alfa 166 2,4 jtd

#1
´mure siis selle mootoriga gaasi andes kuskil 3 tuhande pöörde pealt ei taha nagu hästi edasi minna jõudu oleks nagu vähe, või on se normaalne , ei tea pole ennem selle mootoriga diislit old.kohapeal gaasi andes ei taha ka üle 3 tuhande pöörde minna.läheb aga suht aeglaselt.
ja teiseks küsimuseks on se et kas keegi teab ka tal mootori taga all roolilati peal peaks mingi asi olema mul seal kahtlaselt tühi auk ja mingi plekist neljakandiline asi nagu peaks seal midagi olema, mingi toru on seal millele pime otsa pandud.

alfa 166 2,4 jtd

#2
diagnosti vaja teha.

1 varjant on et vända ja nuki andurid ei olesünkroonis, st. et üks nendest anduritest on vigane, või halb ühendus, või aja jooksul surnud.

2 varjant on et "fuel rail pressure- signal too high" see on et common rail (ühisanumpritse) süsteemis on rõhk liiga suur ja üks klapp mis asub pumba peal ei tee oma tööd korralikult. Lahendus 1 on et keerad need 2 torx kruvi sealt lahti ja eemaldad selle klapi pesed klapi näiteks pigi eemaldis puhtaks, leotad ja pesed ja siis klapil vadra peal on kummi rõngas tihend selle ostad poest uue ja paned kokku ja on kõik ok.lahendus 2 on et ostad minult selle klapi, mul vedeleb uus. igal juhul on peale igasuguseid operatsioone vaja jälle veakoodid arvutiga kustutada.
-- kust ma neid asju tean-- no ostsin endale Fiat Stilo millega maadlesin samade probleemidega, mootoriks oli 1.9 ja enne oli mul 2.4 alfa , millel oli kõik normaalne minu arust.

Edu, ja Alfa on väga hea auto mõnusa vihale ajava temperamendiga :D hoia teda