis alles ära vahetada.
Tagumine käik ei taha sisse minna siis, kui auto on pikemat aegu sõitnud.
Mõtleb tükk aega , teeb paar piiksu nagu oleks sees näitab N ja kõik. Ca 3-4 katsel läeb sisse alles.
Tagumine käik ei taha sisse minna siis, kui auto on pikemat aegu sõitnud.
Mõtleb tükk aega , teeb paar piiksu nagu oleks sees näitab N ja kõik. Ca 3-4 katsel läeb sisse alles.
156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#9Siin foorumis oli kunagi (vist sügisel) MAFi puhastamisest jutt, aga minu mäletamist mööda peeti seda mõttetuks. Ja no maksab tõesti .. sügisel vahetasin.. 4700 eeku oli minu oma .. aga kõik on suhteline
Ma ikkagi soovitaks sul seda kalibreerimist teha, kasvõi profülaktika mõttes. Ega hullemaks ikka minna saa. Samas võid ju korra ka Jano käest nõu küsida, ta on suuremat sorti selespeedide tundja, vist kohati rohkemgi kui meil siin need esindused kokku.

Ma ikkagi soovitaks sul seda kalibreerimist teha, kasvõi profülaktika mõttes. Ega hullemaks ikka minna saa. Samas võid ju korra ka Jano käest nõu küsida, ta on suuremat sorti selespeedide tundja, vist kohati rohkemgi kui meil siin need esindused kokku.
156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#10Tamps kuule... seleta nüüd lihtsale inimesele nagu mina ka... misasi see kalibreerimine on. mida seal siis tehakse selle kastiga.
156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#11E.T. wrote:Tamps kuule... seleta nüüd lihtsale inimesele nagu mina ka... misasi see kalibreerimine on. mida seal siis tehakse selle kastiga.
Ma käin ära ja küsin täpselt järgi, siis kirjutan ja joonistan sulle

156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#12
tee jah piltidega postitus kohe sellest ilust.
156 2,0 2003 Selespeed Mootori tuli põleb koguaeg
#13ma üritasin ka ülihellalt puhastada seda MAF-i linti, kuid siis läks asi päris rappa. Minu mäletamist mööda hakkas veelgi enam tuuritama.
Raha tuleb ja läheb ning ega tagant järgi mäletagi kuhu teine läinud on aga korras autoga on ikka mõnus sõita. Kui vähegi võimalik, siis proovi enne ostu mõnda mõõturit katsetad ja kui funkab, siis TRK on koht kust saad Boschi oma parima hinnaga kätte.
Tänud Pirni tänava meestele on nii mõnigi närvirakk ja kroon kulutamata jäänud.
Raha tuleb ja läheb ning ega tagant järgi mäletagi kuhu teine läinud on aga korras autoga on ikka mõnus sõita. Kui vähegi võimalik, siis proovi enne ostu mõnda mõõturit katsetad ja kui funkab, siis TRK on koht kust saad Boschi oma parima hinnaga kätte.
Tänud Pirni tänava meestele on nii mõnigi närvirakk ja kroon kulutamata jäänud.